Av, av mine bryster??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Albert/Alberthe1

tudsind tak for det gode råd... Det er helt sikkert at det bliver afprøvet, håber det virker da dette er ulideligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

paprika

SussieThyssen skriver:

Jeg havde det samme problem med mine 3.
Køb en rulle tynd gaze og læg så 2 stykker sammen i 3-4 lag, og sæt et stykke fast på hver babs med hvidt plaster.
Det hjælper meget og forhindrer tøjet i at gnide mod dem.
Samtidigt beskytter det også mod vind og vejr.

Kærligst
Sussie

Godt råd, jeg vil også prøve det. Jeg kan ikke engang sove på maven fordi det gør så ondt.

Anmeld

3. november 2010

Albert/Alberthe1

paprika skriver:

Godt råd, jeg vil også prøve det. Jeg kan ikke engang sove på maven fordi det gør så ondt.

kender godt problemet med ikke at kunne sove på maven, men det er nu mere pga. maven! den er ikke så stor endnu at det kan ses vildt tydeligt at jeg veneter mig, men er lige akurat så stor at det gør ondt at ligge på den!! Jeg har så fundet ud af, hvis jeg ligger mig på siden, med en pude mellem benene og en i ryggen, så ligger jeg hammer godt... Brysterne, gør dog stadig ondt!

Anmeld

3. november 2010

paprika

Albert/Alberthe1 skriver:

kender godt problemet med ikke at kunne sove på maven, men det er nu mere pga. maven! den er ikke så stor endnu at det kan ses vildt tydeligt at jeg veneter mig, men er lige akurat så stor at det gør ondt at ligge på den!! Jeg har så fundet ud af, hvis jeg ligger mig på siden, med en pude mellem benene og en i ryggen, så ligger jeg hammer godt... Brysterne, gør dog stadig ondt!

Hvor langt er du?

Jeg har er 8+5 og vil tage dit råd i brug når jeg kommer så langt

Det er skrækkeligt at have så ømme bryster!

Anmeld

3. november 2010

Albert/Alberthe1

paprika skriver:

Hvor langt er du?

Jeg har er 8+5 og vil tage dit råd i brug når jeg kommer så langt

Det er skrækkeligt at have så ømme bryster!

Jeg er 15 + 1 uge henne... er du begyndt at smørre med creme?? Det hjalp mig meget i starten!

Anmeld

3. november 2010

paprika

Jeg er 15 + 1 uge henne... er du begyndt at smørre med creme?? Det hjalp mig meget i starten!

Okay, det vil jeg prøve at gøre. Hvilket creme?

Hvornår begyndte du at få ondt?

Anmeld

4. november 2010

Albert/Alberthe1

paprika skriver:

Okay, det vil jeg prøve at gøre. Hvilket creme?

Hvornår begyndte du at få ondt?

åhh, jeg havde ondt tideligt synes jeg, men omkring uge 7! gik ned i matas og købte deres mavecreme, koster 46 kr, det er til gravide og skal smørres på bryst, mave og lår, den gjorde underværker! din hud kan også godt begynde at klø fordi den skal gi´ sig så meget så den bliver tør, der er cremen igen god!! Men mange siger at en god fugtighedscreme er lige så god... jeg valgte bare mavecremen, da den er til det jeg skal bruge den til og den er billig!!

Anmeld

4. november 2010

paprika

åhh, jeg havde ondt tideligt synes jeg, men omkring uge 7! gik ned i matas og købte deres mavecreme, koster 46 kr, det er til gravide og skal smørres på bryst, mave og lår, den gjorde underværker! din hud kan også godt begynde at klø fordi den skal gi´ sig så meget så den bliver tør, der er cremen igen god!! Men mange siger at en god fugtighedscreme er lige så god... jeg valgte bare mavecremen, da den er til det jeg skal bruge den til og den er billig!!

Okay. det vil jeg prøve

Anmeld

4. november 2010

paprika

Nu har de også fået en lilla nuance ? 

Anmeld

8. november 2010

Albert/Alberthe1

paprika skriver:

Nu har de også fået en lilla nuance ? 

Jeg vil råde dig til at købe en graviditetsbog, der fik jeg utrolig meget hjælp igennem i starten... der vil bla. stå at det er ganske naturligt at dine bryster skifter farve under graviditeten!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.