nogen der kun kunne teste positiv ved HCG?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

paprika

Maja88 skriver:

jamen er du gravid eller...

har du smidt p pillerne inden for det sidste halve år???

Ja jeg er gravid. 

Jeg smed pillerne sidst jeg fik mens, og i første forsøg blev jeg gravid. Har været ved lægen og få taget en HCG blodprøve, og den er positiv. Er i uge 8+4 idag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Maja88

paprika skriver:

Ja jeg er gravid. 

Jeg smed pillerne sidst jeg fik mens, og i første forsøg blev jeg gravid. Har været ved lægen og få taget en HCG blodprøve, og den er positiv. Er i uge 8+4 idag 

tillykke med det.. er fordi der er en anden i den her tråd så også som er over tid... hehe forvirrede mig

Anmeld

2. november 2010

paprika

Maja88 skriver:

tillykke med det.. er fordi der er en anden i den her tråd så også som er over tid... hehe forvirrede mig

Hehe sådan kan det jo går

1000 tak 

Anmeld

2. november 2010

JustMe

Jeg fik taget blodprøve 4+4, alt hvad der skulle have været 4 dage over tid (hvis jeg havde regelmæssig mens).

Så en blodprøve burde da kunne give jer svar allerede nu. Mon ikke det er fordi lægen gerne vil undgå at bruge penge på en blodprøve, hvis der bare er tale om alm. uregelmæssigheder?

Anmeld

2. november 2010

Krebsen88

JustMe: Jo helt klart, har også læst et sted i dag, at blodprøverne er dyre. Men tror ikke de vil gå med til en blodprøve ved mig, smed p-pillerne for en måned siden, så det kan jo sagtens være fordi min krop skal finde sin cyklus, at jeg ikke har fået min menstruation. Håber den holder sig langt væk, men så må der gerne komme en positiv test her i ugen, tør bare ikke teste :-)

Paprika: Eeeej hvor må det være dejligt at være blevet gravid ved første forsøg :-) Tillykke, er en smule misundelig ;-) hihi

Anmeld

2. november 2010

annec

Jeg testede også først positiv da jeg var 6 uger henne

Anmeld

2. november 2010

Maja88

Karina88 skriver:

JustMe: Jo helt klart, har også læst et sted i dag, at blodprøverne er dyre. Men tror ikke de vil gå med til en blodprøve ved mig, smed p-pillerne for en måned siden, så det kan jo sagtens være fordi min krop skal finde sin cyklus, at jeg ikke har fået min menstruation. Håber den holder sig langt væk, men så må der gerne komme en positiv test her i ugen, tør bare ikke teste :-)

Paprika: Eeeej hvor må det være dejligt at være blevet gravid ved første forsøg :-) Tillykke, er en smule misundelig ;-) hihi

da jeg smed mine p piller. fik jeg mens lige efter. men så valgte den at udeblive i 2½måned for så at komme regelmæssig de næste 3 ca og så udeblev den igen, men der var jeg så gravid

Anmeld

3. november 2010

Krebsen88

Maja88: Okay, det var da dejligt det gik så hurtigt med at få den regelmæssig og samtidig hurtig blive gravid :-)

Kan man godt blive gravid selvom man ikke får sin menstruation? For hvis man ikke får mens. har man så heller ikke ÆL? Al den forvirring når man først har besluttet sig for pb :-D hehe..

Anmeld

4. november 2010

paprika

Karina88 skriver:

Har du fundet ud af om du er gravid?

Anmeld

5. november 2010

Krebsen88

Har du fundet ud af om du er gravid?

Hehe nej har ikke fundet ud af det endnu, tør ikke teste for er bange for et negativt resultat, ved ikke om du kan forstå? :-)

Har stadig ikke fået menstruation og har absolut ingen tegn på at det nærmer sig, har aftalt med mig selv, at jeg tester enten i morgen eller søndag. For så vil jeg være 4+5 og 4+6 hvis jeg er gravid, og så burde testen kunne komme med et pålideligt resultat ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.