ønskeseddel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

JulieE

Zafir skriver:

Skal nok give en fuld beretning når vi kommer hjem igen

Jeg kiggede og så at den første uge i januar, 4 overnatninger i 3 værelses lejlighed koster 1640 kr...  Det er sindsygt at det er så billigt...

Men altså - nu må vi se hvordan og ledes Det skal være inden Tom skal tilbage på arbejde i hevrtfald. Så indenfor de 3 første uger af januar

Ja, det er simpelthen så billigt Lars har rigtig travlt i denne sæson og kommer til at være rigtig meget hjemmefra, så jeg håber lidt vi kan lave en familie tur derned når foråret kommer og sæsonen slutter. Så jeg vil rigtig gerne høre, om jeres tur (det vil jeg nu altid gerne )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
JulieE skriver:

Ja, det er simpelthen så billigt Lars har rigtig travlt i denne sæson og kommer til at være rigtig meget hjemmefra, så jeg håber lidt vi kan lave en familie tur derned når foråret kommer og sæsonen slutter. Så jeg vil rigtig gerne høre, om jeres tur (det vil jeg nu altid gerne )

Altså - det er jo dejligt at have travlt Og dejlig så at holde ferie bagefter

(skal han lave We Will Rock You???)

Anmeld

2. november 2010

JulieE

Zafir skriver:

Altså - det er jo dejligt at have travlt Og dejlig så at holde ferie bagefter

(skal han lave We Will Rock You???)

Nej, han laver egnspillet "Tanker i natten" her i Hvidovre lige nu og så skal de lave "Alkymisten senere....

Ja, det er rart at have noget at lave... men jeg synes det her er lige i overkanten. Han har arbejdet 9-22 (mindst) siden 8 okt. De har premiere på fredag og til fedruar skal han 3 uger til Århus og lave dend er "Alkymisten" Lige i overkanten hvis du spørger græsenken her... men ferie er værd at se frem til

Anmeld

2. november 2010

Moderator

JulieE skriver:

Nej, han laver egnspillet "Tanker i natten" her i Hvidovre lige nu og så skal de lave "Alkymisten senere....

Ja, det er rart at have noget at lave... men jeg synes det her er lige i overkanten. Han har arbejdet 9-22 (mindst) siden 8 okt. De har premiere på fredag og til fedruar skal han 3 uger til Århus og lave dend er "Alkymisten" Lige i overkanten hvis du spørger græsenken her... men ferie er værd at se frem til

Ja okay...  Det lyder gdotnok vildt. Så var jeg faldet død om, hvis det var mig

Helt sikkert - jeg ville også tage en ferie, bagefter

Anmeld

2. november 2010

JulieE

Zafir skriver:

Ja okay...  Det lyder gdotnok vildt. Så var jeg faldet død om, hvis det var mig

Helt sikkert - jeg ville også tage en ferie, bagefter

Ja, dte er ret vildt. Men Lars er f** sej Sidst de lavede egnspil, var det 2 mdr på den måde (jeg er stadig gal på forfatteren/instruktøren, men det er en anden hist)

Men der skal klart ske noget for os som familie til foråret

Anmeld

2. november 2010

Moderator

JulieE skriver:

Ja, dte er ret vildt. Men Lars er f** sej Sidst de lavede egnspil, var det 2 mdr på den måde (jeg er stadig gal på forfatteren/instruktøren, men det er en anden hist)

Men der skal klart ske noget for os som familie til foråret

Skuda ikke særlig godt planlagt... Gad vide hvad de adnre gør der også har familier?!...  Men ja - det lyder godntok sejt!! Sådan lige at klare det...

Anmeld

2. november 2010

JulieE

Zafir skriver:

Skuda ikke særlig godt planlagt... Gad vide hvad de adnre gør der også har familier?!...  Men ja - det lyder godntok sejt!! Sådan lige at klare det...

Nej... Sidst nossede forfatteren/instruktøren så grundigt i det, at det gik så galt... Han er bestemt ikke populær ret maneg steder mere

Der er ikke så mange andre af teknikerne der har familie og de der har er det dets amme som herhjemme... Fruen tager over

Anmeld

2. november 2010

Moderator

JulieE skriver:

Nej... Sidst nossede forfatteren/instruktøren så grundigt i det, at det gik så galt... Han er bestemt ikke populær ret maneg steder mere

Der er ikke så mange andre af teknikerne der har familie og de der har er det dets amme som herhjemme... Fruen tager over

Puha altså - det er jo næsten et rockstjerne liv jo!!!... Men så igen. Lars ligner også lidt en rockstjerne...

Anmeld

2. november 2010

JulieE

Puha altså - det er jo næsten et rockstjerne liv jo!!!... Men så igen. Lars ligner også lidt en rockstjerne...

Griner... Ja, der er lidt rock'n'roll over det og over ham Men fååååk jeg glæder mig til at få ham hjem!!!!

Anmeld

2. november 2010

Moderator

JulieE skriver:

Griner... Ja, der er lidt rock'n'roll over det og over ham Men fååååk jeg glæder mig til at få ham hjem!!!!

Forstår jeg godt. Jeg kan godt lide at være græsenke i 3-4 dage indimellem. Men heller ikke mere end det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.