Daglig chikane GRRRRRRR

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.910 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. august 2008

Doktor Doolittle

Vi er underboere til en vis Brian Rohde, der har været i Task Force fordi han har en masse lejere rundt omkring, og han snyder dem for deres depositum, skræmmer dem med hans store hunde osv. Han er med andre ord en skidt knægt på ca. 50 år.

Det er et helvede at bo med ham >( Han nægter at have sine store, vilde hunde i snor, og vores drenge er rædselsslagne når vi møder ham i gården 8( Han hærger vores cykler (vi har set det flere gange fra vores altan) og bagefter nægter han at han har gjort det. Han kaster cigaretskodder ned på vores altan, når dynerne ligger til luftning, så der brænder hul i dem osv. Små daglige chikanerier >( Plus han har truet M med at smadre ham til umiskendelighed, dét har vi selvfølgelig meldt til politiet.

Bestyrelsen nægter at tage affære, selvom der står i vedtægterne, at bestyrelsen skal sørge for at opretholde god ro og orden i Ejerforeningen. Vi har flere gange kontaktet politiet, der intet kan/vil gøre ved det.

Andre med lignende erfaringer der har haft held til at få gjort et eller andet?

Det værste er at leve i daglig frygt for hvad han kan finde på 8( Plus han har ødelagt for en del penge af vores ting >(

(H) fra frustrerede Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2008

Honningblomst

Ej, for pokker da...hvad er det for en psykopat8(8(>(>(
Jeg har heldigvis ikke oplevet noget der bare ligner de per gange jeg har boet i lejlighed.
Er faktisk ret rystet over at nogle mennesker kan finde på at opføre sig sådan....(?)
Knus Eva

Anmeld

10. august 2008

charlottekri

kan i ikke prøve at filme ham mens han ødelægger jeres ting?? så har i da et bevis, hvis det skulle komme så langt som til en anmeldelse...

Anmeld

10. august 2008

Doktor Doolittle

charlottekri skriver:

kan i ikke prøve at filme ham mens han ødelægger jeres ting?? så har i da et bevis, hvis det skulle komme så langt som til en anmeldelse...

Vi har prøvet at tage billeder, men det hele foregår i cykelskuret så man kan ikke se det ordentligt :(

Anmeld

10. august 2008

charlottekri

øv øv, det er da lidt træls!! der er ikke et sted man kan klage over bestyrelsen??

Anmeld

10. august 2008

Doktor Doolittle

charlottekri skriver:

øv øv, det er da lidt træls!! der er ikke et sted man kan klage over bestyrelsen??

Jo man kan stævne bestyrelsen via en advokat og tvinge dem til at overholde deres pligter. Bliver dog nok ikke så rart at bo her bagefter, men det er det jo så heller ikke i forvejen.
Een af dem der sidder i bestyrelsen har vi i forvejen måttet pudse en advokat på. Han stod for et altan-projekt, hvor vi alle fik altaner på. Han leverede altaner hvor dørene gik udad, selvom vi var blevet lovet indadgående døre, hvilket der også var på de tegninger, vi havde fået. Han nægtede at høre på at altanen var ubrugelig med udadgående døre, fordi den er lille og således ikke ville kunne møbleres. Her måtte vi så tage en advokat i brug og har så også fået de indadgående døre som lovet. Meeeeennn... vi er ikke ligefrem populære her :(

Anmeld

10. august 2008

charlottekri

jeg tror nu at jeg havde fundet en anden lelighed for lang tid siden (hvis det da var muligt...)

Anmeld

10. august 2008

Doktor Doolittle

charlottekri skriver:

jeg tror nu at jeg havde fundet en anden lelighed for lang tid siden (hvis det da var muligt...)

Vi forsøgte at sælge for 2 år siden, havde købt noget andet. Efter 1 år og større prisnedsættelse end vi egentlig kunne bære, endte vi med at måtte sælge det hus, vi havde købt, for lejligheden kunne ikke sælges. Markedet var lige vendt og ser stadig sort ud, det står meget stille for tiden :(

Anmeld

10. august 2008

Loggidut

Doktor Doolittle skriver:

Vi er underboere til en vis Brian Rohde, der har været i Task Force fordi han har en masse lejere rundt omkring, og han snyder dem for deres depositum, skræmmer dem med hans store hunde osv. Han er med andre ord en skidt knægt på ca. 50 år.

