Hyggetråd: Hvad har du på idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Mor til Frederic og Freya

arbejdstøj hele dagen.

Kører som autoredder så har jo 'refleks' uniform på hver evige dag i orange bukser med mørkeblå 'afdelinger' og reflekser. Marine blå t-shirt og marineblå langærmet. Dertil hørende orange jakke med blå 'afdelinger' og reflekser..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Manakauapo

Uhh... Endnu en dag truer, og jeg har lyst til at være provokerende  hihi...

Sidst jeg spillede teater lånte jeg en meget farvestrålende kjole af hende, og da vi var færdige med det, ville hun ikke have den tilbage, så hun forærede mig den! Hun hader den som pesten! (hmm... Gad vide hvordan hun reagerer idag?! )

Ålestramme jeans, sort tanktop, orange kjole og sorte støvler med guldnitter.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. november 2010

Manakauapo

..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. november 2010

CiSo

Ja, det er ikke noget at råbe hurra for!! Stor grøn trøje og leggins på, og så nogle hello kitty sokker.

Anmeld

3. november 2010

Brams

Jeans, hvid tank top og hvid skjorte

Anmeld

3. november 2010

LISBETH:-)

Kageteenageren skriver:

Bare rolig. Jeg tager det ikke ilde op! Jeg elsker at få kommentarer om min alder, allermest hvis de lige ligger et par år oven i min rigtige alder!

ha ha ha det skal du nyde altså at du kun bliver glad når nogen lægger nogen år til. Når du bliver en gammel kone (som mig) så bliver man pisse fornærmet hvis det samme sker - men man bliver dog meget glad hvis der bliver trukket et par år fra.

Og så må jeg give blyviol ret i at du da absolut ikke ser ud som - eller skriver som en på 15 år (og så er du den eneste jeg "kender" som går op i og lave kager, og er så god til det)

Anmeld

3. november 2010

DK

Cowboy bukser fra H&M mama. En blå t-shirt der går helt op i halsen og en grå cardigan i strik.  Inden under Kærestens boksershorts og en BH der STRAMMER! Holder de bryster da aldrig op med at svulme ud over kanten på alle de nye og større BH'er jeg får købt?

Anmeld

3. november 2010

Manakauapo

lisbeth2910 skriver:

ha ha ha det skal du nyde altså at du kun bliver glad når nogen lægger nogen år til. Når du bliver en gammel kone (som mig) så bliver man pisse fornærmet hvis det samme sker - men man bliver dog meget glad hvis der bliver trukket et par år fra.

Og så må jeg give blyviol ret i at du da absolut ikke ser ud som - eller skriver som en på 15 år (og så er du den eneste jeg "kender" som går op i og lave kager, og er så god til det)

Taak....  Nu bliver jeg helt flov

Anmeld

3. november 2010

CarinaSB

jeg har bare et par lyse cowboy bukser på, en hvid top og en hvid hætte trøje over Håret sidder helt a h til efter jeg har sovet til middag

Anmeld

3. november 2010

Diana...

Ja her får i altså ikke lige et billed ha ha så ville i aldrig logge på baby igen af rens skræk ha ha. Jeg render bare rundt i en løs t-shirt da jeg ikke kan holde ud og havde tøj på for tiden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.