Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
xxx skriver: Hehe, ja det skulle man jo synes - det må jeg lige undersøge! Synes i hvert fald det ser super fedt ud!
Hehe, ja det skulle man jo synes - det må jeg lige undersøge! Synes i hvert fald det ser super fedt ud!
læste mig lige til på min-mave at ikea, brio og kids wood togbaner passer sammen! Hurra for Google!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hov, det er da gået over mit hoved at Isaac havde fødselsdag. Men han skal ikke snydes for en (forsinket) hilsen
Tillykke med fødselsdagen lille Isaac, og tillykke til forældrene med den lækreste lille bølle. Han er da bare for dejlig!
Metchen skriver: Hov, det er da gået over mit hoved at Isaac havde fødselsdag. Men han skal ikke snydes for en (forsinket) hilsen Tillykke med fødselsdagen lille Isaac, og tillykke til forældrene med den lækreste lille bølle. Han er da bare for dejlig!
xxx skriver: læste mig lige til på min-mave at ikea, brio og kids wood togbaner passer sammen! Hurra for Google!
nej hvor fiiint, og hvor ser i godt ud!
sarahb skriver: ej hvor lyder det bare lækkert..Hvis du vil af med opskriften så sender du den endelig på PB hvis du vilhihi...¨Ja det er lige om lidt der skal gang i julehyggen
ej hvor lyder det bare lækkert..Hvis du vil af med opskriften så sender du den endelig på PB hvis du vilhihi...¨Ja det er lige om lidt der skal gang i julehyggen
Den kommer her:
2-3spsk cacao
100g sukker
100g havregryn
1/2 dl kold kaffe
1tsk romessens
50g margarine
Så trilles de til kugler og vendes i kokos. Tadaaaa. Jeg plejer at gange opskriften med 4. Det giver en god portion
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128