en ny underholdnings tråd fra mig:d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

LinLin

Min yndlingsting er denne halskæde som jeg har fået af min kære, nu afdøde bedstefar. Han købte den til mig på sin sidste udlandsrejse  ½ år før han døde... Han var min yndlingsperson i heeeele verdenen så det var meget hårdt for mig at han pludseligt ikke var der mere

(psst den er ikke lige blevet pudset )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
sophieamalia skriver:

Jeg har en forgyldt rose, som jeg har arvet fra min mormor af.

Da jeg var lille, elskede jeg at kigge hendes smykkeskrin igennem, for flotte smykker og hver gang stødte jeg også på denne rose, og jeg beundrede den så meget! 

Da jeg var 13 år gammel, kom min mormor og tog min hånd lagde den i min hånd og sagde " Pas godt på den, den er det dyrebareste jeg ejer, men jeg ved du er bedre til at passe på den end jeg."

Jeg er så glad for den rose, at den ligger nu i mit eget smykkeskrin i sin helt egen æske, og af og til tager jeg den op og beundre den ligesom da jeg var 5 år gammel, og så minder den om en af de dejligste mennesker jeg kender. 

WAW.
hvor er den vidunderlig
Virkelig. bliver helt rør over sådan noget

Anmeld

1. november 2010

Barbamama

sophieamalia skriver:

Jeg har en forgyldt rose, som jeg har arvet fra min mormor af.

Da jeg var lille, elskede jeg at kigge hendes smykkeskrin igennem, for flotte smykker og hver gang stødte jeg også på denne rose, og jeg beundrede den så meget! 

Da jeg var 13 år gammel, kom min mormor og tog min hånd lagde den i min hånd og sagde " Pas godt på den, den er det dyrebareste jeg ejer, men jeg ved du er bedre til at passe på den end jeg."

Jeg er så glad for den rose, at den ligger nu i mit eget smykkeskrin i sin helt egen æske, og af og til tager jeg den op og beundre den ligesom da jeg var 5 år gammel, og så minder den om en af de dejligste mennesker jeg kender. 

Ej hvor er den smuk!!!!

Anmeld

1. november 2010

CiSo

Kruse90 skriver:

WAW.
hvor er den vidunderlig
Virkelig. bliver helt rør over sådan noget

Jeg er også meget meget glad for den! Og tusind tak. 

Anmeld

1. november 2010

CiSo

michella80 skriver:

Ej hvor er den smuk!!!!

Tusind tak, det syntes jeg også!

Anmeld

1. november 2010

Barbamama

sophieamalia skriver:

Tusind tak, det syntes jeg også!

Og det gør den da meget mere speciel når det er en gave fra din mormor! Jeg har selv et guldur fra min oldemor jeg er meget glad for

Anmeld

1. november 2010

CiSo

michella80 skriver:

Og det gør den da meget mere speciel når det er en gave fra din mormor! Jeg har selv et guldur fra min oldemor jeg er meget glad for

ja nemlig, når det er noget man har fået i arv er det meget specielt syntes jeg.

Anmeld

1. november 2010

Manakauapo

Uhh... Jeg har da et par ting...

Jeg har disse ting:

Billede 1: Den første bamse jeg nogensinde fik! Min ældste søster købte den til mig, og gav den til mig da jeg var få timer gammel.

Billede 2: Min pude! Da jeg var mindre kunne jeg overhovedet ikke sove uden den. Jeg kunne blive helt hysterisk uden.

Billede 3: Mit Dagmar-kors. Jeg fik det 2 dage før min konfirmation, og havde det på uafbrudt i næsten 2½ år, før jeg tog det af.

Billede 4: Min kænguru halskæde. Det er en halskæde mine søde naboer købte til mig i Australien, da de var dernede for en del år siden efterhånden. Låsen er i stykker, så jeg går ikke med den nu. Men det er bare et af de smukkeste smykker jeg overhovedet har.

Billede 5: Min perlehalskæde og mine perleøreringe. Halskæden fik jeg af mine søstre og min svoger i konfirmationsgave. Ørestikkerne fik jeg af min niece. Jeg elsker fine smykker, men desværre er der alt for sjældent en god lejlighed til at gå med dem

Anmeld

1. november 2010

Ida.

Jeg har denne ring, som har en ganske særlig historie og betydning for mig.

Min farmor døde, da jeg var 7 år gammel, min far er enebarn, så han arvede naturligvis alt - min mor overtog så alle min farmors smykker - blandt de smykker var denne ring, som jeg altid har synes var helt ufatteligt smuk, og drømte om, at den blev min en dag. Da jeg sidste år skulle giftes med min mand kom jeg igen i tanke om denne ring, og synes jo den var helt genial; noget gammelt, noget blåt og noget lånt i én og samme ting - så jeg spurgte min mor, om jeg måtte låne ringen, og det måtte jeg selvfølgelig gerne! Den har ligget i bankboks urørt hen siden min farmor døde, så det var med ærefrygt jeg tog den på min finger på min bryllupsdag...og brugte hele dagen på at beundre den

I min fars tale til mig fortæller han ringens historie; det er min tip-tip-oldefars vielsesring, som min oldemor har fået lavet om og sat en zafir i - den er fuldstændig tyndslidt som kun en arbejdsmands vielsesring kan være det og så kan man stadig ane inden i den, at den har haft en gravering, men man kan ikke se navnene eller datoen....og så forærer min forældre mig den under den tale....arhmen jeg var da helt solgt!! Jeg havde overhovedet ikke set det komme....tænk, at ringen blev min - og så lige på min bryllupsdag!!

Den er noget af det smukkeste jeg ejer, og jeg vogter over den går med den hver dag, for smukke smykker skal bruges - og jeg ELSKER at vise den frem på min finger hver dag

Anmeld

1. november 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Jeg har denne ring, som har en ganske særlig historie og betydning for mig.

Min farmor døde, da jeg var 7 år gammel, min far er enebarn, så han arvede naturligvis alt - min mor overtog så alle min farmors smykker - blandt de smykker var denne ring, som jeg altid har synes var helt ufatteligt smuk, og drømte om, at den blev min en dag. Da jeg sidste år skulle giftes med min mand kom jeg igen i tanke om denne ring, og synes jo den var helt genial; noget gammelt, noget blåt og noget lånt i én og samme ting - så jeg spurgte min mor, om jeg måtte låne ringen, og det måtte jeg selvfølgelig gerne! Den har ligget i bankboks urørt hen siden min farmor døde, så det var med ærefrygt jeg tog den på min finger på min bryllupsdag...og brugte hele dagen på at beundre den

I min fars tale til mig fortæller han ringens historie; det er min tip-tip-oldefars vielsesring, som min oldemor har fået lavet om og sat en zafir i - den er fuldstændig tyndslidt som kun en arbejdsmands vielsesring kan være det og så kan man stadig ane inden i den, at den har haft en gravering, men man kan ikke se navnene eller datoen....og så forærer min forældre mig den under den tale....arhmen jeg var da helt solgt!! Jeg havde overhovedet ikke set det komme....tænk, at ringen blev min - og så lige på min bryllupsdag!!

Den er noget af det smukkeste jeg ejer, og jeg vogter over den går med den hver dag, for smukke smykker skal bruges - og jeg ELSKER at vise den frem på min finger hver dag

SMUKT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.