Tur på fg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Malthes mor

Hallo hallo det gik rigtig hurtigt det hele efter jeg havde fået den, så mon ikke i lige skulle runde FG inden I gør noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Papaya

quar20 skriver:

haha griner...!! Amen jeg kan da få renset ud om ikke andet ..!! Det kan jo også være rart for maven/tarmen engang i mellem når man sådan har døjet..!!

Og jo tak frem med toiletpapiret, og en duftspray på toilettet

haha..

Anmeld

1. november 2010

henh01

Der er bare dømt fælles skidning her på baby.. hahahhahaa Havde jeg haft et liggende, havde jeg været med.. Har allerede dufter og blødt toiletpapir.. hahaha

Anmeld

1. november 2010

quar20

henh01 skriver:

Der er bare dømt fælles skidning her på baby.. hahahhahaa Havde jeg haft et liggende, havde jeg været med.. Har allerede dufter og blødt toiletpapir.. hahaha

Ja vi har også toiletpapiret klart, duftsprayen er på toilettet, rene trusser ligger der også derude ..

Så jeg nupper sku en når jeg lige har fået en time på øjet

Anmeld

1. november 2010

quar20

Malthes mor skriver:

Hallo hallo det gik rigtig hurtigt det hele efter jeg havde fået den, så mon ikke i lige skulle runde FG inden I gør noget?

Amen ved min sidste fødsel gik der 3 døgn..!! Og denne gang har jeg bare døjet og døjet - og var på fg idag jo - og de ved godt jeg plejer at tage 1 om måneden - men har holdt en pause den sidste månede..!!

Tror ikke det sker SÅ hurtigt igen - men tak for rådet og omsorgen..!!

Anmeld

1. november 2010

Papaya

Jeg er desværre blevet så stor at jeg ikke selv kan gøre det.. mega øv, og kæresten får i hvert falde ikke lov!!

Så jeg venter bare og ser hvad der sker, hvis jeg selv kunne tror jeg faktisk at jeg havde gjort det... hehe

Anmeld

1. november 2010

quar20

Prisana skriver:

Jeg er desværre blevet så stor at jeg ikke selv kan gøre det.. mega øv, og kæresten får i hvert falde ikke lov!!

Så jeg venter bare og ser hvad der sker, hvis jeg selv kunne tror jeg faktisk at jeg havde gjort det... hehe

Ved du hvad søde...!! Han skal se noget der er MEGET værre end din rumpe..!!

Så lad ham bare give dig det...!! Resten klarer du jo selv

Anmeld

1. november 2010

Papaya

quar20 skriver:

Ved du hvad søde...!! Han skal se noget der er MEGET værre end din rumpe..!!

Så lad ham bare give dig det...!! Resten klarer du jo selv

Ha ha ha.. Det har du da ret i... MEN synes at han skal holde sig væk derfra lige pt.. hehe... har jo også noget hængende ud af den ende du ved.. puha..  ellers må jeg ringe efter min kusine hun er da SOSU ass. så hun kan da gøre det...

Hvis det bliver slemt så ender det nok med ham.. Går forresten hele tiden på toilettet fordi jeg tror at jeg skal lave puha, men der kommer ikke noget ud mere.. Så der er et eller andet i gang i den mave...

Anmeld

1. november 2010

quar20

Prisana skriver:

Ha ha ha.. Det har du da ret i... MEN synes at han skal holde sig væk derfra lige pt.. hehe... har jo også noget hængende ud af den ende du ved.. puha..  ellers må jeg ringe efter min kusine hun er da SOSU ass. så hun kan da gøre det...

Hvis det bliver slemt så ender det nok med ham.. Går forresten hele tiden på toilettet fordi jeg tror at jeg skal lave puha, men der kommer ikke noget ud mere.. Så der er et eller andet i gang i den mave...

Sådan har jeg det også... HELT præcis som om man ikke er kommet af med noget længe, også det hele bare trykker godt og grundigt på mine tarme..!!

haha ja kusinen er vant til det så kald du bare efter hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.