Livets stoooore spørgsmål!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
SeptemberBaby skriver:

Min fast food karriere ligger også helt tilbage omkring 1996! Stod på den lokale grill en sommer. Det var mildest talt ikke ophidsende .

Siden er det dog blevet til en del serverings-job af den ene og andet art. Og her har er jeg igen stødt på min fjende cola light'en. (Som jeg dog elsker at indtage).

Min var en sommer på Jensens Bøfhus på kultorvet... mmm... HELLER IKKE OPHIDSENDE...  Men en måde at tjene en klink...

Jeg kan ikke fordrage light produkter. Så det er nok derfor jeg har fortrængt dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Frk. Himmelblå

Zafir skriver:

Min var en sommer på Jensens Bøfhus på kultorvet... mmm... HELLER IKKE OPHIDSENDE...  Men en måde at tjene en klink...

Jeg kan ikke fordrage light produkter. Så det er nok derfor jeg har fortrængt dem...

Arh, you must be kidding! 

- Light sodavand er fantastisk, - de feder ikke, og til gengæld får man selvlysende børn, som snildt klarer sig i trafikken - også her i det nordlige vinterhalvår .

Tsk, tsk, ved godt, light er noget L * * T, men kan faktisk bedst lide smagen... 

Anmeld

2. november 2010

Chalala85

Zafir skriver:

Altså mht rød saft, så er det luften der bliver i saften, hvis man skruer så langt op for vandhanen at der er luftbobler i vandet. Men hvad er grunden til at det er det røde???

Altså dvs saft der er lavet på bær og lignene... mmmm...

ahh ja den er værre... hmm må vidst lægge hjernen i blød eller google det måske?! Gad vide om en fysiker ved det?

Anmeld

2. november 2010

Moderator

SeptemberBaby skriver:

Arh, you must be kidding! 

- Light sodavand er fantastisk, - de feder ikke, og til gengæld får man selvlysende børn, som snildt klarer sig i trafikken - også her i det nordlige vinterhalvår .

Tsk, tsk, ved godt, light er noget L * * T, men kan faktisk bedst lide smagen... 

Fnis... Køber mig hellere fattig i reflexbånd end at drikke light hehe...

Anmeld

2. november 2010

Moderator

Chalala85 skriver:

ahh ja den er værre... hmm må vidst lægge hjernen i blød eller google det måske?! Gad vide om en fysiker ved det?

Jeg tror det er en kemiker vi skal have fat i... Men altså - der MÅ jo være en forklaring...!

Anmeld

2. november 2010

Chalala85

Zafir skriver:

Jeg tror det er en kemiker vi skal have fat i... Men altså - der MÅ jo være en forklaring...!

gud ja.. var vidst lige ret så blond der haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.