Hulk hulk det blev bare for meget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.648 visninger
20 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

Livas mor

Må simpelthen lige lette hjertet, efter en ganske skrækkelig dag

De sidste to måneder har vi faktisk slet ikke kunne kende vores før så glade Liva, det er som om hun er fuldstændig forsvundet.

Hun græder nærmest konstant, vågner flere gange om natten, går fuldstændig agurk til alle måltiderne og skriger og råber, hendes temprament er helt ustyreligt og hun virker bare helt igennem ulykkelig, hvilket jo smitter af på Zakarias og jeg.

I dag kulminerede det fuldstændig, og hun skreg, råbte og var helt ustyreligt i 3 ½ time, hvor vi slet ikke kunne få hende ned, og jeg kunne mærke jeg langsomt krakelerede, og har faktisk grædt nonstop den sidste time, hvor hun endelig er faldet i søvn.

Jeg forstår simepelthen ikke hvor min lille pige er blevet af, og vi har prøvet alt.. Undersøgt tandfrembrud, tjekket øre, læst de første 4 fagbøger og er bare ikke blevet klogere, og det gør så ondt på én at hun har det sådan.

Mange tanker en ulykkelig mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Maise

åhh puha, ja det må være skrækkeligt og en ulykkelig situation for jer. Er hun startet i institution?? Synes du skal få tjekket øre ved ørelæge og ikke hos egen læge. de overser ofte væske på mellemøret. er der sket noget nyt indenfor den sidste tid, og får hun sovet nok om dagen og om natten??

ihvertfald kæmpe kram til jer. håber det går over igen.

maise 

Anmeld

31. oktober 2010

Livas mor

Maise skriver:

åhh puha, ja det må være skrækkeligt og en ulykkelig situation for jer. Er hun startet i institution?? Synes du skal få tjekket øre ved ørelæge og ikke hos egen læge. de overser ofte væske på mellemøret. er der sket noget nyt indenfor den sidste tid, og får hun sovet nok om dagen og om natten??

ihvertfald kæmpe kram til jer. håber det går over igen.

maise 

Hun startede i vuggestue for ca. 2 måneder siden. Starten var meget kaotisk, da hun først startede på en stue, hvor de begik den brøler at lade hende sidde alene på asfalten, så da vi hentede hende var hun fyldt med sår i hele hoved. Så derfor flyttede hun stue, da vi mistede tilliden til personalet på den anden stue. Men på den nye stue går det faktisk fint, dog vil hun maks sove 45 min. i de i alt 6 timer hun er i vuggestuen.

Hun har været mget plaget af mellemørebetændelse, og vi har været til ørelægen. Han sagde han ikke ville lægge dræn endnu, da hun er for lille, men at hun har kronisk væske stående.

Det gør bare så ondt at se hende græde sig igennem dagen.

Tak for krammene, de varmede..

Anmeld

31. oktober 2010

Kvindemin

Livas mor skriver:

Hun startede i vuggestue for ca. 2 måneder siden. Starten var meget kaotisk, da hun først startede på en stue, hvor de begik den brøler at lade hende sidde alene på asfalten, så da vi hentede hende var hun fyldt med sår i hele hoved. Så derfor flyttede hun stue, da vi mistede tilliden til personalet på den anden stue. Men på den nye stue går det faktisk fint, dog vil hun maks sove 45 min. i de i alt 6 timer hun er i vuggestuen.

Hun har været mget plaget af mellemørebetændelse, og vi har været til ørelægen. Han sagde han ikke ville lægge dræn endnu, da hun er for lille, men at hun har kronisk væske stående.

Øv, hvor synd for jer alle sammen.

Vil bare sende en stor krammer.

Anmeld

31. oktober 2010

pipsen

Uh det er da ikke rart, hverken for jer eller hende. Kan I ikke spørge,hvornår hun kan få dræn i? Hvis hun har kronisk væske stående, virker det da helt urimeligt, at hun skal gå rundt og have ondt?...

Anmeld

31. oktober 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Livas mor skriver:

Må lige sender Dig / Jer en kæmpe krammer...
Puha det ikke sjovt..
Men må indrømme jeg ikke helt forstår jeres ørelæge. Ka læse hun næsten er et år. Da min datter var 10mdr fik hun mellemøresbetændelse første gang og de ku næsten ikk få bugt med det. Blev sendt videre til ørelæge og der var intet at snakke om de ville bare lægge et dræn (hvad der bliver gjort ret tit i denne verden vi lever i idag) Men pga lang vente tid nåede hun dog at blive et år og et par dage. Men der er da mange meget mindre børn der for det langt.. Undrer mig..

