baby skruer sig fast eller ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.898 visninger
18 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

Dansker I Holland

Hejsa alle I skønne piger/kvinder Jeg har lige et spørgsmål. Jeg har hørt hos flere at det godt kan gøre PÆNT nuller naller når baby skruer sig ned i bækkenet og sætter sig fast. Og så kommer så min beskrivelse af hvad jeg tror det er. Her for nogle dage siden, havde jeg lige tisset og skulle rejse mig op og få bukser på. Idet jeg rejser mig op, føles det som knivstik dernede og i mit skamben. Og kunne slet ikke bevæge mig i det det stod på. Der var ikke nogen plukveer eller smerter i maven da det var. Ved bare at det gjorde vildt nas. Og så har jeg fået af vide at mine plukveer godt kan gøre lidt ondt her i slutningen når man nu er så lang som jeg er 37+6, så ved jeg ikke har haft veer.. Desværre men jeg håber der er nogle som kan bekræfte mig i min mistanke omkring den smerte jeg havde.

Sussie 37+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Kaufie

Hej Sussie

Det kan sagtens være babys hoved, der maser sig nedad og derved klemmer lidt på nogen nerver forneden.

Jeg har dem ofte når jeg går/står - men lillepigen står dog ikke fast endnu. Jeg er 36+0 og 2. gangs.

Anmeld

31. oktober 2010

Pige2009

NR3ønskebarn skriver:

Hejsa alle I skønne piger/kvinder Jeg har lige et spørgsmål. Jeg har hørt hos flere at det godt kan gøre PÆNT nuller naller når baby skruer sig ned i bækkenet og sætter sig fast. Og så kommer så min beskrivelse af hvad jeg tror det er. Her for nogle dage siden, havde jeg lige tisset og skulle rejse mig op og få bukser på. Idet jeg rejser mig op, føles det som knivstik dernede og i mit skamben. Og kunne slet ikke bevæge mig i det det stod på. Der var ikke nogen plukveer eller smerter i maven da det var. Ved bare at det gjorde vildt nas. Og så har jeg fået af vide at mine plukveer godt kan gøre lidt ondt her i slutningen når man nu er så lang som jeg er 37+6, så ved jeg ikke har haft veer.. Desværre men jeg håber der er nogle som kan bekræfte mig i min mistanke omkring den smerte jeg havde.

Sussie 37+6

Det lyder som om bebs er ved at skrue sig godt og grundigt fast nede i bækkenet

Anmeld

31. oktober 2010

Dansker I Holland

Baagøe skriver:

Det lyder som om bebs er ved at skrue sig godt og grundigt fast nede i bækkenet

Ok det er jeg glad for At det ikke bare er mig Forresten så modtages vestøv gerne Smiler.. Mit bækken kan snart ikke mere..heller ikke min ryg

Sussie 37+6

Anmeld

31. oktober 2010

Dansker I Holland

Kaufie skriver:

Hej Sussie

Det kan sagtens være babys hoved, der maser sig nedad og derved klemmer lidt på nogen nerver forneden.

Jeg har dem ofte når jeg går/står - men lillepigen står dog ikke fast endnu. Jeg er 36+0 og 2. gangs.

Ok Det lyder meget betryggende Smiler..

Anmeld

31. oktober 2010

morethanperfect

Ja . Som du selv siger , er det bebse der skruer sig længere ned .. Det gør viiildt ondt .. Heh ..

Anmeld

31. oktober 2010

Dansker I Holland

morethanperfect skriver:

Ja . Som du selv siger , er det bebse der skruer sig længere ned .. Det gør viiildt ondt .. Heh ..

Hehe ja det gjorde nemlig mega nas Håber snart på at føde hihi... Hvad med dig ? Skal du ikke osse snart føde ?

Anmeld

31. oktober 2010

Pige2009

NR3ønskebarn skriver:

Ok det er jeg glad for At det ikke bare er mig Forresten så modtages vestøv gerne Smiler.. Mit bækken kan snart ikke mere..heller ikke min ryg

Sussie 37+6

Tålmodighed er en dyd

Anmeld

31. oktober 2010

Dansker I Holland

Baagøe skriver:

Tålmodighed er en dyd

Griner.. Det skriver jeg MEGET gerne under på

Anmeld

31. oktober 2010

morethanperfect

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ja det gjorde nemlig mega nas Håber snart på at føde hihi... Hvad med dig ? Skal du ikke osse snart føde ?

Hehe .. Jo vil meget gerne snart føde ...  Der sker bare ikke det helt store

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.