nogen der kun kunne teste positiv ved HCG?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

paprika

Karina88 skriver:

Har du fundet ud af om du er gravid?

Hehe nej har ikke fundet ud af det endnu, tør ikke teste for er bange for et negativt resultat, ved ikke om du kan forstå? :-)

Har stadig ikke fået menstruation og har absolut ingen tegn på at det nærmer sig, har aftalt med mig selv, at jeg tester enten i morgen eller søndag. For så vil jeg være 4+5 og 4+6 hvis jeg er gravid, og så burde testen kunne komme med et pålideligt resultat ikke?

Okay krydser for at den er der 

Kan helt klart følge dig, testede jo selv som en sindssyg, og altid var den negativ. og så viste det sig at jeg var gravid i første forsøg, men bare danner for lidt HCG- Så forstår dig godt !

Du må endelig skrive når du har fundet ud af det. 

Har ansøgt dig herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Krebsen88

paprika skriver:

Har du fundet ud af om du er gravid?

Hehe nej har ikke fundet ud af det endnu, tør ikke teste for er bange for et negativt resultat, ved ikke om du kan forstå? :-)

Har stadig ikke fået menstruation og har absolut ingen tegn på at det nærmer sig, har aftalt med mig selv, at jeg tester enten i morgen eller søndag. For så vil jeg være 4+5 og 4+6 hvis jeg er gravid, og så burde testen kunne komme med et pålideligt resultat ikke?

Anmeld

5. november 2010

Krebsen88

paprika skriver:

Okay krydser for at den er der 

Kan helt klart følge dig, testede jo selv som en sindssyg, og altid var den negativ. og så viste det sig at jeg var gravid i første forsøg, men bare danner for lidt HCG- Så forstår dig godt !

Du må endelig skrive når du har fundet ud af det. 

Har ansøgt dig herinde

UNDSKYLD jeg kludrer sådan i det men har lige fundet ud af hvordan man citerer!! :-D jubii så simpelt og alligevel har jeg først fundet ud af det nu hehe..

Tak det er rart at dele nogle ting med andre i samme situation, eller som bare kender til følelsen. Jeg skal nok skrive ;-) håber det bliver en jubel scene hehe.. Har bestilt tid ved lægen til torsdag næste uge så er jeg hvert fald sikker på at få en tid hvis jeg stadig ikke har fået min menstruation til den tid, og så kan det jo være de kan tage en blodprøve :-) Havde du symptomer selvom du testede negativ? Jeg har absolut ingenting, tror jeg :-) Er glad nok for så ved jeg at jeg ikke bilder mig ind at jeg er gravid og herved får falske symptomer, og alligevel så vil jeg jo gerne have en masse symptomer så jeg kunne håbe på en graviditet :-)

Anmeld

5. november 2010

Krebsen88

rikkelilly skriver:

Ja, i dag. Får besked på torsdag

Håber du kan nyde weekenden med et positivt svar :-)

Anmeld

6. november 2010

paprika

Karina88 skriver:

UNDSKYLD jeg kludrer sådan i det men har lige fundet ud af hvordan man citerer!! :-D jubii så simpelt og alligevel har jeg først fundet ud af det nu hehe..

Tak det er rart at dele nogle ting med andre i samme situation, eller som bare kender til følelsen. Jeg skal nok skrive ;-) håber det bliver en jubel scene hehe.. Har bestilt tid ved lægen til torsdag næste uge så er jeg hvert fald sikker på at få en tid hvis jeg stadig ikke har fået min menstruation til den tid, og så kan det jo være de kan tage en blodprøve :-) Havde du symptomer selvom du testede negativ? Jeg har absolut ingenting, tror jeg :-) Er glad nok for så ved jeg at jeg ikke bilder mig ind at jeg er gravid og herved får falske symptomer, og alligevel så vil jeg jo gerne have en masse symptomer så jeg kunne håbe på en graviditet :-)

Okay det lyder godt (: 

Ja jeg havde bare alle symptomer (: 

Men held og lykke, jeg vil smutte på arbejde.

Ha en god dag 

Anmeld

6. november 2010

Krebsen88

paprika skriver:

Okay det lyder godt (: 

Ja jeg havde bare alle symptomer (: 

Men held og lykke, jeg vil smutte på arbejde.

Ha en god dag 

Jo tak og i lige måde :-)
testede i morges, 5 dage over tid, negativ men stadig ingen menstruation, underligt :-)

Anmeld

6. november 2010

paprika

Karina88 skriver:

Jo tak og i lige måde :-)
testede i morges, 5 dage over tid, negativ men stadig ingen menstruation, underligt :-)

Okay det er da træls. 

Har du været ved lægen?

Anmeld

8. november 2010

Krebsen88

paprika skriver:

Okay det er da træls. 

Har du været ved lægen?

Ja, men vi har ikke travlt, vi mener at naturen har sin gang, så lige pludselig, når vi mindst venter det, så er den der ;-)

Nej ikke endnu, jeg har bestilt en tid ved lægen, dog først på torsdag, men så er der også nogle dage at løbe på endnu hvis det er fordi jeg danner hcg langsomt.

Er i stedet blevet syg :-( små forkølet og ondt i halsen øv øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.