Anton - 7 mdr - 4 tænder og kravler(næsten) :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. november 2010

Valle81

Jamen jeg siger Jer, altså her er liv og glade dage:0)

Anton er nu blevet syv måneder, og fræk frækkere frækkest:0)

Han har fået 4 tænder, og så kan der tygges. Han spiser det vi spiser, er begyndt at få rugbrød - og ja tænder - dem kan man også bide mor og far i fingrerne med - av siger jeg bare:0)

Han kravler også overalt - altså vi er stadig i krybe stadiet - men det går så hurtigt at om det er det ene eller andet er sku et fedt:0) - så nu er kravlegården kommet op for at holde lidt styr på ham. Han propper alt i munden og jeg har sku ikke et roligt øjebliks rolighed hvis jeg bare skal på wc:0) Så som Asta siger - Anton er kommet i bur:0) Men han nyder det egentlig meget godt:0)

Min lille dreng stormer derud af men som i kan se på et billede, så er man ikke for stor til at tage en lille lur i mors arm:0)

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Pia.

Ej hvor han skøn... Muligt du siger fræk, frækkere, frækkest... Men så siger jeg da lige skøn skønnere, skønnest... Hold nu op hvor er han lige til at spise...

Knus og tak for kigget...

Anmeld

1. november 2010

Becks

Valle81 skriver:

Jamen jeg siger Jer, altså her er liv og glade dage:0)

Anton er nu blevet syv måneder, og fræk frækkere frækkest:0)

Han har fået 4 tænder, og så kan der tygges. Han spiser det vi spiser, er begyndt at få rugbrød - og ja tænder - dem kan man også bide mor og far i fingrerne med - av siger jeg bare:0)

Han kravler også overalt - altså vi er stadig i krybe stadiet - men det går så hurtigt at om det er det ene eller andet er sku et fedt:0) - så nu er kravlegården kommet op for at holde lidt styr på ham. Han propper alt i munden og jeg har sku ikke et roligt øjebliks rolighed hvis jeg bare skal på wc:0) Så som Asta siger - Anton er kommet i bur:0) Men han nyder det egentlig meget godt:0)

Min lille dreng stormer derud af men som i kan se på et billede, så er man ikke for stor til at tage en lille lur i mors arm:0)

Knus

Elsker hans øjne 

Hihi så er der fart over feltet derhjemme 

Anmeld

1. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hæhæ... han er da bare for kær!

Se lige det her scenarie for dig: Laura og Anton der leger sammen! BUM BUM BUM... hæhæ! De ville hurtigt kunne splitte en hytte ad!

Anmeld

1. november 2010

Valle81

Pia. skriver:

Ej hvor han skøn... Muligt du siger fræk, frækkere, frækkest... Men så siger jeg da lige skøn skønnere, skønnest... Hold nu op hvor er han lige til at spise...

Knus og tak for kigget...

Det var så lidt:0)

Ja han er fandmer lækker:0) Han charmer sig også gennem livet:0)

Tak fordi jeg måtte dele ham med dig:0)

Anmeld

1. november 2010

Valle81

Tutter skriver:

Elsker hans øjne 

Hihi så er der fart over feltet derhjemme 

Ja sture stuuuuure øjne har den bette mand:0)

Knus

Anmeld

1. november 2010

Valle81

Caroline86 skriver:

hæhæ... han er da bare for kær!

Se lige det her scenarie for dig: Laura og Anton der leger sammen! BUM BUM BUM... hæhæ! De ville hurtigt kunne splitte en hytte ad!

Det vil tage dem ingen tid at splitte et hjem ad:0)

Og Anton han rydder samtidig gulvet for alt - han spiser den mindste krumme han finder - dut den kan lige komme på en fedtet fingr og i munden:0)

Anmeld

1. november 2010

dorthemus

Nårhhh hvor er han sød

Anmeld

1. november 2010

3xM

aaaajjj mmmmm lækkerhaps

elsker bare den alder

Anmeld

1. november 2010

NinaNymannMadsen

skøn dreng...

og hvor ser han da bare glad ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.