en ny underholdnings tråd fra mig:d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej skønne mennesker

Jeg tænke at det kunne være super hyggeligt at oprette en tråd, der skal/kan indeholde billeder af èn personlig bestemt ting som betyder RIGTIG meget for dig.

Jeg ligger selv ud

Min forlsesring. Den betyder alt for mig. Det viser Jans og mins ustandselige kærlighed.

Kram

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Moderator

slet ingen der vil være med??

Anmeld

1. november 2010

NinaNymannMadsen

har desværre ikk et billed af den
men det er en blå halskæde, med halvmåner på, der ligger ned, den er meget meget gammel, min mor havde den på da hun blev gift, jeg fik da jeg blev konfirmeret af min farmor. den betyder rigtig meget for mig, for det har været min oldemors en gang.

Anmeld

1. november 2010

Moderator

Astasmor skriver:

har desværre ikk et billed af den
men det er en blå halskæde, med halvmåner på, der ligger ned, den er meget meget gammel, min mor havde den på da hun blev gift, jeg fik da jeg blev konfirmeret af min farmor. den betyder rigtig meget for mig, for det har været min oldemors en gang.

årrh en skam du ikke har et billede
den ville jeg rigtig gerne se

Anmeld

1. november 2010

Moderator

skal det være noget materielt? For ellers smider jeg gerne et billede af musen på

Ej, gætter på det skal være noget materielt.. hmm...

Jamen her er da i hvert fald én ting som er meget vigtig for mig... Han hedder Peter og Jeg fik ham i julegave da jeg var 3 år. Han bor hos mine forældre! Når jeg er derhjemme SKAL jeg bruge ham som hovedpude, ellers kan jeg ikke sove

Anmeld

1. november 2010

NinaNymannMadsen

Kruse90 skriver:

årrh en skam du ikke har et billede
den ville jeg rigtig gerne se

desværre. og kan bare ikk finde den så kan ikk en gang tage et billed

Anmeld

1. november 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

skal det være noget materielt? For ellers smider jeg gerne et billede af musen på

Ej, gætter på det skal være noget materielt.. hmm...

Jamen her er da i hvert fald én ting som er meget vigtig for mig... Han hedder Peter og Jeg fik ham i julegave da jeg var 3 år. Han bor hos mine forældre! Når jeg er derhjemme SKAL jeg bruge ham som hovedpude, ellers kan jeg ikke sove

årrrh hvor er han sød.

det var noget materielt jeg mente

Anmeld

1. november 2010

BinaMor

mine ungers fødsels huer.

jeg ved ikke helt hvorfor men jeg elsker dem!! nok at de er indbegrebet af de lykkeligste dage i mit liv.

vil have dem indrammet 

de er aldrig vasket og det skal de aldrig.

Anmeld

1. november 2010

Moderator

waw en god idé.
det kan jeg godt forstå betyder rigtig meget.
de er vildt søde

Anmeld

1. november 2010

CiSo

Jeg har en forgyldt rose, som jeg har arvet fra min mormor af.

Da jeg var lille, elskede jeg at kigge hendes smykkeskrin igennem, for flotte smykker og hver gang stødte jeg også på denne rose, og jeg beundrede den så meget! 

Da jeg var 13 år gammel, kom min mormor og tog min hånd lagde den i min hånd og sagde " Pas godt på den, den er det dyrebareste jeg ejer, men jeg ved du er bedre til at passe på den end jeg."

Jeg er så glad for den rose, at den ligger nu i mit eget smykkeskrin i sin helt egen æske, og af og til tager jeg den op og beundre den ligesom da jeg var 5 år gammel, og så minder den om en af de dejligste mennesker jeg kender. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.