ønskeseddel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

JulieE

Zafir skriver:

Forstår jeg godt. Jeg kan godt lide at være græsenke i 3-4 dage indimellem. Men heller ikke mere end det...

Ja, nogle dage er ok. Det kan være meget hyggeligt, at have aftenerne for sig selv. men nu har jeg fået nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
JulieE skriver:

Ja, nogle dage er ok. Det kan være meget hyggeligt, at have aftenerne for sig selv. men nu har jeg fået nok.

Forståeligt. jeg er jo også alene 4 aftner om ugen. Det er fint nok, men heller ikke mere...

For man kan jo ikke lige rende alle vegne rundt, når pigerne skal sove og Idun er skolepige og det... Sååeee... Er det godt man kan være social online

Anmeld

2. november 2010

JulieE

Zafir skriver:

Forståeligt. jeg er jo også alene 4 aftner om ugen. Det er fint nok, men heller ikke mere...

For man kan jo ikke lige rende alle vegne rundt, når pigerne skal sove og Idun er skolepige og det... Sååeee... Er det godt man kan være social online

Ja, dte er fantastisk, at man kan få lidt socialt og nogle andre input på den måde... Ellers tror jeg var blevet bims

Anmeld

2. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
JulieE skriver:

Ja, dte er fantastisk, at man kan få lidt socialt og nogle andre input på den måde... Ellers tror jeg var blevet bims

Eller have fået en HELT VILDT høj telefonregning...

Anmeld

2. november 2010

JulieE

Zafir skriver:

Eller have fået en HELT VILDT høj telefonregning...

Præcis... den tanke tør jeg slet ikke tænke

Anmeld

2. november 2010

Pige2009

JulieE skriver:

Altså jeg skal lige høre, om det er mig der er galt på den Jeg er både af min bror og mine forældre blevet bedt om en ønskeseddel til jul. det er da helt ok og jeg har sendt dem en . Samtidig beder jeg naturligvis om en fra dem. hvor til jeg fra begge parter år at vide... Vi skal liiiige have lavet en.

Jeg bliver en analese irriteret over de forventer jeg har den klar og ikke selv.. jeg vil da egentlig også gerne igang

Kender det godt fra tidligere. Men det er nu sjældent, at det sker som vores familiesammensætning er idag

Anmeld

2. november 2010

JulieE

Baagøe skriver:

Kender det godt fra tidligere. Men det er nu sjældent, at det sker som vores familiesammensætning er idag

Det er sgu træls. Rart at høre det kan rette sig. Må se om jeg ikke kan få opdraget familien

Anmeld

2. november 2010

Pige2009

JulieE skriver:

Det er sgu træls. Rart at høre det kan rette sig. Må se om jeg ikke kan få opdraget familien

Forhåbentlig Ellers må du være efter dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.