Opdatering på "måske gravid"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Louisiana

Stort tillykke!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

sandratobias

Stort tillykke..  

Anmeld

1. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Stort tillykke!!!

Anmeld

2. november 2010

-Milla-

Ihhh, mange tak for alle Jeres lykønskninger. Det varmer meget.

Mht. til den tidlige scanning, så er det fordi jeg egentlig skulle begynde i behandling og min gynækolog har fulgt mig siden januar pga min ustabile cyklus. Så det er en terminsscanning, som Heidi-ra også skriver. Jeg er så også blevet indkaldt til en på sygehuset på torsdag, men den har jeg lige ringet og afbestilt i dag.

Anmeld

2. november 2010

-Milla-

twinboys skriver:

Kæmpe tillykke,... Juhuuuu og lidt sjovt på samme terminsdag som mig godt nok for mange år tilbage... smiler

Er så glaaaaad på jeres vegne...

Stort tillykke

MAJBRITT

Mange tak, synes også det umiddelbart er en god dato. Der er nemlig mange efterår/vinterbørn i vores familie.  

Anmeld

2. november 2010

-Milla-

skannrup skriver:

hej

et kæmpe tillykke vi har prøvet i et år så nu må der gerne snart ske noget er på homon men giver ikke ret meget så er sat op i dosis så håber det snart er vores tur

Mange tak,  for at det snart bliver Jeres tur.

Anmeld

2. november 2010

-Milla-

kitty skriver:

Tillykke! Så kan vi være termins-buddies. Jeg har også termin 24.06.11

Mange tak, og ja det kan vi da.   Som vinterbarn synes jeg det er rart med termin i juni, så man kan få gaver halvårligt i stedet for to gange inden for 14 dage!

Stort tillykke til dig også, dejligt at se det endelig er lykkedes for Jer.

Anmeld

2. november 2010

Pige2009

-Milla- skriver:

Hej Piger.

Jeg har tidligere oprettet tråden "måske gravid", som anonym.

Nu er 1. lægebesøg og scanning overstået, samt den tætteste familie og venner har fået besked. Så derfor kan jeg nu gøre det officielt herinde også.

Vi har prøvet i lidt over et år, og skulle egentlig være startet på hormonpiller for flere måneder siden, men jeg har hele tiden skubbet og skubbet det, og nu er det så sket uden. Til stor og dejlig overraskelse for os begge. 

Min cyklus har været meget uregelmæssig, så det var dejligt at se hjerteblink og få tal på hvor langt jeg er henne. Jeg er i dag 6+3 og sat til d. 24/6.

Nu forsøger vi bare at nyde tiden og håber på at bebsen vælger at blive inde i sin hule indtil sommer.

Jeg elsker at læse en succestråd som denne - TAK Kæmpe tillykke med den kommende familieforøgelse

Anmeld

2. november 2010

-Milla-

Baagøe skriver:

Jeg elsker at læse en succestråd som denne - TAK Kæmpe tillykke med den kommende familieforøgelse

Mange tak.  Hvor er det bare et dejligt profilbillede du har, hun ser skøn ud!

Anmeld

2. november 2010

Pige2009

-Milla- skriver:

Mange tak.  Hvor er det bare et dejligt profilbillede du har, hun ser skøn ud!

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.