Powerhoop hulahopring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.069 visninger
19 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

elluL

Ja er der nogen af jer, der har prøvet den eller har den derhjemme? Og hvad synes i om den? Har den nogen virkning? Osv.

http://www.powerhoop.dk/

Knus Lulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

elluL

Slet ingen?

Anmeld

31. oktober 2010

Chalala85

Lulle. skriver:

Ja er der nogen af jer, der har prøvet den eller har den derhjemme? Og hvad synes i om den? Har den nogen virkning? Osv.

Knus Lulle

Nope.. men har set den i matas hehe

Anmeld

31. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Har ik købt den endnu, men vil rigtig gerne have den. Min veninde har en, og hun siger hun ik kan finde ud af at bruge den.

Men den kræver vist også en del øvelse, da den er lidt tung, så man får måske lidt blå mærker til en start.

Læste om den på nettet, hvor et par piger havde prøvet den. Den var vist ret effektiv, og derfor vil jeg gerne selv have en

Anmeld

31. oktober 2010

elluL

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Har ik købt den endnu, men vil rigtig gerne have den. Min veninde har en, og hun siger hun ik kan finde ud af at bruge den.

Men den kræver vist også en del øvelse, da den er lidt tung, så man får måske lidt blå mærker til en start.

Læste om den på nettet, hvor et par piger havde prøvet den. Den var vist ret effektiv, og derfor vil jeg gerne selv have en

Jeg prøvede en igår hos et vennepar. Den var tung, men ku godt mærke man brugte maven. Og jeg elskedeee bae hulahop da jeg var barn. Hehe. Og jeg tænkt bae det kunne være en god træning for maven, og den sags skyld også ryg og bækken og lår. Va bare ikke sikke på om den hjalp
For overvejer virkelig at købe en

Anmeld

31. oktober 2010

elluL

Chalala85 skriver:

Nope.. men har set den i matas hehe

Hehe, ja det har jeg faktisk set nu når du siger det

Anmeld

31. oktober 2010

Mary

Jeg har sådan en smart pink sag købt i Stadium til 199 kr. Tror de er ret dyre dem jeg har set på nettet. Jeg købte den der vejer 1,3 kg, og det var meget fint(!) for en nybegynder fik jeg at vide da jeg købte den  Det er et torturredskab for mænd. Min mand skriger i smerte når han frister sig til at afprøve den. Det er ganske morsomt  Men jeg vil også sige, hvis man har lidt håndtag, så niver den altså, og jeg har haft et bælte med blå/sorte/gule mærker rundt om maven lige pånær ryg og ved navlen. Det så farligt ud!

Jeg har ikke brugt den i noget tid, er bare kommet ud af en god rytme. Men er helt sikkert glad for den, og så er det okay billigt at anskaffe sig en synes jeg. Man fanger hurtigt hvordan det gøres synes jeg, men måske andre mener noget andet? Jeg kan tydeligt mærke hvilke muskler der har været anvendt  bagefter!

Anmeld

31. oktober 2010

betiinsen

jeg har en, gav faktisk knap 600 kr for den.. den virker bestemt.. men nåede kun at bruge den en måned før jeg blev gravid, og man kan ikke bruge den når man er gravid

Anmeld

31. oktober 2010

JulieE

Lulle. skriver:

Knus Lulle

Jeg kigger også lige med. Har selv oprettet en tråd om emnet under før rund... kategorien

Anmeld

31. oktober 2010

JulieE

Mary skriver:

Jeg har sådan en smart pink sag købt i Stadium til 199 kr. Tror de er ret dyre dem jeg har set på nettet. Jeg købte den der vejer 1,3 kg, og det var meget fint(!) for en nybegynder fik jeg at vide da jeg købte den  Det er et torturredskab for mænd. Min mand skriger i smerte når han frister sig til at afprøve den. Det er ganske morsomt  Men jeg vil også sige, hvis man har lidt håndtag, så niver den altså, og jeg har haft et bælte med blå/sorte/gule mærker rundt om maven lige pånær ryg og ved navlen. Det så farligt ud!

Jeg har ikke brugt den i noget tid, er bare kommet ud af en god rytme. Men er helt sikkert glad for den, og så er det okay billigt at anskaffe sig en synes jeg. Man fanger hurtigt hvordan det gøres synes jeg, men måske andre mener noget andet? Jeg kan tydeligt mærke hvilke muskler der har været anvendt  bagefter!

Hold da op... det var da en anden pris end dem ejg har set på nettet. Kan man også skillde den du har af i led?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.