Er så glad :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

serinasmor

2606peanut skriver:

Pågrund af jeg har fået stillet diagnosen Borderline for år tilbage. Og da vores lille dreng så fik kolik, mente de det måtte være pågrund af mig. Men det skal så siges at sagen blev sat igang før jeg fødte. Men når alt det her er overstået skal vi også have vores advokat til at se på sagen.
Men indtil videre er vi bare lykkelige for der nu er nogen der rent faktisk ser på os som familie en på mig på et papir. Hvis du forstår.

babyer får da ikke kolik af at mor har psykiske problemer ??? den forstår jeg ikke .. men jeg er jo heller ikke læge ...

God ide at få advokaten til at se på det ... 

det er selvfølgelig et træls og trist møde at skulle til .. men det var da godt de var SÅ positive og glade .. så kan i se frem til ikke længere at blive overvågede når nu i har bevist at i bare er en helt normal familie, der desværre har oplevet lidt for meget + et barn med kolik ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

2721

serinasmor skriver:

babyer får da ikke kolik af at mor har psykiske problemer ??? den forstår jeg ikke .. men jeg er jo heller ikke læge ...

God ide at få advokaten til at se på det ... 

det er selvfølgelig et træls og trist møde at skulle til .. men det var da godt de var SÅ positive og glade .. så kan i se frem til ikke længere at blive overvågede når nu i har bevist at i bare er en helt normal familie, der desværre har oplevet lidt for meget + et barn med kolik ...

vi har heller ikke forstået hvordan de 2 ting kan hænge sammen.
Vi er ikke færdig med at komme der endnu, desværre. Aftalen er 14 dages obs. derefter skal de så fortælle hvad de har oplevet til kommunen og så finder vi ud af om kommunen er tilfreds. Men på centret virker de overbevidst om at det hurtigt er klaret. Så håber de har ret

Anmeld

1. november 2010

serinasmor

2606peanut skriver:

vi har heller ikke forstået hvordan de 2 ting kan hænge sammen.
Vi er ikke færdig med at komme der endnu, desværre. Aftalen er 14 dages obs. derefter skal de så fortælle hvad de har oplevet til kommunen og så finder vi ud af om kommunen er tilfreds. Men på centret virker de overbevidst om at det hurtigt er klaret. Så håber de har ret

selvfølgelig har de da ret de ved vel hvad de snakker om og er vant til at have med denne situation at gøre ... når de så siger til jer at i jo er gode forældre og det går godt .. SÅ ER DET FORDI I ER GODE FORÆLDRE OG DET GÅR GODT  og det er jo kun positivt

Anmeld

1. november 2010

Pige2009

2606peanut skriver:

Har bare haft en super dag i dag, som jeg bare må ud med
Fik så meget ros i dag på mor-barn centret at jeg nærmest gik derfra med røde øre, fordi det var lige før jeg sys det ikke var berettigede. Syntes ikke en gang vi fik vist hvor gode vi er til sammenspil, men de var bare SÅ imponerede og blev ved med at fortælle hvor gode vi var til at læse og forstå vores lille dreng det var bare så dejligt

Sådan. Hvor er det dejligt at høre!

Anmeld

1. november 2010

klmf

1. november 2010

2721

Baagøe skriver:

Sådan. Hvor er det dejligt at høre!

Tusind tak

Anmeld

1. november 2010

Pige2009

2606peanut skriver:

Tusind tak

Velbekomme Inden I ser jer om, er I hjemme og uden for opsyn i jeres egne trygge rammer

Anmeld

1. november 2010

2721

lotchen skriver:

Tark

Anmeld

1. november 2010

2721

Baagøe skriver:

Velbekomme Inden I ser jer om, er I hjemme og uden for opsyn i jeres egne trygge rammer

Jahh
er virkelig også selv begyndt, at tro på det

Anmeld

1. november 2010

Pige2009

2606peanut skriver:

Jahh
er virkelig også selv begyndt, at tro på det

Så tror jeg også I automatisk udstråler overskud, når I selv tror på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.