lidt fra Isaacs 2 års:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
25 svar
0 synes godt om
2. november 2010

sarahb

Her er lidt billeder fra i søndags hvor vi havde af mine veninder hjemme og hygge til boller og kage

Isaac hyggede sig og nød det i fulde drag...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Barbamama

Nåååårh det ser godt ud!!!! Er det havregrynskugler der ligger der???? He he

Anmeld

2. november 2010

sarahb

michella80 skriver:

Nåååårh det ser godt ud!!!! Er det havregrynskugler der ligger der???? He he

YES og de er sååå goe hihi... Mums..

Anmeld

2. november 2010

Barbamama

sarahb skriver:

YES og de er sååå goe hihi... Mums..

Ja jeg EEELSKER dem også!!! Vi bruger min oldemors opskrift! Den er bare så god!!! Min mor og jeg har en tradition for at julebage hvert år. Og hvert år laver vi jødekager og havregrynskugler. Vi står i køkkenet det meste af dagen og så laver min mor ris a la mande som vi får i en velfortjent pause! He he... I år skal vi bage d. 27.nov så det er jo lige om lidt

Anmeld

2. november 2010

mama09

sarahb skriver:

Her er lidt billeder fra i søndags hvor vi havde af mine veninder hjemme og hygge til boller og kage

Isaac hyggede sig og nød det i fulde drag...

Tillykke med ham Ser hyggeligt ud

Anmeld

2. november 2010

sarahb

michella80 skriver:

Ja jeg EEELSKER dem også!!! Vi bruger min oldemors opskrift! Den er bare så god!!! Min mor og jeg har en tradition for at julebage hvert år. Og hvert år laver vi jødekager og havregrynskugler. Vi står i køkkenet det meste af dagen og så laver min mor ris a la mande som vi får i en velfortjent pause! He he... I år skal vi bage d. 27.nov så det er jo lige om lidt

ej hvor lyder det bare lækkert..
Hvis du vil af med opskriften så sender du den endelig på PB hvis du vil
hihi...¨
Ja det er lige om lidt der skal gang i julehyggen

Anmeld

2. november 2010

anna-jonas

Fik lækker-buksen en brio togbane??? Han ser helt fjalet ud, som han står der og kigger på den store bane. Hvor er han altså en super lækker dreng, Sarah.

Knus Mette

Anmeld

2. november 2010

Lilac

Hvor er han da bare en charmetrold!! Og sikke lækre kager, der står der på bordet!

Har I brio-banen på et bord? Det ser hammer godt ud! Jeg er nødt til lige at vide hvad det er for en anordning I har der - for det kunne da være det skulle afprøves herhjemme...

Stort tillykke med ham!

Anmeld

2. november 2010

sarahb

xxx skriver:

Hvor er han da bare en charmetrold!! Og sikke lækre kager, der står der på bordet!

Har I brio-banen på et bord? Det ser hammer godt ud! Jeg er nødt til lige at vide hvad det er for en anordning I har der - for det kunne da være det skulle afprøves herhjemme...

Stort tillykke med ham!

det er ikke et brio tog med noget der hedder bigjigs rail mener jeg, det er fra england, men der kan i hvert tilfælde også bruges andre toge på.. Det er så fedt.. Helt vildt. Den er fra littlefishtoys.com

Anmeld

2. november 2010

Lilac

sarahb skriver:

det er ikke et brio tog med noget der hedder bigjigs rail mener jeg, det er fra england, men der kan i hvert tilfælde også bruges andre toge på.. Det er så fedt.. Helt vildt. Den er fra littlefishtoys.com

tak for hurtigt svar! Det skal jeg godt nok lige tjekke ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.