Powerhoop hulahopring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

Mary

JulieE skriver:

Hold da op... det var da en anden pris end dem ejg har set på nettet. Kan man også skillde den du har af i led?

Yes, den er købt i en æske der er meget rimelig at have med i bilen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

JulieE

Mary skriver:

Yes, den er købt i en æske der er meget rimelig at have med i bilen 

Super... Sakl da vist forbi Stadium imorgen Kunne bare lige se mig selv forsøge at kæmpe mig hjem med sådan en ring på cykel... *FNIS*

Anmeld

31. oktober 2010

Mary

JulieE skriver:

Super... Sakl da vist forbi Stadium imorgen Kunne bare lige se mig selv forsøge at kæmpe mig hjem med sådan en ring på cykel... *FNIS*

Ja det kunne se festligt ud 

Anmeld

31. oktober 2010

elluL

JulieE skriver:

Hehe! Det kunne da se sjovt ud
Når havde slet ikke set der var en tråd med det
Men jeg havde nemlig bare kigget på den fra matas som er 1,7 kg tung. Jeg ha så fundet en sot en inde på nettet, til 300 kr, som er 1,5 kg. Men tror det ender med at jeg køber en

Anmeld

31. oktober 2010

elluL

betiinsen skriver:

jeg har en, gav faktisk knap 600 kr for den.. den virker bestemt.. men nåede kun at bruge den en måned før jeg blev gravid, og man kan ikke bruge den når man er gravid

Det var noget dyrere, end de jeg havde set. Hvilken en var det? Hehe, nej det ved jeg. Men nu er det 5 måneder jeg har født, og vil gerne ha trænet det sidste op på maven, så tænkte det kunne være en god løsning!

Anmeld

31. oktober 2010

elluL

Mary skriver:

Jeg har sådan en smart pink sag købt i Stadium til 199 kr. Tror de er ret dyre dem jeg har set på nettet. Jeg købte den der vejer 1,3 kg, og det var meget fint(!) for en nybegynder fik jeg at vide da jeg købte den  Det er et torturredskab for mænd. Min mand skriger i smerte når han frister sig til at afprøve den. Det er ganske morsomt  Men jeg vil også sige, hvis man har lidt håndtag, så niver den altså, og jeg har haft et bælte med blå/sorte/gule mærker rundt om maven lige pånær ryg og ved navlen. Det så farligt ud!

Jeg har ikke brugt den i noget tid, er bare kommet ud af en god rytme. Men er helt sikkert glad for den, og så er det okay billigt at anskaffe sig en synes jeg. Man fanger hurtigt hvordan det gøres synes jeg, men måske andre mener noget andet? Jeg kan tydeligt mærke hvilke muskler der har været anvendt  bagefter!

Okay, det va billigt! Iih, der ligge kun en sportmaster tæt på mig
Findes den kun i den vægt?
Jeg tror jeg må anskaffe en, om det så bliver det ene elle det andet! Synes det var sjovt igår, da jeg prøvede en, men man kunne da mærke man brugte den Og kunne godt forestille mig at man ku blive lidt blå! Men det er vidst også noget med man kun må bruge den 1 minut i hver retning af gangen, i starten.

Anmeld

31. oktober 2010

JulieE

Lulle. skriver:

Hehe! Det kunne da se sjovt ud
Når havde slet ikke set der var en tråd med det
Men jeg havde nemlig bare kigget på den fra matas som er 1,7 kg tung. Jeg ha så fundet en sot en inde på nettet, til 300 kr, som er 1,5 kg. Men tror det ender med at jeg køber en

Ja, det kunne se kønt ud hele vejen fra Fisketorvet og ud gennem Sydhavnen... Nå ja, man kan transporeter næsten alt på en cykel, hvis man vil

Men fedt, at have fundet du de fås  andre steder end på nettet og til billigere penge

Anmeld

31. oktober 2010

elluL

JulieE skriver:

Ja, det kunne se kønt ud hele vejen fra Fisketorvet og ud gennem Sydhavnen... Nå ja, man kan transporeter næsten alt på en cykel, hvis man vil

Men fedt, at have fundet du de fås  andre steder end på nettet og til billigere penge

Haha. Det ville jeg godt se. Men så ved jeg da at det er dig, hvis jeg en dag ser en med en kæmpe hulahopring på cyklen Præcis. Man kan nemlig transportere hva man vil på en cykel Ha godt nok været pakket godt op nogle gange.

Fandt lige et trænings progam, som virkede godt på testpersonerne. De har tabt sig 4-5 cm omkring taljen på de 6 uger. Jeg tror lige jeg skal anskaffe mig sådan en Her er et link til programmet: http://iform.dk/traening/traeningsformer/6-ugers-p rogram

Anmeld

31. oktober 2010

CamillaT89

Jeg har lige modtaget min for et par dage siden, og er allerede glad for den - lige nu mest fordi den er sjov at bruge. Jeg kan hverken se eller mærke noget endnu, og troede egentlig, at den ville være tungere. Jeg har i øvrigt den på 1,5 kg, da jeg vejer under 60kg. 

Håber det virker 

Anmeld

31. oktober 2010

JulieE

Lulle. skriver:

Haha. Det ville jeg godt se. Men så ved jeg da at det er dig, hvis jeg en dag ser en med en kæmpe hulahopring på cyklen Præcis. Man kan nemlig transportere hva man vil på en cykel Ha godt nok været pakket godt op nogle gange.

Fandt lige et trænings progam, som virkede godt på testpersonerne. De har tabt sig 4-5 cm omkring taljen på de 6 uger. Jeg tror lige jeg skal anskaffe mig sådan en Her er et link til programmet: http://iform.dk/traening/traeningsformer/6-ugers-p rogram

Ja, så er det mig, huske at hilse

Og tak for linket. det vil jeg helt klart kigge på, for nu skal den der hængemave altså væk!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.