Kæmpe kram igen igen- kan ikke gives for meget

Anmeld

31. oktober 2010

Livas mor

pipsen skriver:

Uh det er da ikke rart, hverken for jer eller hende. Kan I ikke spørge,hvornår hun kan få dræn i? Hvis hun har kronisk væske stående, virker det da helt urimeligt, at hun skal gå rundt og have ondt?...

Vi har først fået en tid igen efter sidste besøg, d. 10 december hos ørelægen. Jeg overvejer lidt om jeg evt. skal lede efter en ny ørelæge og så høre hvad denne har at sige om sagen. Vi mistænke jo hendes øre for at lave meget af balladen, da hun på 4 måneder har haft intet mindre end 3 mellemørebetændelser. Men ørelægen hævder at man skal have 6 på 1 år før det er kritisk, men det kan hun jo nok sagtens nå endnu..

Anmeld

31. oktober 2010

Maise

Livas mor skriver:

Arghh jeg var flippet hvis jeg har fundet min datter med sår i ansigtet som jer, forstår godt i fik hende rykket. Gør helt ondt i hjertet at læse det.

JA for hvis hun var væske stående på mellemøret så er hun formentlig almen utilpas det meste af tiden. måske derfor hun ikke vil sove mere end de 45 min. institutionen. jeg ville tale med ørelægen om at hendes almen tilstand er så forringet at hun i trives til daglig, og du skal bare smøre tykt på. Så er Liva måske drøntræt og utilpas hele dagen, så skal der ikke meget til at hun flipper ud. Du må sige til lægen at hun sover og spiser ekstrmt ringe og er dårlig og græder det emste af dagen, og at han må gøre noget.

min venindes pige var også kun lidt over et år da hun 1 fik lagt dræn i ørene efter gentagne mellemøresbetændelser. hun har ikke haft en eneste siden. og hun er 2 år og 3 måneder i dag.

Anmeld

31. oktober 2010

Livas mor

LouiseVous skriver:

Må lige sender Dig / Jer en kæmpe krammer...
Puha det ikke sjovt..
Men må indrømme jeg ikke helt forstår jeres ørelæge. Ka læse hun næsten er et år. Da min datter var 10mdr fik hun mellemøresbetændelse første gang og de ku næsten ikk få bugt med det. Blev sendt videre til ørelæge og der var intet at snakke om de ville bare lægge et dræn (hvad der bliver gjort ret tit i denne verden vi lever i idag) Men pga lang vente tid nåede hun dog at blive et år og et par dage. Men der er da mange meget mindre børn der for det langt.. Undrer mig..

Kæmpe kram igen igen- kan ikke gives for meget

Tak for krammene, der varmer

Jeg forstår det heller ikke, jeg bliver simpelthen nødt til at ringe og få en tid hos en ny ørelæge. Jeg er villig til at prøve alt, for at hjælpe hende med at få det bedre, for som det er lige nu, så har hun det simpelthen skidt..

Anmeld

31. oktober 2010

Livas mor

Maise skriver:

Arghh jeg var flippet hvis jeg har fundet min datter med sår i ansigtet som jer, forstår godt i fik hende rykket. Gør helt ondt i hjertet at læse det.

JA for hvis hun var væske stående på mellemøret så er hun formentlig almen utilpas det meste af tiden. måske derfor hun ikke vil sove mere end de 45 min. institutionen. jeg ville tale med ørelægen om at hendes almen tilstand er så forringet at hun i trives til daglig, og du skal bare smøre tykt på. Så er Liva måske drøntræt og utilpas hele dagen, så skal der ikke meget til at hun flipper ud. Du må sige til lægen at hun sover og spiser ekstrmt ringe og er dårlig og græder det emste af dagen, og at han må gøre noget.

min venindes pige var også kun lidt over et år da hun 1 fik lagt dræn i ørene efter gentagne mellemøresbetændelser. hun har ikke haft en eneste siden. og hun er 2 år og 3 måneder i dag.

Ja det var virkelig en ubehagelig oplevelse med vuggestuen. Vi vidste slet ikke havd vi skulle gøre af os selv, men heldigvis var lederen super kompetent og forstående, og hjalp os meget med stueskift osv. Men det er aldrig rart at man overlader ens barn i fremmede hænder og så hente hende helt forslået.

Dræn må være vejen frem, jeg må straks i gang med at finde nummeret til en anden ørelæge.

Tak for rådene og de søde ord..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.