Mistede min Moar :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

mortilnoahogmelina

Miia90 skriver:

Heej alle med baby.dk. vil ikk noget med dette indlæg, bare brug for og komme ud med det.

Idag er det 1år siden jeg og min søster på 16 mistede vores kære moar, 52år, vores moar fik modermærkekræft, var under kvinen. og der hele så fint ud og var i kemo flere gange. hun ikk syg var frisk og gik på arbejde senere gik det i lynfesystemet og i blodet, og fik det rigtig skidt, lå meget i sengen og kunne til sidst ikk rigtig spise noget, uden det kom retur  dehydret nogen gange og var ind lagt, senere fik hun også kæft i hjernen og var i ståler 10gange, moar var rigtig dårlig og have meget hovepine efter stålerne fik til sidst også kæft i maven. hun var faktisk til sidst sengelæggene på næstved sygehus 3uger. planen var at moar skulle hjem mandag d-02.11.09 og have hjemmeplejen 7 gange i dørnet :/ og jeg havde fået orlov for og være med til og passe min moar. vores moar var fuld og liv og snaksaglig lige til det sidste, lå i sengen og vippede med fødderne, når jeg satte musik på Søndag morgen ringede min telefon, ved 9.00 tiden. de ringde fra næstved sygehus og sagde i vores moar var sovet stille ind hertil morgen  Der væltede hele min verden sammen med min lille søster. kæft det har været et MEGET hårdt år.

idag vil jeg tage en tur på kirkegården og ligger nogen blomster og mindes hende

Mia

Du får lige en kæmpe  af mig . 

det er jo en ubeskrivelig situation . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Karina84

til dig og din søster

Anmeld

1. november 2010

KajaHH

Kæmpe trøste  herfra.

Min far er lige nu i kræft behandling, og det er opslidende at være "tilskuer" til..

Men håber det næste år bliver bedre for dig,at du må få en masse gode oplevelser på din vej.

Anmeld

1. november 2010

Sees

Jeg ville ikke gå fra dette indlæg, uden at give dig, og din søster, en tanke og et kram ..
Det er en sej kamp, at komme igennem, og det er slet ikke fair, når sådan noget sker!
Godt hun har haft så søde børn, som jer, hele vejen igennem.

Anmeld

1. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Åhh jeg bliver helt rørt søde. Håber som jeg skrev i går, at dagen i dag bliver smuk.Det lyder som om at du havde en fantastisk mor.

Og sikken skøn datter du har været for hende.Jeg sender de varmeste tanker herfra.

Må de næste mange år bringe masser af lykke for dig og din søster.

Anmeld

1. november 2010

Muhmi

Æv hvor var det dog tidligt at miste sin moar!! Kan slet ikke forestille mig hvilken smerte det må være at miste hende!

Det eneste jeg kan gøre er at sende dig en

Anmeld

1. november 2010

SussieThyssen

Miia90 skriver:

Heej alle med baby.dk. vil ikk noget med dette indlæg, bare brug for og komme ud med det.

Idag er det 1år siden jeg og min søster på 16 mistede vores kære moar, 52år, vores moar fik modermærkekræft, var under kvinen. og der hele så fint ud og var i kemo flere gange. hun ikk syg var frisk og gik på arbejde senere gik det i lynfesystemet og i blodet, og fik det rigtig skidt, lå meget i sengen og kunne til sidst ikk rigtig spise noget, uden det kom retur  dehydret nogen gange og var ind lagt, senere fik hun også kæft i hjernen og var i ståler 10gange, moar var rigtig dårlig og have meget hovepine efter stålerne fik til sidst også kæft i maven. hun var faktisk til sidst sengelæggene på næstved sygehus 3uger. planen var at moar skulle hjem mandag d-02.11.09 og have hjemmeplejen 7 gange i dørnet :/ og jeg havde fået orlov for og være med til og passe min moar. vores moar var fuld og liv og snaksaglig lige til det sidste, lå i sengen og vippede med fødderne, når jeg satte musik på Søndag morgen ringede min telefon, ved 9.00 tiden. de ringde fra næstved sygehus og sagde i vores moar var sovet stille ind hertil morgen  Der væltede hele min verden sammen med min lille søster. kæft det har været et MEGET hårdt år.

idag vil jeg tage en tur på kirkegården og ligger nogen blomster og mindes hende

Mia

Først et stort trøsteknus fra mig til dig.
Ja, det er hårdt at se sine kære svinde ind og forlade den verden de har været så stor en del af.
De efterlader et hul, som aldrig kan fyldes.
Min egen far døde af krædt i rygmarven for 5 år siden, men han blev i det mindste næsten 84 og havde haft et fantastisk godt, langt liv, men han var så stort et menneske, så vi savner ham stadig helt vildt i slægten.

For 2 år siden døde mine børns far også af kræft og han blev kun 49 år, så ligesom med din mor, var det hårdt at være vidne til og så det at miste en der havde stor betydning i ens liv. Især for min mellemste var det meget hårdt, hun var jo kun 17 år og det er en følsom alder at miste en forældre.

Jeg vil tænde et lys for dig, din søs og din mor, og sender jer masser af gode og kærlige energier.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. november 2010

ooo

Hvor er det trist at høre dig fortælle om at miste din mor, det var alt for tidligt at I skulle tage afsked med hinanden.

Du får et kæmpe kram fra mig.

Anmeld

1. november 2010

Miia90

mange tak piger. det varmer

Anmeld

1. november 2010

AA10

Miia90 skriver:

Mia

Må jeg kondolere mange gange.. Det er virkelig hårdt og miste en man elsker og jeg håber du er i selskab med nogen der kan støtte dig på sådan en trist dag..  fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.