Livets stoooore spørgsmål!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.538 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Godt - noget jeg har tænkt LÆNGE over er:

Hvorfor skummer rødt saftevand, når gult eller grønt ikke gør? (vi taler ALM SUKKER SAFT - ikke det dersens uden sukker i )

Og alle jer der også har arbejdet på mac'en, burgerking, jensens osv, hvor man har tap-sodavand:

FANTA skummer på en tap maskine, mens cola ikke gør og sprite gør i mindre grad?

HVORFOR Er det???... jeg har virkelig tænkt over det i mange år!!!... (ja - okay også tænkt over andre ting, men med mellemrum har min undren dukket op... )

Der må være en kemiker eller 2 iblandt os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

twinboys

Godt spørgsmål.... tænke tænke...

Anmeld

2. november 2010

Moderator

twinboys skriver:

Godt spørgsmål.... tænke tænke...

Ja ikk??? Det er VIRKELIG underligt altså!!!

Anmeld

2. november 2010

Frk. Himmelblå

Cola light fra tab er da det værste, sys du ik'? Tog jo en krig at fylde et stort bæger... 

Godt man er ude over det erhverv nu .

Anmeld

2. november 2010

twinboys

Zafir skriver:

Ja ikk??? Det er VIRKELIG underligt altså!!!

Kan man få en livlinie, ringe til en ven???

Smiler... Håber du finder eller får svaret

majbritt

Anmeld

2. november 2010

Moderator

SeptemberBaby skriver:

Cola light fra tab er da det værste, sys du ik'? Tog jo en krig at fylde et stort bæger... 

Godt man er ude over det erhverv nu .

Jeg husker faktisk mest fantaen som min værste fjende... Men det er også maaaaaange år siden... Kan have fortrængt det? hihi...

Jeg er jo lige strax MEGA gammel 32 årig... Så det er 12-13 år siden min fast-food karriere...

Anmeld

2. november 2010

Moderator

twinboys skriver:

Kan man få en livlinie, ringe til en ven???

Smiler... Håber du finder eller får svaret

majbritt

Hvis jeg ikke finder svaret her, så skriver jeg til formiddagen på p3. Men det er bare ikke så tit jeg kan få hørt radio mellem 9 og 12 nu om dage...

Anmeld

2. november 2010

Chalala85

haha fedt spørgsmål.. men ja hmm  hvorfor er det egentlig sådan.. er det de ingredienser som er i produkterne i forholdet til de andre som danner skum når de bliver hældt op med et lille tempo på?"

Anmeld

2. november 2010

Frk. Himmelblå

Zafir skriver:

Jeg husker faktisk mest fantaen som min værste fjende... Men det er også maaaaaange år siden... Kan have fortrængt det? hihi...

Jeg er jo lige strax MEGA gammel 32 årig... Så det er 12-13 år siden min fast-food karriere...

Min fast food karriere ligger også helt tilbage omkring 1996! Stod på den lokale grill en sommer. Det var mildest talt ikke ophidsende .

Siden er det dog blevet til en del serverings-job af den ene og andet art. Og her har er jeg igen stødt på min fjende cola light'en. (Som jeg dog elsker at indtage).

Anmeld

2. november 2010

Moderator

Chalala85 skriver:

haha fedt spørgsmål.. men ja hmm  hvorfor er det egentlig sådan.. er det de ingredienser som er i produkterne i forholdet til de andre som danner skum når de bliver hældt op med et lille tempo på?"

Altså mht rød saft, så er det luften der bliver i saften, hvis man skruer så langt op for vandhanen at der er luftbobler i vandet. Men hvad er grunden til at det er det røde???

Altså dvs saft der er lavet på bær og lignene... mmmm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.