Hulk hulk det blev bare for meget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Livas mor skriver:

Tak for krammene, der varmer

Jeg forstår det heller ikke, jeg bliver simpelthen nødt til at ringe og få en tid hos en ny ørelæge. Jeg er villig til at prøve alt, for at hjælpe hende med at få det bedre, for som det er lige nu, så har hun det simpelthen skidt..

Det lyder i hvert fald rigtig irreterende for både forældre men især også barnet Det er ikke vær at være tjent med!
Ring du bare til en ny ørelæge. Det ka ikke passe det der. Og slet ikk når der bliver oplyst at der er kronisk vand derinde. Det burde lige netop få alle klokker til at ringe om at der skal gøres noget!!!
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Mormilla

Ej det er jeg ked af at høre! Det er ikke sjovt når man ikke ved hvad man skal gør!!!

Ved ikke hvad i skal gøre. Men håber i finder ud af det

Anmeld

31. oktober 2010

Maise

Livas mor skriver:

Ja det var virkelig en ubehagelig oplevelse med vuggestuen. Vi vidste slet ikke havd vi skulle gøre af os selv, men heldigvis var lederen super kompetent og forstående, og hjalp os meget med stueskift osv. Men det er aldrig rart at man overlader ens barn i fremmede hænder og så hente hende helt forslået.

Dræn må være vejen frem, jeg må straks i gang med at finde nummeret til en anden ørelæge.

Tak for rådene og de søde ord..

Ja jeg kunne virkelig se en forandring hos min venindes datter. hun blev så tynd og sov elendigt men meget on and off. var sur og pjevset og græd ofte. Idag når min pige på 10 mdr. græder siger hun shhhh til hende. kan ikke lade være me at grine når jeg ved hvilken vræler hun var.

Ja ring til anden ørelæge, gå efter at få lagt dræn på hende. Sover hun fast med løftet hovedgærde??

skriv når det lykkedes dig at få en læge der er med på den.

Anmeld

31. oktober 2010

Livas mor

Maise skriver:

Ja jeg kunne virkelig se en forandring hos min venindes datter. hun blev så tynd og sov elendigt men meget on and off. var sur og pjevset og græd ofte. Idag når min pige på 10 mdr. græder siger hun shhhh til hende. kan ikke lade være me at grine når jeg ved hvilken vræler hun var.

Ja ring til anden ørelæge, gå efter at få lagt dræn på hende. Sover hun fast med løftet hovedgærde??

skriv når det lykkedes dig at få en læge der er med på den.

Ja hendes elskede klodser undr hovedgærdet er uundværlige, så dem fjerne vi aldrig  I vuggestuen giver de hende en pude og sove med, så hendes hoved er løftet.

Jeg var selv ørebarn og kan faktisk stadigvæk huske de smerter jeg havde under alle mine utallige mellemørebetændelser. Jeg skulle også have dræn i ørene, men dengang i 80'erne var lægerne lidt easy going, så trak lige en beruset en ad slagsen, som valgte at punktere min trommehinde.. Så har nok været lidt tilbageholdende med dræn, efter den oplevelse.

Anmeld

31. oktober 2010

Maise

Livas mor skriver:

Ja hendes elskede klodser undr hovedgærdet er uundværlige, så dem fjerne vi aldrig  I vuggestuen giver de hende en pude og sove med, så hendes hoved er løftet.

Jeg var selv ørebarn og kan faktisk stadigvæk huske de smerter jeg havde under alle mine utallige mellemørebetændelser. Jeg skulle også have dræn i ørene, men dengang i 80'erne var lægerne lidt easy going, så trak lige en beruset en ad slagsen, som valgte at punktere min trommehinde.. Så har nok været lidt tilbageholdende med dræn, efter den oplevelse.

ja jeg var også selv ørebarn. var indlagt på fulgebakken børnehospital i 80´erne ( idag nedlagt) MANGE gange, og har også fået dem punkteret, har også prøvet at de selv sprang. de kunne intet se der var galt med mine øre, har kringlede øregange, så de bildte min mor ind at det måske var leukemi fordi mine blodprøver var lidt skæve. Og min mor grinte bare af dem og sagde NEJ DET ER ØRENE. og det fandt de så ud af da begge mine øretrommer sprang en morgen og der flød betændelse ud af begge øre. JEP kan huske jaggene ved mellemørebetændelser stadig, av av puha. JEg er så ræd for min Clara får det, samt feberkramper(led selv af dem) HUn er saååå forkølet lige nu, så er bare så træt at natteroderi.

Anmeld

31. oktober 2010

L.J.L

Livas mor skriver:

Må simpelthen lige lette hjertet, efter en ganske skrækkelig dag

De sidste to måneder har vi faktisk slet ikke kunne kende vores før så glade Liva, det er som om hun er fuldstændig forsvundet.

Hun græder nærmest konstant, vågner flere gange om natten, går fuldstændig agurk til alle måltiderne og skriger og råber, hendes temprament er helt ustyreligt og hun virker bare helt igennem ulykkelig, hvilket jo smitter af på Zakarias og jeg.

I dag kulminerede det fuldstændig, og hun skreg, råbte og var helt ustyreligt i 3 ½ time, hvor vi slet ikke kunne få hende ned, og jeg kunne mærke jeg langsomt krakelerede, og har faktisk grædt nonstop den sidste time, hvor hun endelig er faldet i søvn.

