Opdatering på "måske gravid"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.537 visninger
26 svar
0 synes godt om
1. november 2010

-Milla-

Hej Piger.

Jeg har tidligere oprettet tråden "måske gravid", som anonym.

Nu er 1. lægebesøg og scanning overstået, samt den tætteste familie og venner har fået besked. Så derfor kan jeg nu gøre det officielt herinde også.

Vi har prøvet i lidt over et år, og skulle egentlig være startet på hormonpiller for flere måneder siden, men jeg har hele tiden skubbet og skubbet det, og nu er det så sket uden. Til stor og dejlig overraskelse for os begge. 

Min cyklus har været meget uregelmæssig, så det var dejligt at se hjerteblink og få tal på hvor langt jeg er henne. Jeg er i dag 6+3 og sat til d. 24/6.

Nu forsøger vi bare at nyde tiden og håber på at bebsen vælger at blive inde i sin hule indtil sommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Happiness

STORT tillykke!

Anmeld

1. november 2010

twinboys

Kæmpe tillykke,... Juhuuuu og lidt sjovt på samme terminsdag som mig godt nok for mange år tilbage... smiler

Er så glaaaaad på jeres vegne...

Stort tillykke

MAJBRITT

Anmeld

1. november 2010

A&F

Tillykke

Anmeld

1. november 2010

th

mange gange tillykke....

Har du selv betalt scanning eller hvordan?, ligger den ikke først omkring uge 12?

Anmeld

1. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Stort tillykke

Anmeld

1. november 2010

skannrup

hej

et kæmpe tillykke vi har prøvet i et år så nu må der gerne snart ske noget er på homon men giver ikke ret meget så er sat op i dosis så håber det snart er vores tur

Anmeld

1. november 2010

Chr-Hei

th skriver:

mange gange tillykke....

Har du selv betalt scanning eller hvordan?, ligger den ikke først omkring uge 12?

Undskyld jeg lige blander mig Men jo tror det er meget normalt med først ei uge 12.. Jeg har dog også fået en noget før.. Min grund var de sku fastsætte min termin.. Ved ik om det er det samme som er gældende her

Anmeld

1. november 2010

2721

Stort tillykke

Anmeld

1. november 2010

otlitrom

Tillykke! Så kan vi være termins-buddies. Jeg har også termin 24.06.11

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.