Snydt godt og grundigt af BabyStella!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Ni-ko-li-ne

Anne85 skriver:

Er der nogen af jer der ved hvordan hun kan opspores??? Jeg har solgt hende noget tøj d. 23. oktober - for 670 kr. Vi aftalte egentlig at hun skulle overføre pengene d. 25. oktober og at jeg så skulle sende tøjet så snart jeg havde fået pengene. Men da jeg alligevel skulle på posthuset med en masse andet tøj jeg havde solgt valgte jeg at sende hendes afsted også.
Tirsdag var der stadig ingen penge - men hun skrev at tøjet var modtaget og at hun var super glad for det osv. Undskyldningen her var at hun havde været syg og derfor ikke have været i banken. Hun lover så at overføre d. 26. - men da jeg stadig ikke har modtaget pengene rykker jeg hende for dem d. 28. og her er undskyldningen at hendes bankrådgiver har været syg men at hun vil få ham til at overføre d. 29. så jeg har dem idag mandag d. 1. november. MEN INGEN PENGE TIL MIG. Og nu kan jeg også se hun har slettet hendes profil. ARGH!!! Hvor er jeg sur... så meget for at være venlig. De penge kan jeg da vist godt kysse farvel. Tænk at man vil snyde folk på den måde.

der kan gå op til 4 arb dage inden en overførsel kan ses!!!! og reelt kan hun godt have været syg, er det ikke lidt stridt at udlevere folk på den måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Anne85

MariaE skriver:

Jeg synes sgu det er ok at sige man er blevet snydt af en person herinde, ville sørme selv gøre det samme for at andre ikke falder i sådan en dum  tøs´fingre.

Hun er da selv skyld i at hun bliver hængt ud, for det med at betale er vitterligt kun et opkald væk, ikke en sygdomsdag eller en bankrådgivers sygedag kan undskylde for at man snyder folk på den måde.

Er selv blevet snydt en gang og gider det ikke emre, så snyder nogen mig igen, så hænger jeg dem gerne ud MED navn:-)

Og pludselig pengemangel?? det er der sørme ikke noget der hedder når man skal købe af folk. så må man lade være.

Dog vil jeg tilføje jeg nok havde ventet et par dage endnu med at brænde af, for som nogle skriver kan der gå et par dage før pengene ses, alt efter hvornår de er overført. Og blev de det fredag f.eks ses de tit først tirsdag.

MEEEN, at hun har slettet sin profil er nok ikke det bedste tegn på at man er uskyldig?????

TAK!!!!

Måske jeg burde have ventet - men det er trods alt en uge siden hun først lovede mig pengene - og synes undskyldningerne blev mere og mere kryptiske - det er som sagt kun et opkald til banken og er bankmanden syg jamen så er der en kollega der kan hjælpe.

Anmeld

1. november 2010

Anne85

Nå - slut prut fra mig af - gider ærlig talt ikke gøre mere ud af de få kroner - adressen er slettet.

Anmeld

1. november 2010

Ni-ko-li-ne

Anne85 skriver:

Nå - slut prut fra mig af - gider ærlig talt ikke gøre mere ud af de få kroner - adressen er slettet.

det er da fair nok hvis man er blevet snydt, men bare husk at fortælle hvis pengene så kommer

Anmeld

1. november 2010

Anne85

Ni-ko-li-ne skriver:

det er da fair nok hvis man er blevet snydt, men bare husk at fortælle hvis pengene så kommer

Det skal jeg med glæde gøre

Anmeld

1. november 2010

Karo

Ni-ko-li-ne skriver:

Anmeld

1. november 2010

Ni-ko-li-ne

Anne85 skriver:

Det skal jeg med glæde gøre

skønt... og så håber jeg da at pengene kommer!!!

Anmeld

1. november 2010

Isabeau2206

SeptemberBaby skriver:

Undskyld mig, men hvilke andre oplysninger, end hendes navn og adresse er du ude efter??

Det er da surt, hvis du ikke får dine penge, men hold dog den slags for dig selv. Tænk lige over, at dine oplysninger med hendes navn osv. kommer til at florere her på nettet i who knows for how long!

Det er dårlig stil. I princippet kan hun jo være kommet i akut pengenød, have dummet sig på en eller anden måde, være drønflov eller hvad ved jeg.

Jeg synes, du skal slette indlægget, så hun ikke skal straffes "til evig tid". Du kan evt. vente til du har fået nogle svar.. Men jeg synes altså bare, det er groft. 

Men kan da sagtens forstå, at det er surt for dig. Øv.

Tak skal du ha´ Jeg har overhovedet ikke været ude på at snyde nogen herinde. Er SÅ glad for hjemmesiden!

Der var bare sket en fejl med bankoverførslen, men for ikke at få flere problemer, har jeg nu sendt pakken retur til hende.

Anmeld

1. november 2010

Isabeau2206

Ni-ko-li-ne skriver:

der kan gå op til 4 arb dage inden en overførsel kan ses!!!! og reelt kan hun godt have været syg, er det ikke lidt stridt at udlevere folk på den måde?

*Snøft* - sidder her med halsbetændelse og tårer, for har ærlig talt ikke ville snyde nogen! Jeg elsker den her side og hvad der sket med min profil ved jeg virkelig ikke? Nu er jeg så vendt tilbage til det gamle navn...

Pakken er sendt retur, og håber ikke at få flere problemer ud af det...?

Anmeld

1. november 2010

Muffinmus

Isabeau2206 skriver:

*Snøft* - sidder her med halsbetændelse og tårer, for har ærlig talt ikke ville snyde nogen! Jeg elsker den her side og hvad der sket med min profil ved jeg virkelig ikke? Nu er jeg så vendt tilbage til det gamle navn...

Pakken er sendt retur, og håber ikke at få flere problemer ud af det...?

Mon dog, nu har du jo sendt det retur:-) Så skal det bare dukke op og så er det bare ærgeligt det gik skævt for jer, det sker jo i ny og næ.-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.