Så fik Celina ENDELIG sit eget værelse !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

msax

JustAnotherName skriver:

Hej Mette, og tak

Ny-prisen for Lamaze blæksprutten er 250 kr.
Den er næsten ikke brugt, så jeg tænker, at ville have det halve for den.
Vi kan sige 100, fordi det nu er herinde, og der skal være NS-fordele

Kun lige netop Lamaze blæksprutten tager jeg en lidt høj pris for, da den jo som sagt også koster en del fra ny, og stadig er meget velholdt (næsten ubrugt) .... Alt andet vil jeg kun have 5, 10, 20, 30 kroner for - afhængigt af om det er større eller små ting.

Desværre blev datoen jo pludseligt ændret for mødet hjemme hos Dicte og Camilla, så jeg har ikke længere mulighed for at komme med alligevel. Rigtigt ÆV!

Men jeg ser engang imellem til Ida, Annika og Lina, som jo også bor i Viborg, så måske den kan leveres igennem dém? Men det skal jo være OK med ida i såfald!!
Ellers må du enten selv hente den hos mig, eller få den tilsendt...?!

prisen er bare helt super duper... TAK.

Øv, hvor er det surt du ikke kan den 20. nov. Jeg tænker at det helt sikkert er ok at "handle" gennem Ida, men ellers triller jeg gerne en tur hjem til dig efter jeg har afleveret speciale 30. nov.

Det er helt op til dig, hvordan vi gør det bedst. SMIL mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Lilac

hvor er det bare blevet fint, Kathrine!! Kan godt forstå det må have været en kamp at komme igennem - men så er der en endnu større tilfredshed når man så endelig er kommet over puklen 

Anmeld

2. november 2010

JustAnotherName

msax skriver:

prisen er bare helt super duper... TAK.

Øv, hvor er det surt du ikke kan den 20. nov. Jeg tænker at det helt sikkert er ok at "handle" gennem Ida, men ellers triller jeg gerne en tur hjem til dig efter jeg har afleveret speciale 30. nov.

Det er helt op til dig, hvordan vi gør det bedst. SMIL mette

Altså på nuværende tidspunkt har Ida og jeg ingen aftaler om at ses lige forløbig. Så umiddelbart, så tror jeg, at du har denhurtigst ved selv at hente den. Men det skal være helt op til dig, om du orker turen, eller foretrækker at vente (på endnu ubestemt tid) eller hellere vil have den med posten ?!?

Jeg er rimelig fleksibel, tror jeg nok. Bortset fra at december måned tit er en måned med mange planer og aftaler. Så weekenderne er ikke nær så fri... Meeen en  eller anden weekend i dagstimerne, er der da ganske sikkert lidt tid ledig, så vi kunne lave en aftale.
Ellers er jeg hjemme i hverdagene fra klokken 15:30/16:00, når jeg har fået fri (kl. 15), og hentet børnene.

Du kan evt. skrive een privat besked med et par datoer, som kunne passe dig. Så skal jeg se, hvordan det ser ud for os

Anmeld

2. november 2010

JustAnotherName

hvor er det bare blevet fint, Kathrine!! Kan godt forstå det må have været en kamp at komme igennem - men så er der en endnu større tilfredshed når man så endelig er kommet over puklen 

Tak.

Ja, vi skulle lige tage et ordentligt tilløb. Men sikke dejligt det er, når først det så er gjort!

Faktisk har det startet en positiv lavine, og udløst, at jeg har fået lavet rigtig mange andre ting også (for nu var jeg jo lige kommet så godt igang), såsom at få sorteret ud i ALT det børnetøj, som vi havde stående.

Så idag har jeg været i Mødrehjælpen med 2 store sækkefulde af børnetøj

Anmeld

2. november 2010

msax

JustAnotherName skriver:

Altså på nuværende tidspunkt har Ida og jeg ingen aftaler om at ses lige forløbig. Så umiddelbart, så tror jeg, at du har denhurtigst ved selv at hente den. Men det skal være helt op til dig, om du orker turen, eller foretrækker at vente (på endnu ubestemt tid) eller hellere vil have den med posten ?!?

Jeg er rimelig fleksibel, tror jeg nok. Bortset fra at december måned tit er en måned med mange planer og aftaler. Så weekenderne er ikke nær så fri... Meeen en  eller anden weekend i dagstimerne, er der da ganske sikkert lidt tid ledig, så vi kunne lave en aftale.
Ellers er jeg hjemme i hverdagene fra klokken 15:30/16:00, når jeg har fået fri (kl. 15), og hentet børnene.

Du kan evt. skrive een privat besked med et par datoer, som kunne passe dig. Så skal jeg se, hvordan det ser ud for os

Hvis jeg må vente med datoerne til efter 30. nov hvor jeg skal aflevere mit speciale - for indtil da kan jeg ikke overskur ret meget.

SMIL fra Mette

Anmeld

2. november 2010

JustAnotherName

msax skriver:

Hvis jeg må vente med datoerne til efter 30. nov hvor jeg skal aflevere mit speciale - for indtil da kan jeg ikke overskur ret meget.

SMIL fra Mette

Helt OK, jeg lægger den til side til DIG - og betragter den som "solgt"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.