Pip pip...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

JustAnotherName

Neeej, hvor er dine børn dog DEJLIGE, altså Julie! Suk

Vildt så mange ens træk Vera har, ligesom Viktor også havde, da han var spæd. Man kan ihvertfald GODT se, at de er søskende af samme forældre!

Smukke er de. Jeg glæder mig rigtig meget til at se Jer igen, og ikke mindst til at møde lille Vera for første gang....... Vi må lige have fundet en dato!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Bondepigen

Hvor er det vildt som de to ligner hinanden!!! Smukke dejlige unger I har der! Hvor er det dog osse et skønt billede hvor Viktor holder om Vera!!!

Anmeld

2. november 2010

Lilac

puh, hvor må det ha' været en hård omgang! Kan huske hvor øm jeg var med xxx og det var da bare den første uge! Hvor er det dejligt for jer, det går bedre!

Sikke nogle skønne unger I har! Hvor har Vera en lækker manke!

Knus fra Iben

Anmeld

8. november 2010

Jules

JustAnotherName skriver:

Neeej, hvor er dine børn dog DEJLIGE, altså Julie! Suk

Vildt så mange ens træk Vera har, ligesom Viktor også havde, da han var spæd. Man kan ihvertfald GODT se, at de er søskende af samme forældre!

Smukke er de. Jeg glæder mig rigtig meget til at se Jer igen, og ikke mindst til at møde lille Vera for første gang....... Vi må lige have fundet en dato!?!

Finder du nogen datoer?? Så kan vi arbejde os frem til den helt rigtige dag ud fra dem :)

Anmeld

8. november 2010

anna-jonas

Åhhhhh.........................Julie, det var godt at du lige skrev i dette indlæg, for det var meningen at jeg ville skrive et par ord, om de helt fantastisk smukke og dejlige unger du har. Sig mig engang?? Ligner Vera ikke sin far meget?? Sikke et pragtfuldt garn hun har...............det er snart tid til rottehaler.

Jeg håber at du har det godt, og at du er ved at have vænnet dig til moderskabet til 2 rollinger.

Har du set at der er træf i Viborg d. 20 nov.???

Knus Mette

Anmeld

8. november 2010

Jules

anna-jonas skriver:

Åhhhhh.........................Julie, det var godt at du lige skrev i dette indlæg, for det var meningen at jeg ville skrive et par ord, om de helt fantastisk smukke og dejlige unger du har. Sig mig engang?? Ligner Vera ikke sin far meget?? Sikke et pragtfuldt garn hun har...............det er snart tid til rottehaler.

Jeg håber at du har det godt, og at du er ved at have vænnet dig til moderskabet til 2 rollinger.

Har du set at der er træf i Viborg d. 20 nov.???

Knus Mette

Jo det siger alle godt nok hun gør Så der må jo være noget om det Har set det med træffet men jeg har jo ikke kørekort :( Og syntes det er noget af en tur med bus og tog... :( Har ikke styr på om der er andre Aalborg piger der skal med?

Jeg er ved at have fundet mig godt tilpas i rollen som mor til 2 ...Så det er bare dejligt! Håber det går godt hos dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.