Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så dejlig en lille pige og kan godt lig hun kun er 2mdr men ved når der skal tages billeder så smiler vi ikke hihiih
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Yay tillykke Frigg:-) Tænk er der virkelig gået 2 mdr. allerede?!!! Hun er bare helt igennem skøn og det var da en dejlig soverytme hun har om natten - det håber vi varer ved:-)
Knus Tulle
Så søøøøøøød og sikke en sovende engel du har dig der:0)
Og hmm, jeg synes jo hun er snydt ud af næsen på dig;0) hun ligner sin moar så meget:0)
michella80 skriver: Neeeeej hvor er hun SØØØØD!!!!! Det er da bare det dejligste billede!!!!! Er det virkelig 2mdr siden vi allesammen sad og holdt vejret??? HI hi.... Hun er bare dejlig!!!!
Neeeeej hvor er hun SØØØØD!!!!! Det er da bare det dejligste billede!!!!! Er det virkelig 2mdr siden vi allesammen sad og holdt vejret??? HI hi.... Hun er bare dejlig!!!!
Ja, det virker helt vildt. det er så underligt med tid, for der er sket så meget siden at det føles som en evighed og på den anden side, så føles det jo bare som igår
Smukke unge, altså! Jeg fatter slet ikke at det allerede er 2 mdr siden jeg sad oppe og ventede og ventede og krummede sammen hver gang du fik en ve Som DK skriver så var vi oppe så længe vi overhovedet kunne, og skiftedes nærmest til at sove, så den anden kunne holde øje og sende en sms Tilsidst måtte vi dog opgive, og så var Dorthemus så sød at tage vagten og sende sms
Tillykke med hende!!!
Zafir skriver: Så blev min 'lille' bebs 2 mrd... Jeg syntes bare hun er blevet SÅ stor. Lidt status: Vi er begyndt at smile - BARE ikke når mor tager cam'et frem... (fangede et nææææsten smil idag, da hun var godt igang med at smile STORT, som så stivnede, da jeg fik klappet telefonen ud. grrr...) Hun er liiige så stille begyndt på gryde-lyde Er meget stærk i ryg og kroppen i det hele taget. Hun er dejlig mega nem og glad Hun har en rigtig fin rytme: Vågner ca ved 8 tiden (med mindre det er weekend, så kan man godt lokke hende til at sove længere). Så er hun vågen 1-2 timer. Så sover hun 4-5½ time. Så er hun stort set vågen med små bitte lure og spiser og spiser og spiser, til hun går kold ved 21-2230 tiden. Så stopper jeg babsen i munden på hende, når jeg går i seng. Så tanker hun i søvne og sover 4-6 timer før hun vågner og spiser igen. TOTALT luksus. Så tanker hun og sover til ca kl. 730-8tiden... Hun er smuk og skøn og Idun er vild med hende og vild med at være storesøster. Og tænk engang 2 mrd allerede... og lige omkring 5 kg!!! VILDT!!!
Så blev min 'lille' bebs 2 mrd... Jeg syntes bare hun er blevet SÅ stor.
Lidt status:
Vi er begyndt at smile - BARE ikke når mor tager cam'et frem... (fangede et nææææsten smil idag, da hun var godt igang med at smile STORT, som så stivnede, da jeg fik klappet telefonen ud. grrr...)
Hun er liiige så stille begyndt på gryde-lyde
Er meget stærk i ryg og kroppen i det hele taget.
Hun er dejlig mega nem og glad
Hun har en rigtig fin rytme: Vågner ca ved 8 tiden (med mindre det er weekend, så kan man godt lokke hende til at sove længere). Så er hun vågen 1-2 timer. Så sover hun 4-5½ time. Så er hun stort set vågen med små bitte lure og spiser og spiser og spiser, til hun går kold ved 21-2230 tiden. Så stopper jeg babsen i munden på hende, når jeg går i seng. Så tanker hun i søvne og sover 4-6 timer før hun vågner og spiser igen. TOTALT luksus. Så tanker hun og sover til ca kl. 730-8tiden...
Hun er smuk og skøn og Idun er vild med hende og vild med at være storesøster.
Og tænk engang 2 mrd allerede... og lige omkring 5 kg!!! VILDT!!!
Nej hvor er hun da bare for lækker
Hold op hvor er hun bare en lækker baby!!! dejligt at høre det går så godt med jer...
Tillykke med hendehun er virkelig skøn.Så først lige debatten idag
Zafir skriver: Ja, det virker helt vildt. det er så underligt med tid, for der er sket så meget siden at det føles som en evighed og på den anden side, så føles det jo bare som igår
Ja det kan jeg godt følge dig i. Sådan havde jeg det også det første lange stykke tid med min datter. Hvis jeg tænkte på at det var 6mdr siden jeg havde født syntes jeg ikke det var så lang tid siden, men hvis jeg tænkte på at Carla var 6mdr syntes jeg bare at der var sket så meget altså så hun burde næsten være ældre og alligevel var tiden jo gået stærkt
Hvor er hun bare skøn tillykke med de 2 måneder Frigg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128