Ble-manden....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.924 visninger
17 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger

Har været ude for noget viekelig ubehageligt idag!!!

Havde en sutteflaske til salg på gul&gratis. Idag ringer der så en mand og spørger om det var mig der havde den her sutteflaske til salg. Jeg siger ja det har jeg. Også laver personen sin stamme om og snakker baby sprog og begynder at sige han virkelig har gjort noget frygtelig. Han har stjålet mine børns brugte bleer fra vores skrællespand, og bruger dem, og kan bedst lide den med afførring i....

Først tænker jeg at det er en som laver fis, en virkelig dårlig joke!!!

Men nu har han haft ringet ca 10 gange i løbet af idag

Har haft ringet til politiet, men de vil ik gøre noget ved det.....

Syntes virkelig det er ubehageligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Snefnug1984

Han er ofte på "spil", desværre.. Han har også haft ringet til en vuggestue jeg engang arbejdede i for at sige, at han altså havde taget nogle af vores brugte bleer ude i skraldespanden.. føj for sa***.... Pas dog på at han ikke begynder at ringe til dig hele tiden - det er der nogen der har været udsat for

Anmeld

31. oktober 2010

Maja88

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Har været ude for noget viekelig ubehageligt idag!!!

Havde en sutteflaske til salg på gul&gratis. Idag ringer der så en mand og spørger om det var mig der havde den her sutteflaske til salg. Jeg siger ja det har jeg. Også laver personen sin stamme om og snakker baby sprog og begynder at sige han virkelig har gjort noget frygtelig. Han har stjålet mine børns brugte bleer fra vores skrællespand, og bruger dem, og kan bedst lide den med afførring i....

Først tænker jeg at det er en som laver fis, en virkelig dårlig joke!!!

Men nu har han haft ringet ca 10 gange i løbet af idag

Har haft ringet til politiet, men de vil ik gøre noget ved det.....

Syntes virkelig det er ubehageligt

ved min svigerindes veninde har haft nøjagtig samme opkald da hun havde noget til salg på gul og gratis.. er da utroligt at politiet ikke vil gøre noget ved det.

Anmeld

31. oktober 2010

DK

Ejjj hvor fucked up!! Undskyld jeg bander men det der er da bare for langt ude!!

Hvis han bliver ved, så må i da skifte nummer! Kan du ikke se hvor han ringer fra? Ellers må i da holde øje med skraldespanden og evt. sætte den om i haven/et lukket sted hvor du ved at ingen kan komme til. Så behøver du ikke gå og være nervøs om han måske kommer!

Jeg tror det bedste du kan gøre er at ligge på så snart du ved det er ham! Jeg tror mest det er rolle-spillet i telefonsamtalen han er ude efter!

Anmeld

31. oktober 2010

forår

Jeg er osse blevet kontaktet her for 1 mdr siden, da jeg havde en pusletaske til salg!!!....føj altså...han ringede 3 gange med hemmeligt nummer.....klammet altså

Dea

Anmeld

31. oktober 2010

TbCp

Der er også rigtig mange dagplejere der har fået opkald fra ham...

Han er syg i roen!

Anmeld

31. oktober 2010

Mira0911

Det må være så ubehageligt... Grr... 

Anmeld

31. oktober 2010

LinLin

Det har jeg også oplevet! (havde sat en pusletaske til salg derinde!) - og oprettede i øvrigt også en tråd "dengang" - der var flere der havde haft den samme oplevelse!!!

Anmeld

31. oktober 2010

LinLin

https://www.baby.dk/debat/59051pi1/ordet-er-frit/klam-telefonmand.aspx

- jeg slukkede min tlf et par timer og han har ikke ringet siden!!!

Anmeld

31. oktober 2010

Maja88

DK skriver:

Ejjj hvor fucked up!! Undskyld jeg bander men det der er da bare for langt ude!!

Hvis han bliver ved, så må i da skifte nummer! Kan du ikke se hvor han ringer fra? Ellers må i da holde øje med skraldespanden og evt. sætte den om i haven/et lukket sted hvor du ved at ingen kan komme til. Så behøver du ikke gå og være nervøs om han måske kommer!

Jeg tror det bedste du kan gøre er at ligge på så snart du ved det er ham! Jeg tror mest det er rolle-spillet i telefonsamtalen han er ude efter!

tror ikke man skal være bange for han fysisk møder op på ens hjemmeadresse.... tror også mere det er rollespillet i telefonen han søger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.