min kærestes mor er for meget !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.830 visninger
14 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

densmukkeline

og nogle gange siger jeg bare.. ja skat! det er DINE katte ! & KUN din lejlighed.. hvor han bryder ind og siger Nej.. det også dit stop nu!!og siger videre til moderen at det også er mit.. og hun pludselig siger ja det ved jeg godt sagde jeg måske ikke også jeres? hvorpå vi begge retter hende.. hvad skal jeg stille op? )':

når hun kommer og besøger os tillader hun også gå i vores skabe og gøre rent bare sådan ): og når hun banker på døren og vi ikke åbner op bryder hun bare ind som om hun har meget at skulle bestemme ): jeg ved ikke hvad jeg skal gøre )': føler bestemt intet privat.. såsom hun vakser mit tøj mens jeg er på arbejde og finder privat sager i skuffer ): min kæreste får ikke rigtig sagt stop til hende når jeg synes det blir for meegetså blir hun så og går ):

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

densmukkeline

nu kom hele teksten ikke foroven.. laver en ny

Anmeld

31. oktober 2010

Vidunderligeunger

haha det er en tro kopi af min svigermor.. jeg har sagt til hende. Bente (kalder vi hende lige) vil du ikke godt lade være og komme uanmeldt?? Og så vil jeg ogsp gerne have at du ikke rydder op, gør rent eller noget som helst som en fremmed i MIT hjem ikke burde gøre. tak  

Anmeld

31. oktober 2010

densmukkeline

BlyViol skriver:

haha det er en tro kopi af min svigermor.. jeg har sagt til hende. Bente (kalder vi hende lige) vil du ikke godt lade være og komme uanmeldt?? Og så vil jeg ogsp gerne have at du ikke rydder op, gør rent eller noget som helst som en fremmed i MIT hjem ikke burde gøre. tak  

har jeg også tænt mig at gøre.. men så begynder hun på: jamen så skal i ikke regne med mig mere så må i klare alt selv.. og så blir min kæreste bange!

Anmeld

31. oktober 2010

Vidunderligeunger

vmullepiigen skriver:

har jeg også tænt mig at gøre.. men så begynder hun på: jamen så skal i ikke regne med mig mere så må i klare alt selv.. og så blir min kæreste bange!

så må han blive det.. det er sgu da ik iorden hun sådan vader ind over dine grænser. det kan du sige til ham også.. men min kæreste siger også altid " det er da bedre hun viset interesse end, at hun var ligeglad" hm.. nej!! egentlig ik..

Anmeld

31. oktober 2010

densmukkeline

BlyViol skriver:

så må han blive det.. det er sgu da ik iorden hun sådan vader ind over dine grænser. det kan du sige til ham også.. men min kæreste siger også altid " det er da bedre hun viset interesse end, at hun var ligeglad" hm.. nej!! egentlig ik..

du har ret.. jeg gør noget ved det NU!

Anmeld

31. oktober 2010

Maja88

vmullepiigen skriver:

du har ret.. jeg gør noget ved det NU!

kunne vi ikke få hele teksten

Anmeld

31. oktober 2010

Anette&Sophia

ih. min svigermor kan også gå mig rigtig meget på nerverne. 

hun har ingen humor, så hun fatter ikke en joke, men bliver sur over den. alt hvad jeg gør herhjemme er ikke godt nok, pænt eller lign. 

hun skal også altid hakke ned på mig, sætte mig på plads og kritisere mig. 

min fødselsdag blev fuldstændig ødelagt fordi hun hakker sådan på mig. 

I vores familie sidder vi ikke ved bordet hele dagen, vi bevæger os sgu også rundt, sidder og ser tv, og drengene spiller bold eller playstation, og eftersom jeg ikke havde set mine brødre i 100 år, sad jeg da selvfølgelig inde ved dem og snakkede. og så udbryder hun bare; "kan du så komme herind til dine gæster, det ligner sgu da ikke noget bare at gå fra bordet" ej slap dog af woman. tror seriøst jeg kommer til at råbe af hende en dag. 

Anmeld

31. oktober 2010

densmukkeline

anetteb skriver:

ih. min svigermor kan også gå mig rigtig meget på nerverne. 

hun har ingen humor, så hun fatter ikke en joke, men bliver sur over den. alt hvad jeg gør herhjemme er ikke godt nok, pænt eller lign. 

hun skal også altid hakke ned på mig, sætte mig på plads og kritisere mig. 

min fødselsdag blev fuldstændig ødelagt fordi hun hakker sådan på mig. 

I vores familie sidder vi ikke ved bordet hele dagen, vi bevæger os sgu også rundt, sidder og ser tv, og drengene spiller bold eller playstation, og eftersom jeg ikke havde set mine brødre i 100 år, sad jeg da selvfølgelig inde ved dem og snakkede. og så udbryder hun bare; "kan du så komme herind til dine gæster, det ligner sgu da ikke noget bare at gå fra bordet" ej slap dog af woman. tror seriøst jeg kommer til at råbe af hende en dag. 

! føj føj & føøøøøøj.... det må da bestemt ikke være nemt! kan bare ikke snuppe det! er hun evig og altid sådan???????

Anmeld

31. oktober 2010

Anette&Sophia

vmullepiigen skriver:

! føj føj & føøøøøøj.... det må da bestemt ikke være nemt! kan bare ikke snuppe det! er hun evig og altid sådan???????

jeps. 

og jeg er bl.a lige malet vores badeværelse, så det blev lidt friskere og så fik det et mørkegråt hjørne, det er jo moderne. 
- det kunne hun bestemt ikke lide, det var grimt, det skulle jeg male om og bla bla bla... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.