Jeg blander mig lige
Jeg er nemlig også gravid med for lavt stofskifte. Jeg har et familiemedlem, der også har for lavt stofskifte, og hun blev ligeledes svimmel af Eltroxin. Hun fik at vide på sygehuset, at nogle mennesker ikke tåler Eltroxin særlig godt, hun har derfor fået et andet mærke i stedet for, og hun er derefter kommet af med sin svimmelhed. Jeg synes, du skal tale med din læge om evt. at prøve at skifte mærke... Desuden er jeg blevet oplyst om på sygehuset, at det er meget vigtigt, at stofskiftet er højt nok under hele graviditeten, særligt pga. udviklingen af barnets hjerne. Tallene fra blodprøverne skal ligge under 2, fordi stofskiftet skal være højere under en graviditet. Kvinder, der ikke er stofskiftesyge forhøjer automatisk deres stofskifte, når de bliver gravide. Jeg får taget blodprøver hver 4. uge her under min graviditet. Du skal sørge for at blive kontrolleret ofte, for det er min erfaring, at mange almindelige læger ikke er opmærksomme på, at det er anderledes under en graviditet....
Anmeld