Er så glad :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. november 2010

2721

Har bare haft en super dag i dag, som jeg bare må ud med
Fik så meget ros i dag på mor-barn centret at jeg nærmest gik derfra med røde øre, fordi det var lige før jeg sys det ikke var berettigede. Syntes ikke en gang vi fik vist hvor gode vi er til sammenspil, men de var bare SÅ imponerede og blev ved med at fortælle hvor gode vi var til at læse og forstå vores lille dreng det var bare så dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
2606peanut skriver:

Har bare haft en super dag i dag, som jeg bare må ud med
Fik så meget ros i dag på mor-barn centret at jeg nærmest gik derfra med røde øre, fordi det var lige før jeg sys det ikke var berettigede. Syntes ikke en gang vi fik vist hvor gode vi er til sammenspil, men de var bare SÅ imponerede og blev ved med at fortælle hvor gode vi var til at læse og forstå vores lille dreng det var bare så dejligt

hvor eer det dejlig med ros.

skøønt

Anmeld

1. november 2010

Trolde_mor

Ihh der er da ikke noget at sige til at du er super glad. Der findes da bare ikke noget bedre end ros, omkring ens lille vidunder.. og at få at vide i læser ham godt er da bare det bedst tænkelige man kan få at vide

Anmeld

1. november 2010

2721

Trolde_mor skriver:

Ihh der er da ikke noget at sige til at du er super glad. Der findes da bare ikke noget bedre end ros, omkring ens lille vidunder.. og at få at vide i læser ham godt er da bare det bedst tænkelige man kan få at vide

Præcis! Det var blandet andet en af de ting vores SP sagde vi ikke kunne. Og DET sys de bare vi er Så dygtige til.

Anmeld

1. november 2010

Laulund87

Hvor er det bare dejligt!

Anmeld

1. november 2010

serinasmor

hvor er det rart at høre

hvordan i så overhovedet er havnet der fatter man jo ikke  SP'er ... suk

Anmeld

1. november 2010

Trolde_mor

2606peanut skriver:

Præcis! Det var blandet andet en af de ting vores SP sagde vi ikke kunne. Og DET sys de bare vi er Så dygtige til.

Ihhh hvor dejligt at I så kunne vise at SP tog fejl

Anmeld

1. november 2010

2721

serinasmor skriver:

hvor er det rart at høre

hvordan i så overhovedet er havnet der fatter man jo ikke  SP'er ... suk

Pågrund af jeg har fået stillet diagnosen Borderline for år tilbage. Og da vores lille dreng så fik kolik, mente de det måtte være pågrund af mig. Men det skal så siges at sagen blev sat igang før jeg fødte. Men når alt det her er overstået skal vi også have vores advokat til at se på sagen.
Men indtil videre er vi bare lykkelige for der nu er nogen der rent faktisk ser på os som familie en på mig på et papir. Hvis du forstår.

Anmeld

1. november 2010

2721

Laulund87 skriver:

Hvor er det bare dejligt!

Ja, det er så skønt

Anmeld

1. november 2010

2721

Trolde_mor skriver:

Ihhh hvor dejligt at I så kunne vise at SP tog fejl

Ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.