Daglig chikane GRRRRRRR

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2008

tasha33

ellers prøv at ringe ud af om der er en lejerforening i nærheden og spørg dem til råds, de hjalp mig med en tidligere udlejer som mente at jeg skulle betale 12000 for i standelse og havde kun boet der 1 år, der fik jeg hele mit indskud på 20000 tilbage. rigtig meget held og lykke med det:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2008

Loggidut

nej det er nok værere...hvis det bare er en ejerforening...hvem har valgt den bestyrelse? har i ikke selv haft nogen indflydelse på den?'det er derfor det er så hamrende vigtigt at huske at smide sin stemme, når nu man kan!

Anmeld

10. august 2008

Doktor Doolittle

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] nej det er nok værere...hvis det bare er en ejerforening...hvem har valgt den bestyrelse? har i ikke selv haft nogen indflydelse på den?'det er derfor det er så hamrende vigtigt at huske at smide sin stemme, når nu man kan![/citat] Faktisk sidder jeg også selv i bestyrelsen men er jo inhabil i denne sag :P Det er svært med bestyrelsen her hos os, for her er 4 erhvervslejligheder og så ejer Brian 3 af de øvrige lejligheder så næsten ikke nogen at vælge imellem :(

Anmeld

10. august 2008

charlottekri

hvorfor kunne politiet ikke gøre noget ved voldstruslerne?? (sådan læste jeg det). og der må da være noget der går ind og beskytter folk mod at blive chikaneret??

Anmeld

10. august 2008

Doktor Doolittle

[citat][f][småt]charlottekri skriver:[/småt][/f] hvorfor kunne politiet ikke gøre noget ved voldstruslerne?? (sådan læste jeg det). og der må da være noget der går ind og beskytter folk mod at blive chikaneret??[/citat] Politiet kan først gøre noget når M HAR fået tæsk :'( Intet beskytter folk imod chikane, vi opnår i hvert fald ingenting nogen som helst steder :(

Anmeld

10. august 2008

finkedinke

Ham kan jeg godt huske, jeg tænkte netop den gang at det var da godt man ikke er i klørene på ham.
Er det kun jer i ejerforeningen der har problemer med ham? hvorfor? har i kigget forkert på ham eller ?
Jeg kunne forestille mig at det er svært at smide ham ud når det nu er en ejerforening og ikke lejebolig. Har han evt. en økonomisk klemme på bestyrelsen, så de måske mister noget ved at smide ham ud?
Jeg undrer mig dog over at bestyrelsen ikke i det mindste giver ham en advarsel. Men består bestyrelsen af enkeltpersoner der er bange for ham og hans rockermetoder?
Har i prøvet at tage fat i advokatrådgivningen? Man kan jo få gratis advokat rådgivning, i de fleste større byer. Advokaten må ikke skrive breve eller handle for jer. Men han kan rådgive om hvordan i står rent juridisk.
Ellers vil jeg også sige at eneste mulighed er at flytte. Det er kedeligt at det ikke lykkedes for jer. Måske vil det lykkes senere.
Berith

Anmeld

10. august 2008

Becks

Doktor Doolittle skriver:

Vi er underboere til en vis Brian Rohde, der har været i Task Force fordi han har en masse lejere rundt omkring, og han snyder dem for deres depositum, skræmmer dem med hans store hunde osv. Han er med andre ord en skidt knægt på ca. 50 år.

Det er et helvede at bo med ham >( Han nægter at have sine store, vilde hunde i snor, og vores drenge er rædselsslagne når vi møder ham i gården 8( Han hærger vores cykler (vi har set det flere gange fra vores altan) og bagefter nægter han at han har gjort det. Han kaster cigaretskodder ned på vores altan, når dynerne ligger til luftning, så der brænder hul i dem osv. Små daglige chikanerier >( Plus han har truet M med at smadre ham til umiskendelighed, dét har vi selvfølgelig meldt til politiet.

Bestyrelsen nægter at tage affære, selvom der står i vedtægterne, at bestyrelsen skal sørge for at opretholde god ro og orden i Ejerforeningen. Vi har flere gange kontaktet politiet, der intet kan/vil gøre ved det.

Andre med lignende erfaringer der har haft held til at få gjort et eller andet?

Det værste er at leve i daglig frygt for hvad han kan finde på 8( Plus han har ødelagt for en del penge af vores ting >(

(H) fra frustrerede Tina

Hei Dok (H)

For 1½ år siden boede jeg i en hybel i en by der hedder Avedøre, og der havde jeg en overbo der dagligt chikanerede os alle sammen, han smed sin aff. i vores postkasser, ødelagde vores cykler, truede os med at banke os osv. osv.
Vi stod i samme situation som jer med politiet og bolig selskabet, men til sidst kontaktede vi Lejernes LO, og det hjalp. Han blev smidt ud og vi fik fred... Måske I ku kontakte dem og høre om de vil hjælpe...

Knus Beck(H)

Anmeld

10. august 2008

charlottekri

[citat][f][småt]Doktor Doolittle skriver:[/småt][/f] Politiet kan først gøre noget når M HAR fået tæsk :'( Intet beskytter folk imod chikane, vi opnår i hvert fald ingenting nogen som helst steder :( [/citat] det er da for dårligt!!! det kan da ikke passe a man skal gå og være nervs for at få tæsk... skod system>(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.