Mary skriver:
Jeg har sådan en smart pink sag købt i Stadium til 199 kr. Tror de er ret dyre dem jeg har set på nettet. Jeg købte den der vejer 1,3 kg, og det var meget fint(!) for en nybegynder fik jeg at vide da jeg købte den
Det er et torturredskab for mænd. Min mand skriger i smerte når han frister sig til at afprøve den. Det er ganske morsomt
Men jeg vil også sige, hvis man har lidt håndtag, så niver den altså, og jeg har haft et bælte med blå/sorte/gule mærker rundt om maven lige pånær ryg og ved navlen. Det så farligt ud!
Jeg har ikke brugt den i noget tid, er bare kommet ud af en god rytme. Men er helt sikkert glad for den, og så er det okay billigt at anskaffe sig en synes jeg. Man fanger hurtigt hvordan det gøres synes jeg, men måske andre mener noget andet? Jeg kan tydeligt mærke hvilke muskler der har været anvendt bagefter!
Okay, det va billigt! Iih, der ligge kun en sportmaster tæt på mig
Findes den kun i den vægt?
Jeg tror jeg må anskaffe en, om det så bliver det ene elle det andet! Synes det var sjovt igår, da jeg prøvede en, men man kunne da mærke man brugte den

Og kunne godt forestille mig at man ku blive lidt blå! Men det er vidst også noget med man kun må bruge den 1 minut i hver retning af gangen, i starten.
Anmeld