Mistede min Moar :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. november 2010

Miia90

Heej alle med baby.dk. vil ikk noget med dette indlæg, bare brug for og komme ud med det.

Idag er det 1år siden jeg og min søster på 16 mistede vores kære moar, 52år, vores moar fik modermærkekræft, var under kvinen. og der hele så fint ud og var i kemo flere gange. hun ikk syg var frisk og gik på arbejde senere gik det i lynfesystemet og i blodet, og fik det rigtig skidt, lå meget i sengen og kunne til sidst ikk rigtig spise noget, uden det kom retur  dehydret nogen gange og var ind lagt, senere fik hun også kæft i hjernen og var i ståler 10gange, moar var rigtig dårlig og have meget hovepine efter stålerne fik til sidst også kæft i maven. hun var faktisk til sidst sengelæggene på næstved sygehus 3uger. planen var at moar skulle hjem mandag d-02.11.09 og have hjemmeplejen 7 gange i dørnet :/ og jeg havde fået orlov for og være med til og passe min moar. vores moar var fuld og liv og snaksaglig lige til det sidste, lå i sengen og vippede med fødderne, når jeg satte musik på Søndag morgen ringede min telefon, ved 9.00 tiden. de ringde fra næstved sygehus og sagde i vores moar var sovet stille ind hertil morgen  Der væltede hele min verden sammen med min lille søster. kæft det har været et MEGET hårdt år.

idag vil jeg tage en tur på kirkegården og ligger nogen blomster og mindes hende

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

wamse

Miia90 skriver:

Heej alle med baby.dk. vil ikk noget med dette indlæg, bare brug for og komme ud med det.

Idag er det 1år siden jeg og min søster på 16 mistede vores kære moar, 52år, vores moar fik modermærkekræft, var under kvinen. og der hele så fint ud og var i kemo flere gange. hun ikk syg var frisk og gik på arbejde senere gik det i lynfesystemet og i blodet, og fik det rigtig skidt, lå meget i sengen og kunne til sidst ikk rigtig spise noget, uden det kom retur  dehydret nogen gange og var ind lagt, senere fik hun også kæft i hjernen og var i ståler 10gange, moar var rigtig dårlig og have meget hovepine efter stålerne fik til sidst også kæft i maven. hun var faktisk til sidst sengelæggene på næstved sygehus 3uger. planen var at moar skulle hjem mandag d-02.11.09 og have hjemmeplejen 7 gange i dørnet :/ og jeg havde fået orlov for og være med til og passe min moar. vores moar var fuld og liv og snaksaglig lige til det sidste, lå i sengen og vippede med fødderne, når jeg satte musik på Søndag morgen ringede min telefon, ved 9.00 tiden. de ringde fra næstved sygehus og sagde i vores moar var sovet stille ind hertil morgen  Der væltede hele min verden sammen med min lille søster. kæft det har været et MEGET hårdt år.

idag vil jeg tage en tur på kirkegården og ligger nogen blomster og mindes hende

Mia

Åhhh det kan jeg godt forstå er rigtig hårdt for jer :-( Jeg mistede min far i januar i år til kræft også. Det er svært at se ens kære svinde ind på den måde.
Stort kram herfra.

Anmeld

1. november 2010

SHERO

Puhh hvor må det være ubeskriveligt hårdt. Du får lige en kæmpe 

Anmeld

1. november 2010

Dot D

Uh hvor kan jeg godt forstå dig, det er hårdt at miste, og savnet bliver ikke mindre, bare fordi tiden går. Jeg mistede min mor(48 år) for fem et halvt år siden, lungesygdom, og jeg savner hende meget. Jeg har meget svært ved at komme til hendes grav, for det minder mig for meget om, at hun ikke er her mere. Så hatten af for dig, der tager afsted med blomster. Håber din dag bliver nogenlunde trods den triste årsdag

Anmeld

1. november 2010

B&J

Jeg er så ked af det på dine vejne, det er så hårdt af miste de mennesker i livet vi holder af,  men det jeg kan gøre for dig er af sende dig de største knus og en kærlig tanke

Anmeld

1. november 2010

LinLin

Et stort kram herfra

Har selv lige haft "årsdag" for min fars død  (det er 17 år siden...). Det er så hårdt at miste en forælder. Håber du kommer nogenlunde igennem dagen...

Anmeld

1. november 2010

Miia90

Tak piger

Anmeld

1. november 2010

malo

Det går lige i hjertet, jeg mistede selv min dejlige mor for 2 måneder siden - til kræft:-( Jeg føler med dig og tænker rigtig meget på dig.

Der er gode og dårlige dage, nogle dage hvor man kan være glad og leve sit liv, og så er der de dage hvor alle minderne vælter ind over en...

Stort knus til dig.

Mathilde

Anmeld

1. november 2010

Heidimed lea

en stor morgenkrammer til digjeg føler med dig

knus Heidi

Anmeld

1. november 2010

mortilnoahogmelina

Miia90 skriver:

Mia

Du får lige en kæmpe  af mig . 

det er jo en ubeskrivelig situation . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.