Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu er der kommet fart på den lille dame. Hvis vi siger: Op og ståååå til hende så rejser hun sig og går!!! Hun går MANGE skridt i træk nu inden hun ryger på numsen! 20-30 skridt. Det var ligesom om at hun knækkede koden i går. Det var rigtig sjovt!!! Og så har hun mors og fars FULDE opmærksomhed og ovenikøbet står vi og klapper og siger "Hvor er du DYGTIIIIIG!!!!" Det er helt uvirkeligt for mig at jeg har en datter der kan gå nu!!! Jeg har ventet SÅ længe på det og nu kan hun!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det flot. Det er bare en stor ting - både for forældre og barn - når verden pludselig får et helt nyt perspektiv stående og gående. Og far og mor får pludselig travlt med at hundre ulykker alle vegne, hehe.
Sådan Carla, du er bare DYGTIIIG!!!
JustAnotherName skriver: Hvor er det flot. Det er bare en stor ting - både for forældre og barn - når verden pludselig får et helt nyt perspektiv stående og gående. Og far og mor får pludselig travlt med at hundre ulykker alle vegne, hehe. Sådan Carla, du er bare DYGTIIIG!!!
Ja jeg er egentlig ikke så nervøs for det med ulykker for vi har sikret det hele for lang tid siden og hun var overalt i forvejen. he he. Det eneste jeg er lidt bange for er at hun falder ude i gangen for der har vi flisegulv. Ja ja...
Men det er sjovt for hun ser lige pludselig så stor ud når hun går rundt helt oprejst!
SUPER CARLA!!!!
Hvor er det flot!!!
tillykke snart begynder du at spæne rundt efter barnet
"caaarla, kom her"
"nej carla, den anden vej"
"NEJ, carla, ikke ud på vejen"
Årh hvor er det SEJT altså...det er helt vildt fedt, når de kan gå...selvom det også gør, at man må løbe lidt stærkere ind imellem
WEEEH,sådan Carla!
Tillykke med din store pige, hvor er det vildt at hun bare går som om hun aldrig havde bestilt andet.
Dygtige pige.
Tusind tak allesammen og ja Camilla jeg kan lige høre det for mig!!! Åh gud det havde jeg slet ikke tænkt på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128