baby skruer sig fast eller ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

Pige2009

NR3ønskebarn skriver:

Griner.. Det skriver jeg MEGET gerne under på

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Dansker I Holland

Baagøe skriver:

Held og lykke

Mange tak skal du have

Anmeld

31. oktober 2010

Dansker I Holland

morethanperfect skriver:

Hehe .. Jo vil meget gerne snart føde ...  Der sker bare ikke det helt store

heller ikke her Tager faktisk mig selv i at HVER gang jeg har været ude og tisse at kigge om der nu er en slimprop eller tegnblødning HEHE.. Så er man da bare lidt desperat Mine plukveer er dog begyndt at gøre mere nas og bide til.. Og murren i underlivet er osse blevet en hverdags ting efterhånden.. Håber snart på nogle veer til os

Anmeld

31. oktober 2010

morethanperfect

NR3ønskebarn skriver:

heller ikke her Tager faktisk mig selv i at HVER gang jeg har været ude og tisse at kigge om der nu er en slimprop eller tegnblødning HEHE.. Så er man da bare lidt desperat Mine plukveer er dog begyndt at gøre mere nas og bide til.. Og murren i underlivet er osse blevet en hverdags ting efterhånden.. Håber snart på nogle veer til os

Heh .. Gør du også det .. Min slimprop er gået nogle gange efterhånden , så nu kigger jeg bare efter tegnblødning ... 

Ja min krop er også rigtig underlig for tiden

Anmeld

31. oktober 2010

Dansker I Holland

morethanperfect skriver:

Heh .. Gør du også det .. Min slimprop er gået nogle gange efterhånden , så nu kigger jeg bare efter tegnblødning ... 

Ja min krop er også rigtig underlig for tiden

Hehe ja det gør jeg Kan ikke rigtig lade være I nat drømte jeg at vandet gik mens jeg lå i sengen Bare den drøm dog gad gå i opfyldelse Kunne da være fedt hvis det gik Så skete der da noget De siger jo osse at slimproppen desværre ikke betyder fødsel lige om hjørnet Men lad os håbe der snart sker noget.. Vil gerne snart have min krop tilbage og holde vores baby i armene

Anmeld

31. oktober 2010

morethanperfect

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ja det gør jeg Kan ikke rigtig lade være I nat drømte jeg at vandet gik mens jeg lå i sengen Bare den drøm dog gad gå i opfyldelse Kunne da være fedt hvis det gik Så skete der da noget De siger jo osse at slimproppen desværre ikke betyder fødsel lige om hjørnet Men lad os håbe der snart sker noget.. Vil gerne snart have min krop tilbage og holde vores baby i armene

Ja jeg vil gerne kunne passe mit tøj og ha min lille bebs i armene .. Ville være skønt hvis det snart skete .. 

Anmeld

31. oktober 2010

Dansker I Holland

morethanperfect skriver:

Ja jeg vil gerne kunne passe mit tøj og ha min lille bebs i armene .. Ville være skønt hvis det snart skete .. 

Jaa så vestøv til os begge hihi ..

Anmeld

31. oktober 2010

morethanperfect

NR3ønskebarn skriver:

Jaa så vestøv til os begge hihi ..

Ja masser !!! 

Anmeld

31. oktober 2010

Pige2009

NR3ønskebarn skriver:

Mange tak skal du have

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.