Anton - 7 mdr - 4 tænder og kravler(næsten) :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Valle81 skriver:

Det vil tage dem ingen tid at splitte et hjem ad:0)

Og Anton han rydder samtidig gulvet for alt - han spiser den mindste krumme han finder - dut den kan lige komme på en fedtet fingr og i munden:0)

HAHAHAHA... og Laura har verdens længste arme når hun rejser sig op og når alt der ligger på bordene.. så hun kan passede puffe en masse ned til ham som han så kan hapse indenbords

hæhæ.. gad egentlig godt se de to på slap line - SAMMEN!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Tulle28

Ooooh han er skøn - og sikke nogle øjenbryn he he:-)

Når du siger han får rugbrød, er det så små hapsere eller er det stave han sidder og gumler på?

Anmeld

1. november 2010

Valle81

Tulle28 skriver:

Ooooh han er skøn - og sikke nogle øjenbryn he he:-)

Når du siger han får rugbrød, er det så små hapsere eller er det stave han sidder og gumler på?

Det er små hapsere:0)

Og taaaaaak:;0) ja store øjenbryn - de er faktisk ikke så tydlige i virkeligheden, fremstår meget mere på billeder:0)

Anmeld

2. november 2010

Tulle28

Valle81 skriver:

Det er små hapsere:0)

Og taaaaaak:;0) ja store øjenbryn - de er faktisk ikke så tydlige i virkeligheden, fremstår meget mere på billeder:0)

Jamen det er godt med øjenbryn, de giver ansigtet lidt kant:-)

Nå, men altså de der rugbrødshapsere, kan du ikke prøve at forklare, hvor små du laver dem? Og kommer du pålæg på? Skemad går ikke særlig godt her, så jeg plejer at give damen noget hun selv kan sidde at gumle på, men lige præcis rugbrød har hun ikke fået endnu. Jeg kan nemlig ikke finde ud af om jeg skal give hende en stav hun selv kan sidde med, eller om jeg skal forsøge mig med små hapsere og så evt. komme noget på hun kan sutte af. Hun er ikke så god til at tygge endnu, og jeg er sgu lidt nervøs for om noget sætter sig fast i halsen...

Anmeld

2. november 2010

Valle81

Tulle28 skriver:

Jamen det er godt med øjenbryn, de giver ansigtet lidt kant:-)

Nå, men altså de der rugbrødshapsere, kan du ikke prøve at forklare, hvor små du laver dem? Og kommer du pålæg på? Skemad går ikke særlig godt her, så jeg plejer at give damen noget hun selv kan sidde at gumle på, men lige præcis rugbrød har hun ikke fået endnu. Jeg kan nemlig ikke finde ud af om jeg skal give hende en stav hun selv kan sidde med, eller om jeg skal forsøge mig med små hapsere og så evt. komme noget på hun kan sutte af. Hun er ikke så god til at tygge endnu, og jeg er sgu lidt nervøs for om noget sætter sig fast i halsen...

Jo det kan du tro:0)

Jeg køber bonderugbrød, smører godt med smør på og et godt lag leverpostej. Så tager jeg en tallerken og hælder lidt mælk på den og stiller rugbrødden ovenpå så det kan suge mælken:0)

Så bliver det helt blødt og svampet og kan næsten ikke sidde fast:0

Så skærer jeg en stav på ca en halv centimeters penge som jeg så skærer ud i små stykker, nok en halv gange en halv centimeter og så haps:0)

Det tager 800 år at komme igennem en rugbrød men han ELSKER det:0)

Christina

Anmeld

2. november 2010

Tulle28

Valle81 skriver:

Jo det kan du tro:0)

Jeg køber bonderugbrød, smører godt med smør på og et godt lag leverpostej. Så tager jeg en tallerken og hælder lidt mælk på den og stiller rugbrødden ovenpå så det kan suge mælken:0)

Så bliver det helt blødt og svampet og kan næsten ikke sidde fast:0

Så skærer jeg en stav på ca en halv centimeters penge som jeg så skærer ud i små stykker, nok en halv gange en halv centimeter og så haps:0)

Det tager 800 år at komme igennem en rugbrød men han ELSKER det:0)

Christina

Se dét var et godt tip!! Det vil jeg straks afprøve ved næste måltid:-)

Tusind tak og god dag!:-)

Anmeld

2. november 2010

Valle81

Tulle28 skriver:

Se dét var et godt tip!! Det vil jeg straks afprøve ved næste måltid:-)

Tusind tak og god dag!:-)

Var så lidt - held og lykke med det:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.