Weekendens kreationer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Fines mor

Åhhhh hvor er de søde ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

2babygirls

Zafir, du er min store idol

Anmeld

1. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina&Martin skriver:

Zafir, du er min store idol

Aaarrhh det er vildt sødt af dig at skrive  Meeen syns da der er en HEL del der er bedre til det med kager end mig

Men tak for komplimentet.

Anmeld

1. november 2010

Dot D

Zafir skriver:

Hehe Ja åbenbart kan jeg godt lave liljer Måske skulle jeg få mig et kursus i at lave blomster. Måske er det ligeså nemt at lave roser?... Men jeg bare ikke 'tør' fordi jeg jo er vildt dårlig til at modellere

Jeg har malet navnet på med en pensel. Jeg opløste lidt pastafarve vand, skulle nok have været alkohol, men det tænkte jeg først på bagefter. Jeg ønsker mgi de der tusher i fødselsdagsgave. Men altså - det var mest fordi jeg var løbet tør for sprøjteposer!! ARGH. Så jeg kunne ikke skrive med frosting. - Når det så er sagt, syntes jeg det ser rigtig godt ud  

det ser RIGTIGT godt ud, det kunne være, jeg skulle prøve at male på også. Og så lige det med roserne...... Det ER nemt, så bare igang, også vil jeg glæde mig til at se en rosekage fra dig

Anmeld

1. november 2010

susser83

Super flotte kager. Er helt vild med cirkeline den er så sød.

Knus Sus

Anmeld

1. november 2010

Moderator

Dot D skriver:

det ser RIGTIGT godt ud, det kunne være, jeg skulle prøve at male på også. Og så lige det med roserne...... Det ER nemt, så bare igang, også vil jeg glæde mig til at se en rosekage fra dig

Jeg er bare bedst til at springe ud i den slags, hvsi jeg lige har en der hands on viser mig rundt i det. Det er så svært for mgi at gennemskue igennem tutorials og den slgas...

Anmeld

1. november 2010

Dot D

Zafir skriver:

Jeg er bare bedst til at springe ud i den slags, hvsi jeg lige har en der hands on viser mig rundt i det. Det er så svært for mgi at gennemskue igennem tutorials og den slgas...

Så er det ærgeligt, at du bor så langt væk, ellers skulle jeg gerne lære dig det

Anmeld

1. november 2010

Nullemor

Ikke for at være en dum kælling, men tror at dine liljer har fået sig et nyt luk....   de er blevet til callaer... og syntes at callaerne er rigtig fine..

og super ide med pap arme og hovede på Cirkeline

Anmeld

1. november 2010

Anne G

Ja, det er da bare super dejligt at han er så god til at bruge det.. Det hjælper da en del

Hehe.. kan godt forestille mig at det har været svært lige at forestille sig hvordan det skulle være

Anmeld

1. november 2010

Moderator

Nullemor skriver:

Ikke for at være en dum kælling, men tror at dine liljer har fået sig et nyt luk....   de er blevet til callaer... og syntes at callaerne er rigtig fine..

og super ide med pap arme og hovede på Cirkeline

HAHA... Mega fedt jeg kan lave blomster jeg ikke engang kender navnet på

- Min kusine sagde bare: Nøj fede lijler. Så tænkte jeg at det var liljer - For mig er det 'bare' blomster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.