Hyggetråd: Hvad har du på idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

TbCp

Her står den på army-jeans og en sort bluse... halvkedeligt, men det var bare lige en af de dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Manakauapo

BlyViol skriver:

var først da jeg trykkede på dit navn, ved en fejl endda, at jeg så det sjovt nok, som man danner sig et billede af folk udfra deres tekst og profillbillede... 

Ja... Jeg har da også "fejlbedømt" nogle på deres alder, men altså! Det var da i det mindste i den gode retning

Anmeld

1. november 2010

Lone Jakobsen

jamen her er det bare helt alm. tøj. sort bluse med lilla blomster. mørke cowboy bukser og tykke sorte sokker....og så kravler jeg snart ned under en tyk grå plaid

Anmeld

1. november 2010

Happiness

Jeans og en sweatshirt Hvilket jeg tit har på. Bare i friske farver

Anmeld

1. november 2010

Mira0911

Kageteenageren skriver:

Weee.... I  nattøj

Det er dælme også hyggelig... 

Anmeld

1. november 2010

Vidunderligeunger

Kageteenageren skriver:

Ja... Jeg har da også "fejlbedømt" nogle på deres alder, men altså! Det var da i det mindste i den gode retning

jamen jeg sag og tænkte mor, midt tyverne ud fra dit profilbillede hehe...

er selv ung, så skriver det bestemt ikke for at være "voksen" sådan kan det godt bare lyde når noge kommenterer ens alder..

Anmeld

1. november 2010

Manakauapo

Kageteenageren skriver:

Weee.... I  nattøj

Jeg overvejer også snart at hoppe i nattøjet... Min trøje er en fra Carl-Mar Møller.

Foran er der et billede af hans ansigt (ikke særlig kønt ), og bagpå står der: "Pik er gud, men fissen har magten!".

Mor har forbudt mig at bruge den til normalt dagligdagsbrug

Anmeld

1. november 2010

Ellim

baggie afslapningsbukser med sort Nørgård bluse.. Har bare læst hjemme hele dagen.. Okay også lige været et hurtigt smut på Strøget

Anmeld

1. november 2010

Manakauapo

BlyViol skriver:

jamen jeg sag og tænkte mor, midt tyverne ud fra dit profilbillede hehe...

er selv ung, så skriver det bestemt ikke for at være "voksen" sådan kan det godt bare lyde når noge kommenterer ens alder..

Bare rolig. Jeg tager det ikke ilde op! Jeg elsker at få kommentarer om min alder, allermest hvis de lige ligger et par år oven i min rigtige alder!

Anmeld

1. november 2010

Manakauapo

MoarJ skriver:

Det er dælme også hyggelig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.