HUn går og går!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Milka

Tusind tak allesammen og ja Camilla jeg kan lige høre det for mig!!! Åh gud det havde jeg slet ikke tænkt på

når carla går sådan nogenlunde skal du prøve at vende hende om mens hun går – altså så hun går en anden retning – de bliver bare ved med at gå selvom man drejer på dem, ser så sjovt ud

men efter noget tid, når dét med at gå er en selvfølge, får de meget bestemte meninger om hvor de vil hen – og det er som regel i den stik modsatte retning af hvor du gerne vil ha dem

mareridtet herhjemme pt er at gå op/ned og  til/fra anden sal. den ene vil op, mens den anden vil ned, og pludselig lægger de sig ned midt på en trappeafsats og tager sig en slapper man skal være meget, meget tålmodig for at gå op og ned af trapper med de to hoveder flere gange om dagen!

nå michella, det blev langt. det er fordi der er en opvask der venter på mig som jeg ikke gider! men nu tager jeg den, HEJHEJ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

LIZO

det er et stort øjeblik så er freden rigtig forbi.. 

Anmeld

1. november 2010

Barbamama

Milka skriver:

når carla går sådan nogenlunde skal du prøve at vende hende om mens hun går – altså så hun går en anden retning – de bliver bare ved med at gå selvom man drejer på dem, ser så sjovt ud

men efter noget tid, når dét med at gå er en selvfølge, får de meget bestemte meninger om hvor de vil hen – og det er som regel i den stik modsatte retning af hvor du gerne vil ha dem

mareridtet herhjemme pt er at gå op/ned og  til/fra anden sal. den ene vil op, mens den anden vil ned, og pludselig lægger de sig ned midt på en trappeafsats og tager sig en slapper man skal være meget, meget tålmodig for at gå op og ned af trapper med de to hoveder flere gange om dagen!

nå michella, det blev langt. det er fordi der er en opvask der venter på mig som jeg ikke gider! men nu tager jeg den, HEJHEJ

Ha ha ha  Det bliver jeg nødt til at prøve når hun bliver lidt mere stabil! Hi hi... Vores trapper er afskærmet for de fører bare ned til kælderen... Men åh ja... Og hun er bare VILDT stædig og HIDSER sig op hvis der er noget der ikke går efter hendes hoved. Hun skal nok give mig grå hår! He he

Anmeld

1. november 2010

Barbamama

LIZO skriver:

det er et stort øjeblik så er freden rigtig forbi.. 

He he det var den nu i forvejen. Hun var overalt alligevel. Så det tager vi stille og roligt.

Anmeld

2. november 2010

Lilac

Ja, vent du bare - inden længe kommer du til at spurte efter hende alle vegne!

Hvor er det fantastisk - for mig var xxx pludselig et helt andet barn, da han fik så meget mere autonomi  Så skønt at opleve sine børn på nye måder!

Anmeld

3. november 2010

Barbamama

xxx skriver:

Ja, vent du bare - inden længe kommer du til at spurte efter hende alle vegne!

Hvor er det fantastisk - for mig var xxx pludselig et helt andet barn, da han fik så meget mere autonomi  Så skønt at opleve sine børn på nye måder!

Ja det ER virkelig skønt. Hun går bare hele tiden herhjemme. Ind i stuen og ud i gangen, ud i køkkenet og ind i stuen igen. Sådan bliver hun ved!! He he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.