Snydt godt og grundigt af BabyStella!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.415 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. november 2010

Anne85

Er der nogen af jer der ved hvordan hun kan opspores??? Jeg har solgt hende noget tøj d. 23. oktober - for 670 kr. Vi aftalte egentlig at hun skulle overføre pengene d. 25. oktober og at jeg så skulle sende tøjet så snart jeg havde fået pengene. Men da jeg alligevel skulle på posthuset med en masse andet tøj jeg havde solgt valgte jeg at sende hendes afsted også.
Tirsdag var der stadig ingen penge - men hun skrev at tøjet var modtaget og at hun var super glad for det osv. Undskyldningen her var at hun havde været syg og derfor ikke have været i banken. Hun lover så at overføre d. 26. - men da jeg stadig ikke har modtaget pengene rykker jeg hende for dem d. 28. og her er undskyldningen at hendes bankrådgiver har været syg men at hun vil få ham til at overføre d. 29. så jeg har dem idag mandag d. 1. november. MEN INGEN PENGE TIL MIG. Og nu kan jeg også se hun har slettet hendes profil. ARGH!!! Hvor er jeg sur... så meget for at være venlig. De penge kan jeg da vist godt kysse farvel. Tænk at man vil snyde folk på den måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

A.

ej hvor surt har du prøvet at kigge efter hende på face?

Anmeld

1. november 2010

Shibby

Der ligger et link til hendes facebook profil i tr´åden babystella!

Anmeld

1. november 2010

A.

1. november 2010

Isabeau2206

Man får bare ikke en chance herinde, hva´?

Anmeld

1. november 2010

Frk. Himmelblå

Er der nogen af jer der ved hvordan hun kan opspores??? Jeg har solgt hende noget tøj d. 23. oktober - for 670 kr. Vi aftalte egentlig at hun skulle overføre pengene d. 25. oktober og at jeg så skulle sende tøjet så snart jeg havde fået pengene. Men da jeg alligevel skulle på posthuset med en masse andet tøj jeg havde solgt valgte jeg at sende hendes afsted også.
Tirsdag var der stadig ingen penge - men hun skrev at tøjet var modtaget og at hun var super glad for det osv. Undskyldningen her var at hun havde været syg og derfor ikke have været i banken. Hun lover så at overføre d. 26. - men da jeg stadig ikke har modtaget pengene rykker jeg hende for dem d. 28. og her er undskyldningen at hendes bankrådgiver har været syg men at hun vil få ham til at overføre d. 29. så jeg har dem idag mandag d. 1. november. MEN INGEN PENGE TIL MIG. Og nu kan jeg også se hun har slettet hendes profil. ARGH!!! Hvor er jeg sur... så meget for at være venlig. De penge kan jeg da vist godt kysse farvel. Tænk at man vil snyde folk på den måde.

Undskyld mig, men hvilke andre oplysninger, end hendes navn og adresse er du ude efter??

Det er da surt, hvis du ikke får dine penge, men hold dog den slags for dig selv. Tænk lige over, at dine oplysninger med hendes navn osv. kommer til at florere her på nettet i who knows for how long!

Det er dårlig stil. I princippet kan hun jo være kommet i akut pengenød, have dummet sig på en eller anden måde, være drønflov eller hvad ved jeg.

Jeg synes, du skal slette indlægget, så hun ikke skal straffes "til evig tid". Du kan evt. vente til du har fået nogle svar.. Men jeg synes altså bare, det er groft. 

Men kan da sagtens forstå, at det er surt for dig. Øv.

Anmeld

1. november 2010

Faith

Hold kæft hvor strengt!. Har været ude for noget lignende på Trendsales.

Anmeld

1. november 2010

Svei

Synd du ikke bare kontaktede Henrik, det du gør her er da lige så dårlig stil, hvis ikke værre....øv...

Anmeld

1. november 2010

mortilflere

Fra hun overføre til du kan se dem , går der ofte 4 HVERDAGE , så hvis du ser pengene her en af dagene håber jeg du er lige så god til at sige undskyld som til at svine...

Anmeld

1. november 2010

Muffinmus

Jeg synes sgu det er ok at sige man er blevet snydt af en person herinde, ville sørme selv gøre det samme for at andre ikke falder i sådan en dum  tøs´fingre.

Hun er da selv skyld i at hun bliver hængt ud, for det med at betale er vitterligt kun et opkald væk, ikke en sygdomsdag eller en bankrådgivers sygedag kan undskylde for at man snyder folk på den måde.

Er selv blevet snydt en gang og gider det ikke emre, så snyder nogen mig igen, så hænger jeg dem gerne ud MED navn:-)

Og pludselig pengemangel?? det er der sørme ikke noget der hedder når man skal købe af folk. så må man lade være.

Dog vil jeg tilføje jeg nok havde ventet et par dage endnu med at brænde af, for som nogle skriver kan der gå et par dage før pengene ses, alt efter hvornår de er overført. Og blev de det fredag f.eks ses de tit først tirsdag.

MEEEN, at hun har slettet sin profil er nok ikke det bedste tegn på at man er uskyldig?????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.