Tillykke med de 2 mrd Friggemus :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.103 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så blev min 'lille' bebs 2 mrd... Jeg syntes bare hun er blevet SÅ stor.

Lidt status:

Vi er begyndt at smile - BARE ikke når mor tager cam'et frem... (fangede et nææææsten smil idag, da hun var godt igang med at smile STORT, som så stivnede, da jeg fik klappet telefonen ud. grrr...)

Hun er liiige så stille begyndt på gryde-lyde

Er meget stærk i ryg og kroppen i det hele taget.

Hun er dejlig mega nem og glad

Hun har en rigtig fin rytme: Vågner ca ved 8 tiden (med mindre det er weekend, så kan man godt lokke hende til at sove længere). Så er hun vågen 1-2 timer. Så sover hun 4-5½ time. Så er hun stort set vågen med små bitte lure og spiser og spiser og spiser, til hun går kold ved 21-2230 tiden. Så stopper jeg babsen i munden på hende, når jeg går i seng. Så tanker hun i søvne og sover 4-6 timer før hun vågner og spiser igen. TOTALT luksus. Så tanker hun og sover til ca kl. 730-8tiden...

Hun er smuk og skøn og Idun er vild med hende og vild med at være storesøster.

Og tænk engang 2 mrd allerede... og lige omkring 5 kg!!! VILDT!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Maria.

Hvor er hun bare sød!!

Anmeld

1. november 2010

Vingummien

Zafir skriver:

Lidt status:

Vi er begyndt at smile - BARE ikke når mor tager cam'et frem... (fangede et nææææsten smil idag, da hun var godt igang med at smile STORT, som så stivnede, da jeg fik klappet telefonen ud. grrr...)

Hun har en rigtig fin rytme: Vågner ca ved 8 tiden (med mindre det er weekend, så kan man godt lokke hende til at sove længere). Så er hun vågen 1-2 timer. Så sover hun 4-5½ time. Så er hun stort set vågen med små bitte lure og spiser og spiser og spiser, til hun går kold ved 21-2230 tiden. Så stopper jeg babsen i munden på hende, når jeg går i seng. Så tanker hun i søvne og sover 4-6 timer før hun vågner og spiser igen. TOTALT luksus. Så tanker hun og sover til ca kl. 730-8tiden...

Og så smeltede jeg lige væk der

Anmeld

1. november 2010

Vidunderligeunger

hoold da op hun ligner Idun :O det var da vildt..

Dejlig "lille" pige

Anmeld

1. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

tillykke med hende, søde!!!

Hvor er hun skøn og det er vildt så meget hun ligner Idun!!

Anmeld

1. november 2010

DK

Tænk at det er 2 mdr. siden at vi sad her hele natten!! Rosa og jeg chattede på messenger indtil kl. 4 tror jeg, hvor den gravide her ikke kunne holde øjnene åben længere! Og det var faktisk super spændende selv om du jo ikke fødte sådan liiige med det samme

Hvor ser hun bare dejlig ud! Og skønt at Idun bare knuselsker hende!

Anmeld

1. november 2010

dorthemus

Det er bare sådan et skønt billede...hvor kan vi bare lave smukke piger

Anmeld

1. november 2010

mariamiss6

Uuuuuha tillykke med de 2 måneder Frigg (var sgu lige ved at skrive Idun lol)

Årh vi MÅ finde en weekend.... Jeg kan næsten ikke bære det....

Anmeld

1. november 2010

Becks

Zafir skriver:

Lidt status:

Altså, jeg kan snart ikke blive mere skruk, med alle de smukke, lækre, skønne og helt igennem fantastiske bærn I kaster omkring jer 

Hvor er hun dejlig 

Anmeld

2. november 2010

Barbamama

Neeeeej hvor er hun SØØØØD!!!!! Det er da bare det dejligste billede!!!!! Er det virkelig 2mdr siden vi allesammen sad og holdt vejret??? HI hi.... Hun er bare dejlig!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.