Kalendergave eller adventsgave til de små??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ALTSÅ:

Kalendergaver er KUN til Idun i år. Kunne ikke drømme om at give små dimser og sager til en bebs på 3 mrd

Idun får af nissen Luna, der bor i en gammel skortstens lem i køkkenet MEga fedt. Hun skriver breve frem og tilbage med Luna og elsker hende Og Luna får også gaver af Idun. De har sådan en 'ting' kørene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Charlottemuz

kalendergaver her, men det er kun cecilie som får det, for hun bliver 2 i december og forstår det nok nu... tristan er kun 2 mdr der og han må vente 1 til 2 år med det....

Anmeld

2. november 2010

SussieThyssen

SanneBoe skriver:

Er egentlig bare lidt nysgerrig hvordan i gør hjemme ved jer i December mht. gaver i December måned - giver i de små en kalendergave hver dag eller en adventsgave hver søndag?

Herhjemme er det jo første gang vi skal holde jul med en bette, og han er i Dec måned 11 måneder, så regner med han får lidt større gaver i adventsgave hver Søndag.

De små får kalenderpakker hver dag fra 2 års alderen indtil de bliver så store at de gerne vil have den lidt større adventsgave.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. november 2010

Lone Jakobsen

her er det adventsgaver til hele flokken

da jeg var alene med de 3 store, fik de gaver hver dag, men som de blev større fik de valget, og de vil hellere ha nogle lidt større gaver hver søndag.

igen skal de siges at vi har 2 fødselsdage i december (bare her i huset) så det kan nemt ta overhånd hvis de også skal ha gaver hver dag

Anmeld

2. november 2010

Fru.Mäes <3

Heej

Jeg har ikke nogen at give kalendergave til endnu, andre end kæresten..

Men da jeg var fra 2-7 år - deromkrig fik jeg en lille pakke hver dag, gaven kostede mellem 5-10 kr.

Også da jeg blev ældre gik vi over til at jeg kun fik hver søndag..

Og i en alder af 25 år - får jeg stadigvæk advendtsgaver af JULEMANDEN

Anmeld

2. november 2010

ChatH

SanneBoe skriver:

Er egentlig bare lidt nysgerrig hvordan i gør hjemme ved jer i December mht. gaver i December måned - giver i de små en kalendergave hver dag eller en adventsgave hver søndag?

Herhjemme er det jo første gang vi skal holde jul med en bette, og han er i Dec måned 11 måneder, så regner med han får lidt større gaver i adventsgave hver Søndag.

UHHH mine unger er så forkælede

farfar og bedste laver en med pakker hver dag til juleaften

har i år spurgt mine forældre om de ikke hellere vil give en lidt større ting lørdag søndag så det gør det og min bror giver dem en hver fredag

Og så er der lige lidt nisse pakker fra os af.

UHHH hvilket gave ræs. Jeg blev selv super forkælet så fører det vidst videre..

Anmeld

2. november 2010

M&F&C

Har stemt adventsgaver vi har besluttet at Frederikke skal have lidt større adventsgaver, i stedet for 24 små pakker med "skrammel" som bare vil rode, og ikke vil blive brugt særlig meget.

Kan være hun skal have kalenderpakker når hun bliver lidt ældre ... men indtil videre, får vi kun besøg af julemanden om søndagen (næsten) - for har bestilt en pakkekalender til mandsen

Anmeld

2. november 2010

Valle81

SanneBoe skriver:

Indtil i år har Asta fået pakkekalender med pakker hver dag.

en dag var vi i Bilka og hun så sådan en pet shop kalender ( samme funktion som chokolade bare med ting i) og sagde : Ej mor sådan en ønsker jeg mig.

hun ved godt det er mig der er julemanden så sagde at hun kunne vælge mellem pakker hver dag - men at det de fleste dage nok var et lille stykke slik - eller pet shop og så kun gaver på pakkekalenderen fredag lørdag og søndag og så var de lidt større:0)

Og det valgte hun, så det bliver lidt nemmere:0)

Anmeld

2. november 2010

Brams

Lærke er lige fyldt 1 år og hun skal helt sikkert have en pakke hver dag i december og jeg glæder mig allerede. Har købt alle pakkerne, mangler bare at pakke dem ind

Anmeld

2. november 2010

Mig med maven

Vi gør begge dele, eller det vil sige, VI gør ingen ting.

Min Mor køber adventspakker, min stedmor laver en pakkekalender, og min datters gudmor køber adventspakker.

Jeg har fortalt dem at de alle tre lavede, og at der ingen grund var til det, de kunne evt skiftes over tre år, hvis de så gerne ville lave noget til hende. Men der måtte jeg så ikke blande mig. I år er det jo bare for sjov. Men næste år, vil jeg ikke have mere end en kalender. Og det skal være fra MOR OG FAR!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.