Ble-manden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

LinLin

DK skriver:

Ejjj hvor fucked up!! Undskyld jeg bander men det der er da bare for langt ude!!

Hvis han bliver ved, så må i da skifte nummer! Kan du ikke se hvor han ringer fra? Ellers må i da holde øje med skraldespanden og evt. sætte den om i haven/et lukket sted hvor du ved at ingen kan komme til. Så behøver du ikke gå og være nervøs om han måske kommer!

Jeg tror det bedste du kan gøre er at ligge på så snart du ved det er ham! Jeg tror mest det er rolle-spillet i telefonsamtalen han er ude efter!

Han kommer ikke... Har "oplevet" ham både på mit arbejde og privat.. Han ringer heldigvis kun men det er godt nok ubehageligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

dorthemus

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Har været ude for noget viekelig ubehageligt idag!!!

Havde en sutteflaske til salg på gul&gratis. Idag ringer der så en mand og spørger om det var mig der havde den her sutteflaske til salg. Jeg siger ja det har jeg. Også laver personen sin stamme om og snakker baby sprog og begynder at sige han virkelig har gjort noget frygtelig. Han har stjålet mine børns brugte bleer fra vores skrællespand, og bruger dem, og kan bedst lide den med afførring i....

Først tænker jeg at det er en som laver fis, en virkelig dårlig joke!!!

Men nu har han haft ringet ca 10 gange i løbet af idag

Har haft ringet til politiet, men de vil ik gøre noget ved det.....

Syntes virkelig det er ubehageligt

Hold kæft hvor klamt og uhyggeligt!!!

Anmeld

31. oktober 2010

Steph_Laurits

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Havde en sutteflaske til salg på gul&gratis. Idag ringer der så en mand og spørger om det var mig der havde den her sutteflaske til salg. Jeg siger ja det har jeg. Også laver personen sin stamme om og snakker baby sprog og begynder at sige han virkelig har gjort noget frygtelig. Han har stjålet mine børns brugte bleer fra vores skrællespand, og bruger dem, og kan bedst lide den med afførring i....

Der er desværre flere herinde der har skrevet om den ulækre ble-mand

Han er da SÅ syg i hovedet!

Anmeld

31. oktober 2010

Steph_Laurits

Maja88 skriver:

tror ikke man skal være bange for han fysisk møder op på ens hjemmeadresse.... tror også mere det er rollespillet i telefonen han søger

Nej tror jeg heller ikke!

Men gud hvor er man da syg at sidde og finde ting på nettet og så ringe og kontakte folk og være så ulækker og ubehagelig!

Anmeld

31. oktober 2010

FrkT

Arj FØJ hvor er det dog klamt.... han skulle godt nok tage at få sig noget hjælp, for det er da sygt det der. FØJ! 

Anmeld

1. november 2010

LouiseNielsen

En ting er at han er til sådan noget, det er jeg fuldstændig ligeglad med..... Men hold det dog for dig selv, altså!

Han ringer via skybe!

Han laver stemmen om via noget indstillinger på skybe, og skybe kan man ikke spore hvor han ringer fra. Nogen har dog sporet hans ip adresse.

Politiet vil som sagt ikke gøre noget ved det. Kommentaren fra dem da jeg ringede igår var: Ja der findes jo så mange stakler derude i verden, og han må være en af dem!

Skrev med en pige igår, hun havde oplevet han havde haft ringet til hende 30 gange i løbet af en aften. Hun havde simpelthen fået lukket hendes tlf til sidst og fået nyt nr....

Anmeld

1. november 2010

SussieThyssen

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Puuhha..ja det er da vildt ubehageligt.
Der kan man se hvor vigtigt det er ikke at lægge sit tlf nr ud i offentligheden.
Kan man ikke annoncere på den slags sider med email adr????

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. november 2010

Sees

Ej FØJ, hvor er det da ubehageligt!!

Kan godt forstå du er skræmt, eller hvad man siger - Og jeg ville da klart også have kontaktet politiet!

En ting er at han er en stakkel, men det er jo altså chikane, at han "forfølger" på den måde.. WADR!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.