Jeg forstår simepelthen ikke hvor min lille pige er blevet af, og vi har prøvet alt.. Undersøgt tandfrembrud, tjekket øre, læst de første 4 fagbøger og er bare ikke blevet klogere, og det gør så ondt på én at hun har det sådan.

Mange tanker en ulykkelig mor

Hvis i vil køre lidt for det så brug denne ørelæge:

Østerbrogade 62
2100 København Ø

tlf 3542 3660

ørelægen hedder Kaj Pedersen og han er byens bedste!

Anmeld

31. oktober 2010

Livas mor

Maise skriver:

ja jeg var også selv ørebarn. var indlagt på fulgebakken børnehospital i 80´erne ( idag nedlagt) MANGE gange, og har også fået dem punkteret, har også prøvet at de selv sprang. de kunne intet se der var galt med mine øre, har kringlede øregange, så de bildte min mor ind at det måske var leukemi fordi mine blodprøver var lidt skæve. Og min mor grinte bare af dem og sagde NEJ DET ER ØRENE. og det fandt de så ud af da begge mine øretrommer sprang en morgen og der flød betændelse ud af begge øre. JEP kan huske jaggene ved mellemørebetændelser stadig, av av puha. JEg er så ræd for min Clara får det, samt feberkramper(led selv af dem) HUn er saååå forkølet lige nu, så er bare så træt at natteroderi.

Føler så meget med dig vedr. frygten for sygdom og natteroderiet. De kære små pus er jo så meget syge her i den kolde tid, uanset hvor meget vi pakker dem ind så kommer de dumme bakyusser alligevel.

Jeg var nærmest konstant syg de 3 første år af mit liv, tror alle på Rigets børneafdeling kendte mig Min mor og min 4 ældre storebror var altid hos mig, da min mor nærmest stod alene med os i alle årene (har en far der godt kan lide at realisere sig selv). Og efter jeg selv er blevet mor og Liva konstant er syg og jeg ingen søvn får, hold op sikke en respekt man får for sin egen mor.. Hvor var hun sej hun kunne holde mig ud, og bare var der for mig altid.

Anmeld

31. oktober 2010

Livas mor

linselouise skriver:

Hvis i vil køre lidt for det så brug denne ørelæge:

Østerbrogade 62
2100 København Ø

tlf 3542 3660

ørelægen hedder Kaj Pedersen og han er byens bedste!

Åhhh tusinde tak, sad netop og forgæves prøvede at finde en ny ørelæge. De anden vi havde var inde ved hovedbanen, men din er jo tættere på, da vi bor på Nørrebro..

Mange mange tak

Anmeld

31. oktober 2010

Maise

Livas mor skriver:

Føler så meget med dig vedr. frygten for sygdom og natteroderiet. De kære små pus er jo så meget syge her i den kolde tid, uanset hvor meget vi pakker dem ind så kommer de dumme bakyusser alligevel.

Jeg var nærmest konstant syg de 3 første år af mit liv, tror alle på Rigets børneafdeling kendte mig Min mor og min 4 ældre storebror var altid hos mig, da min mor nærmest stod alene med os i alle årene (har en far der godt kan lide at realisere sig selv). Og efter jeg selv er blevet mor og Liva konstant er syg og jeg ingen søvn får, hold op sikke en respekt man får for sin egen mor.. Hvor var hun sej hun kunne holde mig ud, og bare var der for mig altid.

Hmmm skulle tro du var min ukendte tvilling. Var også konstant syg de første 2-3 år af mit liv, ind og ud af sygehus. ( havde også en far der skulle realisere sig selv ( musiker) så ham har jeg ikke set siden jeg var 6 år.

JA man ser pludselig anderledes på sin mor, nu hvor man selv er blevet det.

JA det er spjældfisme hårdt at være forældre indimellem. arghh, men godt at det opvejer de skønne tider man også har med dem.

Anmeld

31. oktober 2010

Livas mor

Maise skriver:

Hmmm skulle tro du var min ukendte tvilling. Var også konstant syg de første 2-3 år af mit liv, ind og ud af sygehus. ( havde også en far der skulle realisere sig selv ( musiker) så ham har jeg ikke set siden jeg var 6 år.

JA man ser pludselig anderledes på sin mor, nu hvor man selv er blevet det.

JA det er spjældfisme hårdt at være forældre indimellem. arghh, men godt at det opvejer de skønne tider man også har med dem.

Sjovt du nævner ordet tvilling, tænkte lige det samme.. Så lige du er uddannet sygeplejerske og er i psykiatrien. Jeg mangler jo kun et år af min sygeplejerskeuddannelse, og har valgt børnepsykiatrisk afdeling Bispebjerg.. Så erhver og selvrealiserende fædre har vi da tilfælles. Plus at jeg ønskede at Liva skulle hedde Clara, men her fik hendes far lov at bestemme og derfor blev hun er Liva

Jeg ringer straks til ørelægen imorgen og forhøre mig om en akuttid, og smøre tykt på for at få gennemtrumfet de dumme dræn..

fordi du lige gad være min "baby"-ven i nød her til aften..

Knus Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.