Av, av mine bryster??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.327 visninger
19 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Albert/Alberthe1

Mine bryster gør bare så ondt hele tiden, især mine brystvorter! Det er især slemt når jeg bliver lidt kold eller en vind lige rammer brystet... Bruger undertrøjer og tykketrøjer, smørre med crem flere gange dagligt, dog synes jeg stadig det gør meget ondt... nogle gode råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Sitrani

Jeg har selv meget meget ømme bryster - men tror ikke der er noget at gøre.. Jeg kan ikke sove på maven pga. af ømheden, så det lader jeg så bare vær med

Anmeld

2. november 2010

JustMe

Jeg bruger lidt creme, da mine er blevet meget tørre...men ellers er mit bedste råd nok at undgå at fryse, så de strammes op; det gør nemlig temmelig nas, når de er "stive"

Jeg er bare påpasselig og kæresten har også lært at gå med listesko, når han lige skal røre

Anmeld

2. november 2010

Blyb

JustMe skriver:

Jeg bruger lidt creme, da mine er blevet meget tørre...men ellers er mit bedste råd nok at undgå at fryse, så de strammes op; det gør nemlig temmelig nas, når de er "stive"

Jeg er bare påpasselig og kæresten har også lært at gå med listesko, når han lige skal røre

Hej

Lige et lille råd fra "Den store graviditets bog" fra Politiken. Der står man helst ikke skal smørre vorten ind, da den under graviditeten forbereder sig på at blive klar til amning. Dvs. den "hærder" under vejs, så de forhåbentlig ikke bliver for sarte og ømme, når man skal til at amme.

Bare et lille fif og held og lykke med graviditeten..

Anmeld

2. november 2010

JustMe

Blyb skriver:

Hej

Lige et lille råd fra "Den store graviditets bog" fra Politiken. Der står man helst ikke skal smørre vorten ind, da den under graviditeten forbereder sig på at blive klar til amning. Dvs. den "hærder" under vejs, så de forhåbentlig ikke bliver for sarte og ømme, når man skal til at amme.

Bare et lille fif og held og lykke med graviditeten..

Genialt! Tusind tak for info - det vil jeg straks lade være med så

Anmeld

2. november 2010

Blyb

JustMe skriver:

Genialt! Tusind tak for info - det vil jeg straks lade være med så

Selv tak. Det var min kæreste der fandt afsnittet i bogen, fordi han synes det var ondsvagt jeg smurte mig med mandelolie (for at undgå strækmærker). Efterfølgende undlod jeg at smøre på vorten

Anmeld

3. november 2010

JustMe

Blyb skriver:

Selv tak. Det var min kæreste der fandt afsnittet i bogen, fordi han synes det var ondsvagt jeg smurte mig med mandelolie (for at undgå strækmærker). Efterfølgende undlod jeg at smøre på vorten

Jeg skal helt sikkert også have lånt en masse graviditetsbøger...jeg ville bare vente, til vi kom lidt tættere på fødslen, emn kan se, at det faktisk også ville være et godt træk allerede nu

Anmeld

3. november 2010

DK

Uhh det kender jeg alt for godt! I sommer når jeg skulle ud og bade så kunne det bare gøre SUPER NAS i brystvorterne når de skulle ned under det kolde vand. Og stadig i dag hvis det er rigtig koldt og de bliver stive, så gør det bare rigtig rigtig ondt i dem.

Jeg kender ingen andre fif end at skynde sig at varme dem igen!

Anmeld

3. november 2010

JustMe

Jeg kender ingen andre fif end at skynde sig at varme dem igen!

Det vil kæresten sikkert gerne hjælpe med, så det må blive hans job

Anmeld

3. november 2010

SussieThyssen

Albert/Alberthe1 skriver:

Mine bryster gør bare så ondt hele tiden, især mine brystvorter! Det er især slemt når jeg bliver lidt kold eller en vind lige rammer brystet... Bruger undertrøjer og tykketrøjer, smørre med crem flere gange dagligt, dog synes jeg stadig det gør meget ondt... nogle gode råd??

Jeg havde det samme problem med mine 3.
Køb en rulle tynd gaze og læg så 2 stykker sammen i 3-4 lag, og sæt et stykke fast på hver babs med hvidt plaster.
Det hjælper meget og forhindrer tøjet i at gnide mod dem.
Samtidigt beskytter det også mod vind og vejr.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.