Det er et helvede at bo med ham >( Han nægter at have sine store, vilde hunde i snor, og vores drenge er rædselsslagne når vi møder ham i gården 8( Han hærger vores cykler (vi har set det flere gange fra vores altan) og bagefter nægter han at han har gjort det. Han kaster cigaretskodder ned på vores altan, når dynerne ligger til luftning, så der brænder hul i dem osv. Små daglige chikanerier >( Plus han har truet M med at smadre ham til umiskendelighed, dét har vi selvfølgelig meldt til politiet.

Bestyrelsen nægter at tage affære, selvom der står i vedtægterne, at bestyrelsen skal sørge for at opretholde god ro og orden i Ejerforeningen. Vi har flere gange kontaktet politiet, der intet kan/vil gøre ved det.

Det værste er at leve i daglig frygt for hvad han kan finde på 8( Plus han har ødelagt for en del penge af vores ting >(

(H) fra frustrerede Tina

i skal sende en klage til bestyrelsen...og det skal stoppes, hvis bestyrelsen SKAL tage affære.

det der er alfa og omega er, måden du klager på, hvis du sender en klage til bestyrelsen som indeholder noget der kan ligne overvågning af personen, så er den gal, og du bliver ikke taget alvorligt!
du skal f.eks ikke skrive at klokken det og det gjore han sådan og sådan og klokken det og det gjore han så noget andet.

du skal ret og nemt skrive hvad sagen drejer sig om, og at du har brug for hjælp til at få det stoppet.

bestyrelsen skal tage affære, de må ikke se hen over dine klager...og der er noget der hedder 3 skriftelige klager med hold i, så er det ud!
jeg ved slef. ikke hvordan det er i jeres boligforening, en reglerne plejer at gælde over det meste.

jeg sad i bestyrelsen for en boligforening før jeg fik hus, og din bestyrelse skal tage sig af det!

har i evt selv snakket med manden om det...for det er normalt det bestyrelsen ber jer om først!

held og lykke med det ven!

Anmeld

10. august 2008

Doktor Doolittle

Loggidut skriver:

Doktor Doolittle skriver:

(H) fra frustrerede Tina

i skal sende en klage til bestyrelsen...og det skal stoppes, hvis bestyrelsen SKAL tage affære.

det der er alfa og omega er, måden du klager på, hvis du sender en klage til bestyrelsen som indeholder noget der kan ligne overvågning af personen, så er den gal, og du bliver ikke taget alvorligt!
du skal f.eks ikke skrive at klokken det og det gjore han sådan og sådan og klokken det og det gjore han så noget andet.

du skal ret og nemt skrive hvad sagen drejer sig om, og at du har brug for hjælp til at få det stoppet.

bestyrelsen skal tage affære, de må ikke se hen over dine klager...og der er noget der hedder 3 skriftelige klager med hold i, så er det ud!
jeg ved slef. ikke hvordan det er i jeres boligforening, en reglerne plejer at gælde over det meste.

jeg sad i bestyrelsen for en boligforening før jeg fik hus, og din bestyrelse skal tage sig af det!

har i evt selv snakket med manden om det...for det er normalt det bestyrelsen ber jer om først!

held og lykke med det ven!

TAK :)

Vi har flere gange prøvet at tale med Brian selv, han ville ikke tale med os. Så har vi mailet til ham, intet svar. Vi har nok sendt de første 10 sobre henvendelser til bestyrelsen om hjælp, ingen af dem er blevet taget alvorligt. Oftest har vi ikke fået noget svar, og hvis vi så er blevet ved (i frustration) med at maile, har vi fået at vide, at de ikke ved, hvad de skal gøre. 3 klager og ud gælder det også for en Ejerforening?

(H) Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.