Hvordan er ugen gået "slanke"-folk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

LIZO

jeg starter først i næste uge.. orker slet ikke nu her, får ikke rigtig trænet for skal ha ordnet så meget i denne uge.

glæder mig til at kunne starte ordenligt op.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Vinker

De kære damer, dejligt I er så ærlige og sige at det sgu ikke liiiiige har været en særlig god ude på den front. Men også super rart at høre at I er klar til snart at gå i gang for alvor.

Jeg synes det er vigtigt at man føler sig 100% klar inden man går igang og så skal tidspunktet også passe ind. Der skal være tid til lige at komme godt igang og når det så kører derud af så er der bedre plads til de mere hektiske perioder uden det nødvendigvis ødelægger det man har startet ;)

Nu kommer alt det jule-ræs også; julefrokoster, kager, slik og dejlig fed julemad. MANGE lækre fristelser som vi skal tage stilling til. Puha det blir hårdt. Jeg vil absolut ikke nægte mig selv de skønne julesager, men jeg vil holde mig selv i korte tøjler og tænke over hvad og hvor meget jeg spiser - Arg en prøvelse for mig, puha.

Anmeld

1. november 2010

JustAnotherName

Argghh!!!

Så røg mine planer for zumba fandme IGEN denne uge.
Jeg vidste det bare, da telefonen ringede for lidt siden, og jeg kunne se på nummeret, at det var fra Kenneth's job. Han er kaldt ind på ekstra døgnvagt - igen. Og IGEN rammer det lige MIN DAG, hvor jeg havde set frem til at skulle igang.

Jeg er mildest talt ærgelig. Blev sådan helt mut i humøret over det.
Men vi kan jo bare også rigtig godt bruge de ekstra penge, som han tjener ved at tage sådan en vagt. Men ØV, så bliver det bare heller ikke til noget zumba for mit vedkomne i denne uge heller.

Det var ikke lige dét min gejst og gå-på-styrke trængte til....   

- NÆSTE UGE!!!!  - No matter what!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.