Pip pip...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. november 2010

Jules

Ja ville lige give lidt lyd fra mig...

Den sidste tid har været noget af en omgang... Og må ærlig indrømme at det har taget mig noget tid at vænne mig til at være mor til 2! Også det at jeg fik brystbetændelse og fuldstændigt ødelagte brystvorter hjalp bare slet ikke på det....

Men nu efter 14 dage på penecelin er jeg nogenlunden ovenpå igen! Og kan overskue det meste ;)

Amningen kører rimlig nu og Vera sover nogenlunde om natten! Så det går frem af...

Her er nogle billeder af mine dejlige unger...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Barbamama

Nååårh hvor er de dejlige!!! Det er vidst en stolt storebror der er der!!!! Dejligt at høre fra dig og at høre at det kører lidt mere på skinner nu. Ja det må være en stor omvæltning lige pludselig at have to børn... Jeg gruer også lidt for hvor hårdt det bliver når den tid kommer....

Anmeld

1. november 2010

TbCp

Hvor er de skønne!

Og hold da op hvor de ligner hinanden!

Anmeld

1. november 2010

lion

Ja man skal lige vænne sig til at være mor til 2.

Lyder godt at alt går vel nu.

Hvor er det nogle skønne billeder af dine børn.

Nej hvor de ligner hinanden.

Anmeld

1. november 2010

Skouboe

Hvor er de bare søde

Jeg kan kun give dig ret i at det der mor til to noget er fast arbejde. Jeg synes faktisk det var hårdere at få nummer 2 end at få nummer 1. 

Anmeld

1. november 2010

oo

hold kæft du har nogle lækre unger, Julie!! og hvor har Vera bare VILDT meget hår

det lyder godt at du er ved at vænne dig til det hele - og være ovenpå igen, pyha brystbetændelse lyder så smertefuldt i mine ører

Anmeld

1. november 2010

Karo

Hvor er det dejlig at høre at du nu er ovre brystbetændelsen

Vera er simpelthen bare så dejlig og de billeder med Viktor er bare skønne

Anmeld

1. november 2010

LIZO

hvor er hun bare fin

Anmeld

1. november 2010

Vinker

Dejligt at høre fra dig Julie.

Vil gerne tro det er noget man lige skal vende sig til, det er være mor til to - men man skulle jo også lige vende sig til at være mor til en den gang for to år siden ;)

Men dejligt at det nu går fremad og at I har det godt :)

Super dejlige billeder - Åh hvor Vera dog ligner Viktor som bebs. Det er helt vildt ;) Smukke unger!

Anmeld

1. november 2010

Ni-ko-li-ne

Ja ville lige give lidt lyd fra mig...

Den sidste tid har været noget af en omgang... Og må ærlig indrømme at det har taget mig noget tid at vænne mig til at være mor til 2! Også det at jeg fik brystbetændelse og fuldstændigt ødelagte brystvorter hjalp bare slet ikke på det....

Men nu efter 14 dage på penecelin er jeg nogenlunden ovenpå igen! Og kan overskue det meste

Amningen kører rimlig nu og Vera sover nogenlunde om natten! Så det går frem af...

Her er nogle billeder af mine dejlige unger...

hvor er hun skøn!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.