Kalendergave eller adventsgave til de små??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Giver i de små en adventsgave hver Søndag eller pakkekalendergave hver dag?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.835 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Hvem?

Er egentlig bare lidt nysgerrig hvordan i gør hjemme ved jer i December mht. gaver i December måned - giver i de små en kalendergave hver dag eller en adventsgave hver søndag?

Herhjemme er det jo første gang vi skal holde jul med en bette, og han er i Dec måned 11 måneder, så regner med han får lidt større gaver i adventsgave hver Søndag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

hc=k

Vi vil give en gave til advent, men også en lille ting hver dag i en sok

Anmeld

2. november 2010

3xM

Marcus og zara for advendts gaver hver søndag iår,milas springer vi altså over...

Anmeld

2. november 2010

Frk. Himmelblå

Adventsgaver. Datteren er nu 13 mdr, og det vil blive noget værre rod med sådan en masse "pullerværk" . Forestiller mig i stedet, at hun får en pegebog en søndag, en bamse den næste osv. osv. Sådan for omkring 50 kr pr søndag måske... Også fordi, jeg tror det er svært at forstå, hvis et fast morgengave-ritual lige pludselig udebliver, når man er så lille. Og et skal jo stoppe igen efter jul.

Eeelsker julen, og glæder mig rigtig meget til alt det hyggelige..

Anmeld

2. november 2010

DK

Kirstine har en julesok på hendes dør, og så kommer nissen med gaver hver dag. Det kan være alt fra en mandarin til en større ting som en bog, tøj, andre ting hun "ønsker sig" som hello kitty-halløj elastikker osv!

Anmeld

2. november 2010

Hvem?

SeptemberBaby skriver:

Adventsgaver. Datteren er nu 13 mdr, og det vil blive noget værre rod med sådan en masse "pullerværk" . Forestiller mig i stedet, at hun får en pegebog en søndag, en bamse den næste osv. osv. Sådan for omkring 50 kr pr søndag måske... Også fordi, jeg tror det er svært at forstå, hvis et fast morgengave-ritual lige pludselig udebliver, når man er så lille. Og et skal jo stoppe igen efter jul.

Eeelsker julen, og glæder mig rigtig meget til alt det hyggelige..

Præcis de samme tanker jeg har haft, og syntes ikke det er meget ved at han skal ha en masse små ting hver eneste dag i 24 dage, så hellere lidt større ting hver Søndag

Glædelsen til jul og gerne med masser af sne - det venter vi hvert fald på herhjemme hos os

Anmeld

2. november 2010

Frk. Himmelblå

SanneBoe skriver:

Præcis de samme tanker jeg har haft, og syntes ikke det er meget ved at han skal ha en masse små ting hver eneste dag i 24 dage, så hellere lidt større ting hver Søndag

Glædelsen til jul og gerne med masser af sne - det venter vi hvert fald på herhjemme hos os

Jaaaaa SNE! 

Fik ellers lige akkurat nok sidste år, men savner det nu igen! 

Anmeld

2. november 2010

JulieE

SanneBoe skriver:

Er egentlig bare lidt nysgerrig hvordan i gør hjemme ved jer i December mht. gaver i December måned - giver i de små en kalendergave hver dag eller en adventsgave hver søndag?

Herhjemme er det jo første gang vi skal holde jul med en bette, og han er i Dec måned 11 måneder, så regner med han får lidt større gaver i adventsgave hver Søndag.

Begge mine får kalendergaver, altså hver dag. Men det er kun fordi mormor og farmor har slået sig sammen og tager sig af den

Anmeld

2. november 2010

mor-til-vanessa

advents gaver. det har jeg også altid selv fået og så kan gaverne være lidt større.

jeg elsker advent, så kan man rigtig sidde og hygge

Anmeld

2. november 2010

klmf

Har stemt blankt, for vi gør ingen af delene endnu. Oliver er kun lige knap 11 måneder, så han er pænt ligeglad.... Meeeeeen, hvis jeg kender hans mormor ret, så sniger der sig nok adventsgaver ind den vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.