UPDATE på: Vendingsforsøg i morgen k. 10.00 :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Lulle25

Jeg prøvede at få min søn vendt, det gik dog ikke, men synes slet ikke vendingsforsøget var slemt. Du får en indsprøjtning så livmoderen slapper af og så prøver de ellers til.

Jeg fødte min søn ved sædefødsel (numsen nedad) i april 09 og det gik bare rigtig godt, så jeg synes du skulle snakke med dem i morgen hvad de siger til hvis du vælger at føde, kan kun anbefale det

Held og lykke. Kan I øvrigt godt huske alle de tanker, selvom det var nr. 3  jeg fødte i 09.

Og spørg endeligt hvis der er noget du vil vide

Knus Louise- som venter nr. 4 til marts

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har ikke selv erfaringer med vendingsforsøg, men vil blot ønske dig held og lykke! Umiddelbart synes jeg det ser værre ud end det muligvis i virkeligheden er. Jeg har aldrig hørt fra folk, at det var en forfærdelig oplevelse eller lign, så tror ikke du skal være så nervøs for det!

Pøj pøj med imorgen

Anmeld

3. november 2010

silden85

Hvordan gik det idag?

Anmeld

3. november 2010

Thildesmor

Ja jeg er også spændt på at hører om hvordan det gik idag?

Anmeld

4. november 2010

Fru.Mäes <3

Heej alle sammen

Havde simpelthen ikke overskud til at komme på computeren igår.. Jeg var meget træt efter syghus besøget, også have jeg tosset ondt i maven efter hun havde haft ved mig...

Jamen, mit vendingdforsøg stod på i 2 min. så opgav lægen - bettemanden er ikke til at flytte med.. Han sidder bare FAST i mit bækken, så der er planlagt kejsersnit til mig..

Så TORSDAG den 11 November, ALTSÅ OM EN UGE - bliver jeg sku MOR

Super mange krams Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.