Er så glad :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

serinasmor

2606peanut skriver:

Pågrund af jeg har fået stillet diagnosen Borderline for år tilbage. Og da vores lille dreng så fik kolik, mente de det måtte være pågrund af mig. Men det skal så siges at sagen blev sat igang før jeg fødte. Men når alt det her er overstået skal vi også have vores advokat til at se på sagen.
Men indtil videre er vi bare lykkelige for der nu er nogen der rent faktisk ser på os som familie en på mig på et papir. Hvis du forstår.

babyer får da ikke kolik af at mor har psykiske problemer ??? den forstår jeg ikke .. men jeg er jo heller ikke læge ...

God ide at få advokaten til at se på det ... 

det er selvfølgelig et træls og trist møde at skulle til .. men det var da godt de var SÅ positive og glade .. så kan i se frem til ikke længere at blive overvågede når nu i har bevist at i bare er en helt normal familie, der desværre har oplevet lidt for meget + et barn med kolik ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

2721

serinasmor skriver:

babyer får da ikke kolik af at mor har psykiske problemer ??? den forstår jeg ikke .. men jeg er jo heller ikke læge ...

God ide at få advokaten til at se på det ... 

det er selvfølgelig et træls og trist møde at skulle til .. men det var da godt de var SÅ positive og glade .. så kan i se frem til ikke længere at blive overvågede når nu i har bevist at i bare er en helt normal familie, der desværre har oplevet lidt for meget + et barn med kolik ...

vi har heller ikke forstået hvordan de 2 ting kan hænge sammen.
Vi er ikke færdig med at komme der endnu, desværre. Aftalen er 14 dages obs. derefter skal de så fortælle hvad de har oplevet til kommunen og så finder vi ud af om kommunen er tilfreds. Men på centret virker de overbevidst om at det hurtigt er klaret. Så håber de har ret

Anmeld

1. november 2010

serinasmor

2606peanut skriver: