Så fik Celina ENDELIG sit eget værelse !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

Ida.

Tillykke med at I nu endelig har fået det gjort, hvor må det være dejligt - ved hvor længe, I har gået og ledt efter overskuddet! Og hvor er det blevet fint

Det er heller ikke så skidt at få soveværelset for sig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

JustAnotherName

Er det little people huse??? (hvis ja hvad skal de så koste?)

Jeg svarer dig lige igen... Ja, det er det. Alle 3 huse er fra "Little People" 

Men det bliver jo nok dyrt at sende med posten....?!
Hmm, hvad siger du til 30 kroner pr. hus for de 2 små, og 40 for det store?!?

Det er en bondegård og en brandstation, og der er lyde rundt omkring.
På brandstationen er der lyde af udrykning - babu babu, weeeeu-weeuu
På bondegården er der både ØF, MUH, KYKELIKYY, osv. 

Anmeld

31. oktober 2010

anna-jonas

Sikke fint værelset er blevet.................den yndige prinsesse er vel svært stolt??

Herhjemme deler Anna og Ida værelse, indtil Jonas skal på efterskole om 1 1/2 år. Men det går også fint, selvom 2 roder mere end 1.

Knus Mette

Anmeld

1. november 2010

msax

Hejsa Katrine... Hvor er det blevet et lækkert værelse - det kan jeg godt forstå I er glade for endelig er blevet færdigt.

Jeg vil gerne købe lamaze blæksprutten p ådet sidst billede. Hvad vil du have for den? Kan du evt have den med hjem til Camila og Dicte d. 20 nov?

Anmeld

1. november 2010

ChatH

JustAnotherName skriver:

Det krævede lige en hel del arbejde, at få skabt et værelse til Celina.

Først skulle et TOTAL-RODET prop-fyldt rum tømmes. Og møbler samles.
For at få plads til ting som skulle ud, men gemmes, krævede det en stor-sortering og gennem-oprydning i skuret, så der kunne blive ny plads til opbevaring. Og så bare dét at finde tid og overskud, skulle åbenbart vise sig at være en større opgave også.

Det første halve år, var der ingen hastværk, da hun sov hos os i vores soveværelse. Men ingen af os, havde vist regnet med, at det ville trække så længe ud. Men nu... NU står værelset endelig færdigt, og prinsessen er puttet i sin seng, på sit EGET nye værelse.

Ja ja, det roder ganske vist en smule endnu. Men nu ER det der!
Og det er taget godt imod. Pigerne elsker at have 2 steder at lege nu.

Alt det baby'ede legetøj er nu sorteret fra og enten gemt eller kasseret.
Det som Bianca er ved at være for stor til, har Celina overtaget. Og så giver det også mere luft og plads inde på Bianca's værelse.

Hvor er det dejligt, når man ENDELIG får hængepatier ordnet og ud af verden. Og hvor bliver det også dejligt med et børne-fri soveværelse igen.

Her følger lige en masse billeder af Celina's nye værelse, som det står nu...

Hold op hvor er det bare blevet godt, kan godt huske du snakkede om det da jeg var på besøg

Et rigtig prinsesse værelse som selvfølgelig falder i god jord hos de to prinsesser

Mange chatarina

Anmeld

1. november 2010

Jules

Hvor er det bare blevet fint Katrine :)

Anmeld

1. november 2010

Barbamama

Ej hvor er det fint!!!! Dejligt!!!!

Anmeld

1. november 2010

JustAnotherName

Hejsa Katrine... Hvor er det blevet et lækkert værelse - det kan jeg godt forstå I er glade for endelig er blevet færdigt.

Jeg vil gerne købe lamaze blæksprutten p ådet sidst billede. Hvad vil du have for den? Kan du evt have den med hjem til Camila og Dicte d. 20 nov?

Hej Mette, og tak

Ny-prisen for Lamaze blæksprutten er 250 kr.
Den er næsten ikke brugt, så jeg tænker, at ville have det halve for den.
Vi kan sige 100, fordi det nu er herinde, og der skal være NS-fordele

Kun lige netop Lamaze blæksprutten tager jeg en lidt høj pris for, da den jo som sagt også koster en del fra ny, og stadig er meget velholdt (næsten ubrugt) .... Alt andet vil jeg kun have 5, 10, 20, 30 kroner for - afhængigt af om det er større eller små ting.

Desværre blev datoen jo pludseligt ændret for mødet hjemme hos Dicte og Camilla, så jeg har ikke længere mulighed for at komme med alligevel. Rigtigt ÆV!

Men jeg ser engang imellem til Ida, Annika og Lina, som jo også bor i Viborg, så måske den kan leveres igennem dém? Men det skal jo være OK med ida i såfald!!
Ellers må du enten selv hente den hos mig, eller få den tilsendt...?!

Anmeld

1. november 2010

JustAnotherName

Er det little people huse??? (hvis ja hvad skal de så koste?)

Har besluttet at jeg godt vil sælge ALLE 3 HUSE samlet til dig
for kun 80 kr. pp. ?!?!? 

Anmeld

1. november 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Det krævede lige en hel del arbejde, at få skabt et værelse til Celina.

Først skulle et TOTAL-RODET prop-fyldt rum tømmes. Og møbler samles.
For at få plads til ting som skulle ud, men gemmes, krævede det en stor-sortering og gennem-oprydning i skuret, så der kunne blive ny plads til opbevaring. Og så bare dét at finde tid og overskud, skulle åbenbart vise sig at være en større opgave også.

Det første halve år, var der ingen hastværk, da hun sov hos os i vores soveværelse. Men ingen af os, havde vist regnet med, at det ville trække så længe ud. Men nu... NU står værelset endelig færdigt, og prinsessen er puttet i sin seng, på sit EGET nye værelse.

Ja ja, det roder ganske vist en smule endnu. Men nu ER det der!
Og det er taget godt imod. Pigerne elsker at have 2 steder at lege nu.

Alt det baby'ede legetøj er nu sorteret fra og enten gemt eller kasseret.
Det som Bianca er ved at være for stor til, har Celina overtaget. Og så giver det også mere luft og plads inde på Bianca's værelse.

Hvor er det dejligt, når man ENDELIG får hængepatier ordnet og ud af verden. Og hvor bliver det også dejligt med et børne-fri soveværelse igen.

Her følger lige en masse billeder af Celina's nye værelse, som det står nu...

Tillykke til Celina med sit nye værelse og hvor er det fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.