Heej alle med baby.dk. vil ikk noget med dette indlæg, bare brug for og komme ud med det.
Idag er det 1år siden jeg og min søster på 16 mistede vores kære moar, 52år, vores moar fik modermærkekræft, var under kvinen. og der hele så fint ud og var i kemo flere gange. hun ikk syg var frisk og gik på arbejde
senere gik det i lynfesystemet og i blodet, og fik det rigtig skidt, lå meget i sengen og kunne til sidst ikk rigtig spise noget, uden det kom retur
dehydret nogen gange og var ind lagt, senere fik hun også kæft i hjernen og var i ståler 10gange, moar var rigtig dårlig og have meget hovepine efter stålerne
fik til sidst også kæft i maven. hun var faktisk til sidst sengelæggene på næstved sygehus 3uger. planen var at moar skulle hjem mandag d-02.11.09 og have hjemmeplejen 7 gange i dørnet :/ og jeg havde fået orlov for og være med til og passe min moar. vores moar var fuld og liv og snaksaglig lige til det sidste, lå i sengen og vippede med fødderne, når jeg satte musik på
Søndag morgen ringede min telefon, ved 9.00 tiden. de ringde fra næstved sygehus og sagde i vores moar var sovet stille ind hertil morgen
Der væltede hele min verden sammen med min lille søster. kæft det har været et MEGET hårdt år.
idag vil jeg tage en tur på kirkegården og ligger nogen blomster og mindes hende 
Mia
Anmeld